Guest Miss Hell Skrevet 12. Marts, 2015 Vil lige smide lidt info ud til jer så I kan sætte små kryds & krusseduller i jeres kalendere - selve events bliver slået op, når de er oppe vil jeg bede en admin slettte dette opslag. 27/3 - GB med Miss Hell & Miss Innocent som fluffer (Billeder kommer på eventet MEN 100% dansk, store silikone bryster, tusset og fræk) PRIS 1250 30/4 - GB med Miss Hell (mulighed for Miss Innocent deltager ALL IN såfremt det ønskes, men det tager vi stilling til i april. 21/5 - GB I JYLLAND med Miss Hell & Miss Innocent ALL IN!! 2 piger der gir den fuld gas! Location (sommerhus nær Århus er pt planen) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 12. Marts, 2015 regn med mig i jylland ;) ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 13. Marts, 2015 (edited) Sådan der! Så er s.. guf(fer) til jyderne Venligst French Redigeret 13. Marts, 2015 af frenchlover1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
funkydaddy 1 Skrevet 13. Marts, 2015 Hej Hvad bliver prisen på GB i Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Marts, 2015 Hej Hvad bliver prisen på GB i Jylland Jeg gætter på sammen pris som i Kbh Jeg kunne godt finde på at med på sommerhuset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cityfan 17 Skrevet 13. Marts, 2015 Jeg er klar til d. 30.4. Helst hvis Miss Innocent er "All-in" Muligvis også d. 27.3, men det kræver lidt ændringer af kalenderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stjernekigger 2 Skrevet 13. Marts, 2015 Yes, så sker det endelig miss hell til Jylland og jeg har muligheden for at deltage. Jeg er klar... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erotiker 26 Skrevet 13. Marts, 2015 hvor tæt på Århus er sommerhuset? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 13. Marts, 2015 Vores bønner fra det jyske er blevet hørt. Juhuuuuu Og så lige på min føsdag at det bliver meldt ud. Hvilken dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 (edited) Jeg er også med i Jylland Redigeret 13. Marts, 2015 af knajten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 13. Marts, 2015 Miss I & jeg slår events op løbende & billeder kommer løbende ... hun er MEGET tusset så der skal lige slørres lidt hehe så hun ikke bliver genkendt I KAN FANDME GODT GLÆDE JER DRENGE!!! bare spørg Mr. Hell ... hehe han har nydt godt af os løbende og nu mener han det er alle jeres tur..!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 13. Marts, 2015 Du kan tro vi nok er flere jyder, der ser frem til at møde jer. Så håber at det bliver i dag timerne. God weekend til dig miss hell og selvfølgelig også til herren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 15. Marts, 2015 kunne være man skulle prøve gang Bang har folk maske på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. Marts, 2015 kunne være man skulle prøve gang Bang har folk maske på? nej folk har ikke masker på, folk er derimod splitternøgne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. Marts, 2015 (edited) Miss I & jeg slår events op løbende & billeder kommer løbende ... hun er MEGET tusset så der skal lige slørres lidt hehe så hun ikke bliver genkendt Tusset og store silikone bryster Er det Linse Kessler Redigeret 15. Marts, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nastykinky1978 5 Skrevet 17. Marts, 2015 Uuuuuhhhhhhh, kunne da godt være man skulle joine når det nu er i Jylland glæder mig til at se Miss I.... Miss Hell er jo pissefræk og se på, men har desværre ikke deltaget i GB med hende før! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JerryT 43 Skrevet 17. Marts, 2015 Mon ikke der er lagt op til Record for Miss Hell nu da hun endelig bevæger sig til Jylland. Jeg er ihvertfald klar på hende ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynge9400 101 Skrevet 18. Marts, 2015 Jeg er også klar i Jylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 18. Marts, 2015 Mon ikke der er lagt op til Record for Miss Hell nu da hun endelig bevæger sig til Jylland. Jeg er ihvertfald klar på hende ! jeg krydser fingre for en rekord gerne en fordobling hihi den er jo KUN på 11 jo flere jo bedre rundt om lille mig ... mmmh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pallemand 43 Skrevet 20. Marts, 2015 Miss Hell eventet i Jylland kommer der nærmere info på det senere? Eller er der tilmelding osv nu? Er ny men har hørt en masse om dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 20. Marts, 2015 jeg er også klar på Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 21. Marts, 2015 Kan man tilmelde sig til det jyske gb nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 22. Marts, 2015 Jeg slår meget snart et Jysk event op og jo før man så tilmelder jo før kan vi booke sommerhus osv hehe Jeg prøver og få det gjort nu her i aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 23. Marts, 2015 Kan man tilmelde sig til det jyske gb nu? det er slået op nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nastyfucker 3 Skrevet 25. Marts, 2015 kan man finde billeder af din veninde nogle steder? er ret nysgerrig på den lille tussede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg