Guest tvr Skrevet 9. Marts, 2015 Hvem er den GP ? haha Vi havde det lige så hyggelig, så kommer revisortypen med sin pegefinger og dunker os i hovedet med en gummi hammer: "Næ næ næ det må I ikke nah nah !!! " Skal man altid være politisk korrekt og toiletsæde skal altid slås ned selv om der ingen kvinder er til stede, haha... Hahaha Nille. God kommentar I må diskutere og have det lige så hyggeligt I vil. Min pointe er egentlig bare at det jo er noget af en afsporing når NOGLE bliver stillet et spørgsmål, og NOGLE HELT ANDRE svarer, og ikke alene svarer, men går i selvsving over hvor dejligt de hverisær selv dufter !! Revisortype er jeg ALDRIG blevet kaldt før - det tager jeg som en kompliment, og politisk korrekt er jeg kun blevet kaldt her !! Mine børn har iøvrigt lært, at toiletsædet skal slås OP efter brug, så det er klar til far !! Det giver helt andre udfordringer når man har besøg, og de små poder prøver at lære fra sig til andre børn, og deres mødre kigger underligt Og så blev strengen vist for ALVOR afsporet ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denglade 61 Skrevet 27. Juli, 2018 Wow en gammel tråd Men lige en duft jeg har fået vanvittig god respons på, men når det er sagt så koster den kassen, her er et link til den og det er kun 30 ml, det er faktisk en unisex duft og måske derfor den er så populær hos pigerne når de dufter den, jeg ved det ikke men måske https://www.parfume-klik.dk/Tom-Ford-Private-Blend-Oud-Wood-Eau-de-Parfum-30ml-Spray-s38802/?gclid=EAIaIQobChMIxuuBsty-3AIVCbTtCh22DwVQEAQYASABEgI00fD_BwE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 27. Juli, 2018 Den pige som har sagt mest til mig om hvordan jeg duftede var helt glad med duften af GT85.... De andre kvinder i mit liv har bare været glad for at jeg ikke lugtede af sved. Ellers har mest brugt Issey Miyake fordi men eks var glad for det og min kone har aldrig klaget.. 1 flaske plejer at holde over 5 år.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 28. Juli, 2018 Hvis det ikke må hedde mandeparfume, må det så hedde barbersprit og deodorant? For det er vel osse en slags dufte... Jeg har en barbersprit og en deodorant, som jeg bruger, når jeg skal på job - når jeg dufter den, tænker jeg automatisk på mit job. Så jeg bruger normalt en anden duft, når jeg skal andre ting. Og jeg er altid velduftende under pigebesøg - men jeg har ingen decideret 'mandeparfume' - kun barbersprit og deodorant. Og naturligvis osse en sæbe, der dufter af noget. Men ellers er det dér med dufte vel meget en tilvænningssag. Jeg kender da kvindedufte (parfumer), der går direkte i skridtet på mig, når jeg dufter dem. Men det er vel, fordi man har været sammen med kvinder, der ha duftet sådan - så går det lidt ligesom med Pavlov's hunde. Og sådan går det osse, når jeg kommer ind i en Matas eller en parfumeforretning - jeg bli'r helt opstemt. I øvrigt er det naturligvis et spørgsmål, om deodorant overhovedet kan kaldes en parfume, eftersom der vist nok er tre kategorier: eau de parfum, eau de toilette og eau de deodorant - er det ikke sådan? Men en duft er det da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 28. Juli, 2018 (edited) Min erfaring siger mig, at de kvinder først kender deres nye ynglingsparfume efter, at de vågner op af deres henførthed, og opdager, at jeg har taget mit tøj på, og har forladt lokalet..... Pointe: dufte kædes ofte sammen med lækre erindringer. Jeg havde i sin tid den sødeste og mest sexede gymnasiekæreste, som brugte en bestemt parfume. Stooore ægte ungpigebryster. Lad en gp bruge den og jeg bliver helt wuhuuu! Hvis hun så lige har en stram hvid alm t-shirt på, som jeg kan hive af hende....... Kapooow et knald! Redigeret 28. Juli, 2018 af Calletti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 28. Juli, 2018 Hvor vemodigt at kigge sådan en gammel tråd igennem, og se indlæg fra hedengangne brugere som f.eks. @Nille og @Jasmin Gad vide hvorfor de stoppede så akut med deres deltagelse her på forummet for de fortabte...? Mht. parfume så er det da meget hyggeligt men noget kunstigt. Men det kunstige passer selvfølgeligt fint, hvis man skal have sex med en man har købt sig adgang til (som jo er kunstigt i sig selv). Personligt så er jeg vild med duften af den sex, hvor man sammen med sin udkårene lige er kommet hjem fra en lang og svedig ridetur på hesteryg, og så kaster sig dyrisk over hinanden i tom nabo-hesteboks, og hestene i stalden pruster med, mens man humper løs på hinanden. Tættere på duften af ægte menneske kommer man ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 28. Juli, 2018 Jeg dypper altid fingeren i en våd ung kusse og bruger safterne som parfume, bedre mandeparfume findes ikke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 28. Juli, 2018 Filosoffen skrev, 1 time siden: Mht. parfume så er det da meget hyggeligt men noget kunstigt. Men det kunstige passer selvfølgeligt fint, hvis man skal have sex med en man har købt sig adgang til (som jo er kunstigt i sig selv). Jeg tror da ellers nok, at det meste parfume bliver købt uden for det regi, som dette site handler om. Det er ikke noget specielt for købesexbranchen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Juli, 2018 Filosoffen skrev, for 20 timer siden: Personligt så er jeg vild med duften af den sex, hvor man sammen med sin udkårene lige er kommet hjem fra en lang og svedig ridetur på hesteryg, og så kaster sig dyrisk over hinanden i tom nabo-hesteboks, og hestene i stalden pruster med, mens man humper løs på hinanden. Tættere på duften af ægte menneske kommer man ikke Tjah, eller hest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 31. Juli, 2018 Min duft hedder.. mig selv, jeg er allergisk over for stort set alle parfumer, deo ér, aftershave og sæbe med parfumeindhold, 2 minutter i en Matas butik, og jeg ligner en alkoholiker efter 14 dages druktur, røde øjne, hævet ansigt, og en irriterende kløe. Så min krops duft er derfor af naturlig fremstillet sæbe (helt uden duft) og en allergivenlig svedhæmmende deo, jeg har efter mange forsøg fundet en cologne jeg, i meget små mængder og en sjælden gang imellem, kan bruge, dog ikke uden at huden bliver rødmene på de påførte områder. Er der nogen af brødrene her på sitet der har samme problem?, og hvordan takler i det? Der er faktisk i mange situationer en invaliderende problem, især i forhold til omgange med andre menesker med en overdreven brug af parfume, men sandelig også når man ustandseligt render ind i duftfriskere og rengørings midler med duft, for ikke at tale om vaske og skyllemidler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. Juli, 2018 “Always Lonely” by Dodgy Bannana Den holder selv fluerne væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 31. Juli, 2018 (edited) Butch skrev, for 21 minutter siden: “Always Lonely” by Dodgy Bannana Den holder selv fluerne væk Hmmm, troede ellers at du brugte “Gå væk hund” Redigeret 31. Juli, 2018 af Delphi Tyrkfejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 31. Juli, 2018 Filosoffen skrev, den 28/7/2018 at 11:55: Personligt så er jeg vild med duften af den sex, hvor man sammen med sin udkårene lige er kommet hjem fra en lang og svedig ridetur på hesteryg, og så kaster sig dyrisk over hinanden i tom nabo-hesteboks, og hestene i stalden pruster med, mens man humper løs på hinanden. Tættere på duften af ægte menneske kommer man ikke Eksakt den duft jeg køber fra Tom Ford. Tuscany Leather til det facile pris af cirka 2.000 kr. Langt billigere end heste og hestebokse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 31. Juli, 2018 MissMalou skrev, den 6/3/2015 at 12:01: Jeg ELSKER One million Armani code, er også god. Den er også god (har den nemlig) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 31. Juli, 2018 DETH skrev, den 6/3/2015 at 17:39: En rigtig mand lugter af benzin, våbenolie og frisk sved Tilsæt hest og whisky så er det perfekt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. Juli, 2018 Delphi skrev, for 5 timer siden: Hmmm, troede ellers at du brugte “Gå væk hund” Den har jeg prøvet, men den holder ikke misserne væk ......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 31. Juli, 2018 DETH skrev, den 6/3/2015 at 18:12: Diesel er noget man hælder på landbrugsmaskiner Rigtige mænds legetøj bruger højoktan benzin og helst masser af det :-d Husk at den gode Onslow er jyde og nok har en John Deere...traktor .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 31. Juli, 2018 Nyder livet skrev, den 6/3/2015 at 20:32: Kære Eastwood - nej det er faktisk ikke Old Spice: men en anden og den er svær at finde. Den er rigtigt stærk "hankatte pis" At Old Spice er fra 70érne var jeg ikke klar over. Mange hilsner Nyder livet Det er ok nærmere cacharel....eller agua brava... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg