Hop til indhold
Gæst

God debatkultur

Recommended Posts

Gæst

Jeg vil benytte lejligheden til at rose og takke alle EG's mange debattører for en eksemplarisk og god debatkultur :)

 

Uden jer var EG ingenting!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uden eg var jeg ingenting  :ugeek:

 

Det er da ærlig snak Bananas!

Alligevel må det da være trist og sølle tilværelse, hvis hele din identitet og eksistens afhænger af eg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil benytte lejligheden til at rose og takke alle EG's mange debattører for en eksemplarisk og god debatkultur :)

 

Uden jer var EG ingenting!

 

Midtj havde allerede lavet en lignende takketråd.

 

Uden EG, havde jeg mere fritid haha, men før EG var der andre fora'er og efter EG ville der også være andre fora'et, livet går videre... med eller uden os...

 

Ingen brugere er så vigtige at de er uundværlige, folk her kommer og går, så intet nyt under solen :P

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også bananen hænger for tiden :lol:

Bare han ikke ender som en radikaliseret svensk separatist.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare han ikke ender som en radikaliseret svensk separatist.

 

Det vil jeg gerne være!! :eek: 

Hvad er det for noget? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil jeg gerne være!! :eek: 

Hvad er det for noget? 

Det lyder rigtig fint, ik? Det er nogle flotte ord, jeg har fra P1. Men de glemte, at fortælle hvad de betød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sådan én, der vil melde Skåne, Halland og Blekinge ud af Folkehemmet og ind i Danmark.

 

- Eller det har jeg måske misforstået?

 

Halland og Blekinge kan de beholde, men Skåne kan i få. Ikke fordi jeg ikke kan lide mit Folkhem, men man bliver træt hernede af at den der isolerede byen deroppe skal bestemme alt over os hernede, uden at en gang forstå hvordan vi snakker.  "Asså hörrurru, a kante sega att ja hajar riktit va kommeru från'ra hörrurru - vikket land asådårå?" siger de deroppe.

 

 

Det lyder rigtig fint, ik? Det er nogle flotte ord, jeg har fra P1. Men de glemte, at fortælle hvad de betød.

 

Nej, hvad ærgerligt. Kan du ikke skrive ind og spørge, fordi jeg har fornemmelsen af at jeg meget gerne ville blive en sådan en.

Del dette indlæg


Link til indlæg

radikaliseret = terrorist

svensk= håndjob 

separatist= person med afvigende meninger

 

til sammen giver det en sindsforvirret terrorist som giver sig selv et håndjob :P

 

Ah, men det kan jeg ikke blive. Det er jeg jo allerede  :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

radikaliseret = terrorist

svensk= håndjob 

separatist= person med afvigende meninger

 

til sammen giver det en sindsforvirret terrorist som giver sig selv et håndjob :P

Så vidt jeg forstod på TV-Avisen, så er politikerne bekymrede over udviklingen hos Bananas. Mon PET har ham under observation?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han er på observationslisten,

 

 

De hårdt prøvede aktionær hos Norwegien frygter at en skånsk snøvlende selvmords banan, som med banditten i hånden og spritånde stammer "viva la Gøteborg"; Vil give luftfarten nye problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah, men det kan jeg ikke blive. Det er jeg jo allerede  :oops:

Du trænger til en forårsflirt.174373_442x553_2801201028ku01am.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mig lurer du ikke Midtj. Jeg spottede direkte at hun er en forklædt PET-agent.

 

You wanna PET my Swede honey?

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg forstod på TV-Avisen, så er politikerne bekymrede over udviklingen hos Bananas. Mon PET har ham under observation?

 

PET??? Hmmm .... Jeg ansatte for nylig to herrer i min have ... meget billige. Troede de var fra Polen. Men det er noget mystiskt med dem, sorte tøj, solbriller og lange sorte kabler der vokser ud fra ørene. Det eneste de har gjort i min kartoffeldyrkning er at grave et dybt hul hvor de sidder med kikkerter og kigger omkring. Kan det være dem? Man kan overhovedet ikke forstå hvad de siger, men de har en parlør som de bladrer i, og når jeg kommer i nærheden siger de: "Skkkkönt vädärrr. Jaggg eälskarrr Prrrips burrrköl.". 
Hmm ...?
 
Jeg fandt også en slags manual i kartoffelageren. "How to hide your origin if captivated by unfriendly forces"
Der stog bland andet: 
1. Try to pretend that Denmark is small and unsignificant
2. Never ever admit to that Carlsberg is world class beer
3. Don't ever try to speak English or Swedish. German might work.
4. Do not use the words "political correctness" in every other sentence
5. Do not act like you're actually afraid of feminism.
6. Try to hide that a case of beer in a camper and peeing out of the window is actually the best weekend pleasure one can imagine.
7. If you're horny, don't ask for a swede. In the rest of the world, a swede is a root vegetable.
 
Hmmm ... mærkelige mindesnotater for polske havearbejdere....?
 

De hårdt prøvede aktionær hos Norwegien frygter at en skånsk snøvlende selvmords banan, som med banditten i hånden og spritånde stammer "viva la Gøteborg"; Vil give luftfarten nye problemer.

 
..... det er ikke mig de skal frygte på Norwegien. Det er bare en ondsindet anklage.  "Viva la Gøteborg". Et menneske fra Malmö siger ikke sådanne ting hvis hun vil leve til i morgen. Det er utænkeligt. Havde han stammet "Världen är himmelsblå", så ok ..... Men Viva la Gøteborg???? Ikke en gang hvis PET truede mig med en Carlsberg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mig lurer du ikke Midtj. Jeg spottede direkte at hun er en forklædt PET-agent.

 

You wanna PET my Swede honey?

De bliver da også mere og mere opfindsomme i deres camouflage. Hun ligner jo en ganske normal banan.

 

lick-this-app-blowjob-guide.jpg

 

Redigeret af Midtj

Del dette indlæg


Link til indlæg

De bliver da også mere og mere opfindsomme i deres camouflage. Hun ligner jo en ganske normal banan.

 

lick-this-app-blowjob-guide.jpg

 

Sidder vor gode ven fra Skåne fast i den anden ende? :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bøjer mig i støvet for de opfindsomme agenter. Måske lader jeg mig provokeres, selv om jeg inderst inde ved det fører til bombeudløsninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...