Hop til indhold
Tip toe

Chubby chaser?

Recommended Posts

Jeg kan godt lide flotte, slanke piger med stramme baller og små bryster. Jeg kan også godt lide kvinder med former, brede hofter og timeglasfigur. Men jeg kan også godt lide næste niveau. Det som nogen noget vil kategorisere som tyk eller buttet.

Der er lige præcis et niveau af chubbyness som jeg synes er drøn attraktivt, men som også føles som en lidt skamfuld fetish jeg ikke fortæller vennerne om. En niche som nogle nok vil betragte som mærkelig, og som jeg både har indfriet både hos glædespiger og one nighters, før jeg blev afsat. F.eks. trine fra PG synes jeg er drøn attraktiv, men hendes krop er jo fjern fra modellens idealer. Ikke desto mindre tænder jeg på at lade hænderne køre over en rummelig kvindekrop.

Men det har en grænse. Hvis det bliver for overvægtigt, så slukkes lampen sponten. Desuden kan det føles skamfuldt fordi der er skadelige eksempler på en subkultur af mænd som feder deres kvinde op, indtil hun ikke længere kan forlade huset. Den såkaldte chubby chaser. Måske også derfor holder jeg denne lyst for mig selv. Jeg vil ikke identificeres med den slags mænd.

Er det derfor attraktionen ved buttede kvinder er lidt tabuiseret? Er det fordi vi er bange for omgivelsernes fordomme? Er det fordi vi er underlagt sociale om den "rigtige" krop? Der er jo nok nogen, som har det på samme måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kødfuld lår, brede hofter, god røv, store bryster samt fyldige læber er vist noget vi genetisk er programmeret til at tænde på.

dd3f6cc3c51364ee9e2116b96e0ff3b7.jpg

Redigeret af Midtj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er MEGA tabuiseret, både at være chubby og at tænde på det.

 

Vi skal alle være så meget i kontrol og have styr på alting, sådan skal folk udefra i hvert fald helst se os. Og det er åbenbart ikke tilfældet hvis man er chubby og har andre interesser end Skyr, stenalderkost og halvmarathon. ;)

 

Jeg var engang ret slank, ja, tænk engang!

Men det var jeg kun fordi jeg trænede flere timer om dagen, havde et MEGA lavt kalorieindtag, som jeg helst brugte på Skyr, gerne skyllet ned med Cola light. Jeg troede naivt at hvis jeg nu vejede 52 kg, så blev alt nok godt, fordi jeg så havde den udadtil "rigtige" krop og SÅ ville jeg nok falde til ro i mig selv og med min krop. Mén, det gjorde bare ikke mig grundglad, for det handlede jo i virkeligheden om noget ganske andet.

 
Jeg tror ikke længere på den rigtige krop, men på at være grundglad, uanset størrelse. Og der er, Gudskelov, stadig mænd der kan lide frodige kvinder. :D
 
tumblr_m3r7moefrJ1qcmrp8.jpg
Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grundglad er et skide godt udtryk! :smile:

Det er præcis min ledestjerne .. at bruge tid på de ting, som bare er rigtige indeni. Vil tage det ord til mig :)

Overfladelykke holder kun, til man lukker døren for omverdenens blik.

 

Jeg har en rigtig god veninde .. et af de her specielle venskaber med et gensidigt crush, men hvor det alligevel bare er rigtigst at være venner. Efter vi havde kendt hinanden et halvt års tid, betroede hun mig, at hun var lidt ked af at være overvægtig. Min reaktion var 'come on! .. de par kilo". Den dag blev jeg klar over, at hun vejede 125kg. Og tro mig, det var ikke fordi, jeg ikke havde luret på hendes krop ;)  Men hun stråler og er i balance og er afsindig smuk, så det overskinner hendes less than "perfect" krop. Hun arbejder i øvrigt som sælger, og jeg er absolut ikke den eneste mand, som er blevet betaget undervejs :)

 

Jeg kan ikke sige, at jeg tænder mere på runde end på slanke kvinder .. jeg tænder nok mest på de kvinder, hvor vægten falder i baggrunden og er en underordnet detalje :)

Redigeret af snakie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre er dilemmaet dobbelt up. Normerne fra nutiden skriver chubby kvinder skal være kede af deres krop, og samtidig kan en mand ikke råbe "jeg tænder på chubby kvinder" uden at omverdenen stempler ham som unormal. WTF?

Det er derfor jeg hader modekulturens snævre fokus på det slanke ideal og den kernesunde familie der udelukker velværet i en frodig krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan godt lide flotte, slanke piger med stramme baller og små bryster. Jeg kan også godt lide kvinder med former, brede hofter og timeglasfigur. Men jeg kan også godt lide næste niveau. Det som nogen noget vil kategorisere som tyk eller buttet.

Der er lige præcis et niveau af chubbyness som jeg synes er drøn attraktivt, men som også føles som en lidt skamfuld fetish jeg ikke fortæller vennerne om. En niche som nogle nok vil betragte som mærkelig, og som jeg både har indfriet både hos glædespiger og one nighters, før jeg blev afsat. F.eks. trine fra PG synes jeg er drøn attraktiv, men hendes krop er jo fjern fra modellens idealer. Ikke desto mindre tænder jeg på at lade hænderne køre over en rummelig kvindekrop.

Men det har en grænse. Hvis det bliver for overvægtigt, så slukkes lampen sponten. Desuden kan det føles skamfuldt fordi der er skadelige eksempler på en subkultur af mænd som feder deres kvinde op, indtil hun ikke længere kan forlade huset. Den såkaldte chubby chaser. Måske også derfor holder jeg denne lyst for mig selv. Jeg vil ikke identificeres med den slags mænd.

