Hop til indhold
Guest Miss Hell

Marts-Maj - Up coming GB events med Miss Hell & Miss Innocent

Recommended Posts

Håber ikke det er for forstyrrende for tråden, men har aldrig prøvet et GB før og kunne egentlig godt tænke mig at prøve, har i nogle hurtige gode råd, til en der står helt på bar bund??

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber ikke det er for forstyrrende for tråden, men har aldrig prøvet et GB før og kunne egentlig godt tænke mig at prøve, har i nogle hurtige gode råd, til en der står helt på bar bund??

På forhånd tak

 

 

Der har været flere tråde med gode råd til GB, prøv at søge på ordet "gangbang"

 

Men ultra kort:

Det handler om at dele, have pli, respekt, have situationsfornemmelse.

Ideen er ikke at du selv har alt fornøjelsen, det er et fælles projekt hvor alle helst skal have noget ud af det.

Ofte fokuseres der på at give pigerne nydelse ved at mændene skiftes til at knalde, nøgleordet er kontinuitet.

Ideel set fungerer man som et knalde team. Se gerne nogle GB film som inspiration.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Ahh efter lang tids fravær hvor der var møj med min browser :-)

Miss Hell og Miss Innocent - jeg er virkeligt tændt på at deltage den 30/4 - ved i ca hvornår på dagen det bliver

helst med både miss H og I all the way :-)

 

Lang pikke hilsen fra Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret Nille, der er vel ikke så meget andet at gøre, end at springe ud i det, så må jeg igen opleve, at være nervøs, som første gang jeg besøgte en GP ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret Nille, der er vel ikke så meget andet at gøre, end at springe ud i det, så må jeg igen opleve, at være nervøs, som første gang jeg besøgte en GP ;)

 

Min beskedenhed forbyder mig at nævne forfatteren til denne lille epistel, men måske kunne du have glæde af at læse den; Bobby :-P

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...