Hop til indhold
Gæst

God debatkultur

Recommended Posts

 

Det er ofte højtuddannede mennesker, som underviser der. 

 

De er også bøjeuddannede. Det var der jeg lærte at få min nuværende smukke form.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er også bøjeuddannede. Det var der jeg lærte at få min nuværende smukke form.

 

På Bananskolen? :D :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Avs, håber ikke at den hamrer igennem :lol::P anyways.,,.. Hm.... Nå, skulle også ud med hunden..

Effektiv beskyttelse må man sige... Nej, ingen kondomer her, men lidt bananskræl .. :P:) thumbs up for ingen chancer at tage

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Avs, håber ikke at den hamrer igennem :lol::P anyways.,,.. Hm.... Nå, skulle også ud med hunden..

 

Bananen er klum-næset på billedet, så den dur måske ikke :P

 

Værre er det med BX (Borende X), han er en borebisse, dog er hans bor rusten, gammel og slidt, den trænger til en gang slibning med grovfilen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bananen er klum-næset på billedet, så den dur måske ikke :P

 

Værre er det med BX (Borende X), han er en borebisse, dog er hans bor rusten, gammel og slidt, den trænger til en gang slibning med grovfilen :P

 

Har du givet BX en gang fransk siden du ved det? :P;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan regne ud at BX's bor er lige så gammel som ham, så et bor med 100 år på bagen, må være rusten og slidt.... logik for burhøns ikke :P

 

Du ved sgu' da ikke, hvor jeg har fået pudset det i det nye år ;). Er du profet eller kaffegrumslæser? :mrgreen: :mrgreen:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din hovedleverandør er ikke længere på market, så jeg tænkte du var nok gået ned med flaget... eller har du fundet en anden leverandør som kan levere varen ?

 

Flaget står da flot og Sildenafilstolt!

 

Det er imidlertid utroligt, så nysgerrige folk er. Jeg har dog for længe siden sagt, at jeg ikke anmelder foreløbigt. Dermed må I indtil videre lade Jer nøje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flaget står da flot og Sildenafilstolt!

 

Det er imidlertid utroligt, så nysgerrige folk er. Jeg har dog for længe siden sagt, at jeg ikke anmelder foreløbigt. Dermed må I indtil videre lade Jer nøje.

 

Aha du snyder med flaget.

du skal have lov til at have dine hemmeligheder i fred... jeg ved du er glad for thaimassage haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

det er egentlig forbløffende at det i en tråd om god debatkultur er så uendeligt få eksempler over de foreløbigt 4 sider.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja du har ret.

Der er vist kun meget få konkrete eksempler på god debatkultur i denne tråd. 

 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja du har ret.

Der er vist kun meget få konkrete eksempler på god debatkultur i denne tråd.

Som lovet :) :)

Nu skal jeg under dynen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er egentlig forbløffende at det i en tråd om god debatkultur er så uendeligt få eksempler over de foreløbigt 4 sider.

I hele dette tråd kan du ikke finde en eneste ond ord. Det er sgu da debatkultur, der kan bruges til noget. At tråden er løbet af sporet skyldes, at vi har observeret at vores meget værdsatte bananas går og føler sig lidt most, så vi føler os kaldet til at muntre ham op med lidt fis og ballade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I hele dette tråd kan du ikke finde en eneste ond ord. Det er sgu da debatkultur, der kan bruges til noget. At tråden er løbet af sporet skyldes, at vi har observeret at vores meget værdsatte bananas går og føler sig lidt most, så vi føler os kaldet til at muntre ham op med lidt fis og ballade.

Fint nok, kongen har talt (skrevet), selvom du åbenbart ikke ligefrem er enig med trådstarter. :oops:

 

 

titman sagde den 12 Mar 2015 - 10:47 PM:

Ja du har ret.

Der er vist kun meget få konkrete eksempler på god debatkultur i denne tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:rolleyes:

 

 

Fint nok, kongen har talt (skrevet), selvom du åbenbart ikke ligefrem er enig med trådstarter. :oops:

 

 

titman sagde den 12 Mar 2015 - 10:47 PM:

Ja du har ret.

Der er vist kun meget få konkrete eksempler på god debatkultur i denne tråd. 

 

kan du nu have en rigtig weekend Smo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Titman, nu så jeg hvad du skrev inden du lavede dit indlæg om :P

Ja, det blev lidt fjollet- tænkte ikke at oplægget var helt seriøst? :)

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...