Hop til indhold
Tip toe

Chubby chaser?

Recommended Posts

Man er aldrig ikke helt selv herre over hvem man falder for. Min sidste kæreste var slank med meget små bryster. Jeg foretrækker sædvanligvis det modsatte.

Det jeg sætter allermest pris på er dog smil og latter.

Som jeg altid siger. Smil og latter er vigtigere end numse og patter.

Jeg ved det godt Bly, men ellers rimer det jo ikke :mrgreen:

God dag til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man er aldrig ikke helt selv herre over hvem man falder for. Min sidste kæreste var slank med meget små bryster. Jeg foretrækker sædvanligvis det modsatte.

Det jeg sætter allermest pris på er dog smil og latter.

Som jeg altid siger. Smil og latter er vigtigere end numse og patter.

Jeg ved det godt Bly, men ellers rimer det jo ikke :mrgreen:

God dag til alle

 

Du har bare SÅ ret..... Intelligens er nu heller ikke at foragte ;)

Men ellers så falder man jo bare for den man falder for..... Jeg selv kan både lide de helt tynde, de mellem og de store..... Det er smilet, væremåden og intelligensen der gør det. Og øjnene. Smukke øjne får mig helt i knæ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så mangler vi bare at kvinderne også bliver "Chubby Chasers". :)

Ja nu kunne pigerne godt fremhæve kvaliteterne i en lille tyk skaldet mand, med en tissemand som ikke kan gøre fortræd, ligegyldig hvor den bliver proppet ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver så glad når jeg læser den her tråd :) :) :) :) :)  vil egentlig bare sige tak drenge... det er tråde som den her der gør godt i selvtilliden :)

 

 

hugging-smiley-Huggalo.gif

Vi er glade, hvis vi kan afstive jeres selvtillid piger. I kunne måske vise jeres påskønnelse af vores gode smag ved at poste nogle saftige selfies. Sådan lige for at vise, at vi har ret i vores smag.

 

PS. Hvis i er for generte til at offentliggøre herlighederne, kan i bare sende de meget private billeder til trådens drenge som PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Personligt har jeg altid været til kvinder med runde former - piger der er slanke og tynde har aldrig rigtig sagt mig noget.

Men er helt enig i at personlighed og kemi er 100% afgørende ... Derfor går jeg efter søde, sjove intelligente piger, med stoe bryster, fyldig røv og som kan sprøjte og som har et swinger gen ... Så jeg stiller "små" krav :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...