Er det derfor attraktionen ved buttede kvinder er lidt tabuiseret? Er det fordi vi er bange for omgivelsernes fordomme? Er det fordi vi er underlagt sociale om den "rigtige" krop? Der er jo nok nogen, som har det på samme måde.

Sådan havde jeg det også engang. Nu har jeg indset at jeg tænder på alle typer kvinder. Med andre ord, så er det ikke omkredsen af hendes hofter, bryster osv. der er afgørende for mig. Det vigtigste i mine øjne er at kvinden har "udstråling" - hvad det så end er - og at der er en god kemi, når man ser hende i øjnene.

Men hey, nyd da at du tænder på næsten alle kvinder i stedet for at gå og spekulere over hvad andre tænker. Pigerne elsker i hvert fald at de kan se du tænder på dem. Ligegyldigt om de er store eller små :)

Redigeret af hot6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er MEGA tabuiseret, både at være chubby og at tænde på det.

Vi skal alle være så meget i kontrol og have styr på alting, sådan skal folk udefra i hvert fald helst se os. Og det er åbenbart ikke tilfældet hvis man er chubby og har andre interesser end Skyr, stenalderkost og halvmarathon. ;)

Jeg var engang ret slank, ja, tænk engang!

Men det var jeg kun fordi jeg trænede flere timer om dagen, havde et MEGA lavt kalorieindtag, som jeg helst brugte på Skyr, gerne skyllet ned med Cola light. Jeg troede naivt at hvis jeg nu vejede 52 kg, så blev alt nok godt, fordi jeg så havde den udadtil "rigtige" krop og SÅ ville jeg nok falde til ro i mig selv og med min krop. Mén, det gjorde bare ikke mig grundglad, for det handlede jo i virkeligheden om noget ganske andet.

Jeg tror ikke længere på den rigtige krop, men på at være grundglad, uanset størrelse. Og der er, Gudskelov, stadig mænd der kan lide frodige kvinder. :D

%7Boption%7D]

Det er altså et rigtigt fint indlæg, Bly!

Tak for det :)

Redigeret af hot6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jaaaaah, Bly! Vi er så trætte af Skyr!!! :D:cool:

Næh ikk hvis a man swæuwer på en. Evt efter afhopning fra wandflywer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jaaaaah, Bly! Vi er så trætte af Skyr!!! :D:cool:

 

Fordi man er pensionist, kan man stadig godt passe bare en lille smule på figuren :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi man er pensionist, kan man stadig godt passe bare en lille smule på figuren :)

Nå!? Jeg troede ellers, at forfængeligheden forsvandt, når man ikke lå på lagnet mere.

Jeg passer godt på min krop... Men det betyder ikke man skal have modelmål og æde skyr, til man brækker sig - jævnfør Blys fine pointe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skyr, skyr med bærsmag, skyr-drys, skyr-is... det et udelukkende Arlas lortemarketing der har proppet nutidens skyr-hype ind i danskerne køleskab med løftet om sundhed og flad mave.

Skyr er kun to bogstaver væk fra afskyr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste kender vel udtrykket:

Tykke piger er som knallerter! De er skide sjove at lege med, så længe vennerne ikke opdager det...

Og jeg tror at der er flere mænd, der helst vil komme til fest med én "model" som vejer 15-20 kg. mindre, end hende de gerne vil have med hjem!

Når det så kommer til forelskelse og kærlighed, er det nogle helt andre præferencer der ryger i spil.

Jeg har flere gange oplevet, at gudesmukke kvinder er blevet ucharmerende og uinteressante, når jeg lærte dem at kende. Omvendt har jeg prøvet at blive voldsomt tiltrukket af kvinder, som jeg ikke havde fundet attraktive ved første øjekast!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tip Toe.

Rigtigt godt indlæg. Jeg er dog lige nød til at rette en ting du har misforstået.

En chubby chaser kan oversættes direkte til en der jagter/søger buttede kvinder.

En der feder kvinder op er en"feader" (ved ikke om det er staver rigtigt). Altså en opfeder. Og det er jo to helt forskellige ting.

Jeg kan også godt lide store piger også de rigtigt overvægtige. Både mine venner og mine tidligere kollegaer ved dette, det er ikke noget jeg er flov over.

Hvis mine venner ikke kunne acceptere dette, havde jeg ikke de rigtige venner.

God dag til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er måske rigtigt nok. Det med "feeder". Så engang en amerikansk dokumentar om dette fænomen, og det var sgu skræmmende. En mand byggede et specialhus til sin kone, fordi han var ved at fede hende op, som var hun hans eget gale kunstværk. Havde privatvideoer fra den sidste gang hun kunne rejse sig op. :-o

Ikke ligefrem en rollemodel man ønsker sig, når man tændes på chubby kvinder.

Ser at der også er en anden kvinde hos PG i størrelse Large: Carmen. Og jeg har sgu helt lyst til at booke en tid :)

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nogle vil ha en rigtig kvinde, andre kan nøjes med en spejderdreng.

 

Ja for en rigtig kvinde har former.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver så glad når jeg læser den her tråd :) :) :) :) :)  vil egentlig bare sige tak drenge... det er tråde som den her der gør godt i selvtilliden :) 

 

 

hugging-smiley-Huggalo.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, nu har jeg faktisk aldrig haft en partner, der var slank og topfit (sorry hubby ;) ) Jeg kan godt lide lidt vams og bamse...

Jeg jager så ikke et bestemt udseende, men jeg er sgu nok bare ikke så skide overfladisk! :)

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...