Hop til indhold
Guest Miss Hell

Marts-Maj - Up coming GB events med Miss Hell & Miss Innocent

Recommended Posts

Guest Miss Hell

Vil lige smide lidt info ud til jer  :P så I kan sætte små kryds & krusseduller i jeres kalendere - selve events bliver slået op, når de er oppe vil jeg bede en admin slettte dette opslag.  :evil:

 

27/3 - GB med Miss Hell & Miss Innocent som fluffer (Billeder kommer på eventet MEN 100% dansk, store silikone bryster, tusset og fræk) PRIS 1250

 

30/4 - GB med Miss Hell (mulighed for Miss Innocent deltager ALL IN såfremt det ønskes, men det tager vi stilling til i april.

 

21/5 - GB I JYLLAND med Miss Hell & Miss Innocent ALL IN!! 2 piger der gir den fuld gas! Location (sommerhus nær Århus er pt planen) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er klar til d. 30.4. ;-)

 

Helst hvis Miss Innocent er "All-in"

 

Muligvis også d. 27.3, men det kræver lidt ændringer af kalenderen  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Miss I & jeg slår events op løbende & billeder kommer løbende ... hun er MEGET tusset så der skal lige slørres lidt hehe så hun ikke bliver genkendt  :D

 

I KAN FANDME GODT GLÆDE JER DRENGE!!! bare spørg Mr. Hell ... hehe han har nydt godt af os løbende og nu mener han det er alle jeres tur..!?  :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan tro vi nok er flere jyder, der ser frem til at møde jer.

Så håber at det bliver i dag timerne.

God weekend til dig miss hell og selvfølgelig også til herren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uuuuuhhhhhhh, kunne da godt være man skulle joine når det nu er i Jylland ;) glæder mig til at se Miss I.... Miss Hell er jo pissefræk og se på, men har desværre ikke deltaget i GB med hende før!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke der er lagt op til Record for Miss Hell nu da hun endelig bevæger sig til Jylland. Jeg er ihvertfald klar på hende !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Mon ikke der er lagt op til Record for Miss Hell nu da hun endelig bevæger sig til Jylland. Jeg er ihvertfald klar på hende !

 

jeg krydser fingre for en rekord  :shock: gerne en fordobling hihi den er jo KUN på 11  :-| jo flere jo bedre rundt om lille mig ... mmmh  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Jeg slår meget snart et Jysk event op og jo før man så tilmelder jo før kan vi booke sommerhus osv hehe 

 

Jeg prøver og få det gjort nu her i aften 

 

:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Kan man tilmelde sig til det jyske gb nu?

 

det er slået op nu  ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...