Bobby 10 Skrevet 26. Marts, 2015 Håber ikke det er for forstyrrende for tråden, men har aldrig prøvet et GB før og kunne egentlig godt tænke mig at prøve, har i nogle hurtige gode råd, til en der står helt på bar bund?? På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Marts, 2015 Håber ikke det er for forstyrrende for tråden, men har aldrig prøvet et GB før og kunne egentlig godt tænke mig at prøve, har i nogle hurtige gode råd, til en der står helt på bar bund?? På forhånd tak Der har været flere tråde med gode råd til GB, prøv at søge på ordet "gangbang" Men ultra kort: Det handler om at dele, have pli, respekt, have situationsfornemmelse. Ideen er ikke at du selv har alt fornøjelsen, det er et fælles projekt hvor alle helst skal have noget ud af det. Ofte fokuseres der på at give pigerne nydelse ved at mændene skiftes til at knalde, nøgleordet er kontinuitet. Ideel set fungerer man som et knalde team. Se gerne nogle GB film som inspiration. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 27. Marts, 2015 Ahh efter lang tids fravær hvor der var møj med min browser Miss Hell og Miss Innocent - jeg er virkeligt tændt på at deltage den 30/4 - ved i ca hvornår på dagen det bliver helst med både miss H og I all the way Lang pikke hilsen fra Anders Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby 10 Skrevet 1. April, 2015 Tak for svaret Nille, der er vel ikke så meget andet at gøre, end at springe ud i det, så må jeg igen opleve, at være nervøs, som første gang jeg besøgte en GP ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 2. April, 2015 Tak for svaret Nille, der er vel ikke så meget andet at gøre, end at springe ud i det, så må jeg igen opleve, at være nervøs, som første gang jeg besøgte en GP Min beskedenhed forbyder mig at nævne forfatteren til denne lille epistel, men måske kunne du have glæde af at læse den; Bobby '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby 10 Skrevet 2. April, 2015 Tak Tommy, et godt skrevet indlæg og grobund for en del god debat om emnet, lige noget der manglede! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg