Hop til indhold
19517

Hvilken mandeparfume kan i piger bedst lide

Recommended Posts

Guest Emma Mira

Hej piger/kvinder

Hvilken duft til mænd kan du bedst lide?

Jean Paul Gaultier le male  den duft kan trække mine trusser af :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Parfume til mænd er i min verden alt, alt for forfængeligt.  Næste skridt, som er meget tæt på, er make up. Det naturlige og vel soignerede er altid at foretrække. Emiltintin, gå og gem dig. 

Faktisk kan jeg også bedst lide kvinder der dufter af - kvinde. Ren hud, et snert af egen sved. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak piger. Indtil videre har vi kun 2 muligheder. Håber der kommer flere. Kunne i gøre mig skal tjeneste at spørge jeres Facebook veninder og så poste svarene her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Den orange fra clinique og mange forskellige fra boss, de går i Lines trusser hver gang , så selvfølgelig er de i privaten også sf... Nam nam velduftende mænd er sgu en dejlig ting.

Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jean Paul Gaultier le male  den duft kan trække mine trusser af :P

Kære Emma Mira :)

- tak for dit hint ;)  - -  kan du lide denne duft kan andre kvinder sikkert også :)

Jeg har selv en deodorant jeg har brugt siden midt 1970érne, den er meget maskulin. Dengang var den som en "smøre på" deodorant stift. Nu om dage fås den både som parfume på en lille flaske og som deodorantspray. Jeg får da stadig af vide fra kvinderne (selvfølgelig IKKE alle!!) : "- uhmm du dufter godt", og så er man jo kommet et skridt videre.

Nej - jeg skriver sgu ikke navnet, jeg vil have mit eget "flirtmiddel" for mig selv når jeg er i byen eller mødes med mine pigevenner eller af og til stadig mødes med en X kæreste- hun kan lide den :P

- og hvorfor ikke dele med andre mænd, nej de må klare sig selv - "de rager mig en skid" -. når det drejer sig om jagten på hundyrene : - jeg vil sgu da ikke dele andre kvinder med dem :P

Jeg tror når man skal vælge parfume eller deodorantspray, så skal man bare VÆLGE en man selv kan LIDE - ens egen personlighed skal jo gerne som "en rød tråd" gå videre over ens duft.

For noget tid mødte jeg en kvinde i et shoppincenter og hendes - kan kun være en ren parfume, den kunne fandeme give mig hjertebanken, et vidunderlig sug i maven og rumsteren i nosser og pik. Hun var et "godt hug" og på trods af en alder gættet på vej mod de 80år.

Det var selvfølgelig nødvendigt helt diskret at stille mig og kigge på de samme hårde hvidvare som hende og rigt indsnuse hende og nyde hende   - og nå ja, - så hendes mand - den heldige skid!!

Hun vil til en hver tid være velkommen til weekend med overnatning m.m.

Jeg tror også på man skal have flere dufte at skifte mellem, så det modsatte køn ikke bliver "duftblind" - der skal hele tiden være noget nyt der kan vække lyster hos det modsatte køn. :P

Mange hilsner

Nyder livet

- - og lige, -  skal jeg anbefale mine mandlige konkurrenter ude på "kvinde jagtmarken" så skal de bare gå i Matas og bede dem skaffe hjem, noget hjortetaksolie som de kan fuldsmøre sig i  - det stinker simpelthen ganske forfærdelig . Det bruges som repellent (jage bort) harer og rådyr der kan finde på at gnave i træer i hårde vintre.

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Den orange fra clinique og mange forskellige fra boss, de går i Lines trusser hver gang , så selvfølgelig er de i privaten også sf... Nam nam velduftende mænd er sgu en dejlig ting.

Knus Line

'og mænd uden kunstige duftmidler er ikke velduftende ????  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Af og til når jeg har besøgt en "lidt for velduftende glædespige" - kan det være nødvendigt at køre ned forbi en tankstation og så lige smøre et par dråber fra en dieselpistol (der kan som regel altid lokkes et par dråber ud, selvom man ikke lige skal tanke) på håndledene - det er "ægte" mandeparfume, der overdøver alt andet og blokerer konens næse, der er som ein Spurhund aus Düsseldorf  :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Af og til når jeg har besøgt en "lidt for velduftende glædespige" - kan det være nødvendigt at køre ned forbi en tankstation og så lige smøre et par dråber fra en dieselpistol (der kan som regel altid lokkes et par dråber ud, selvom man ikke lige skal tanke) på håndledene - det er "ægte" mandeparfume, der overdøver alt andet og blokerer konens næse, der er son ein Spurhund aus Düsseldorf  :D

-ha ha ha ha ;)  ;)  ;) ;)  ;)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nyder livet:

Jeg har selv en deodorant jeg har brugt siden midt 1970érne, den er meget maskulin. Dengang var den som en "smøre på" deodorant stift. Nu om dage fås den både som parfume på en lille flaske og som deodorantspray. Jeg får da stadig af vide fra kvinderne (selvfølgelig IKKE alle!!) : "- uhmm du dufter godt", og så er man jo kommet et skridt videre.

Du er gennemskuet, Old Spice, var meget populær i '70erne :)

Redigeret af Eastwood

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nyder livet:

Du er gennemskuet, Old Spice, var meget populær i '70erne :)

Eller også er det:

207_MM-AquaVelva-Ad_1963.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

'og mænd uden kunstige duftmidler er ikke velduftende ???? :-P

Jo selvfølgelig , men lidt ekstra er da dejligt...

Del dette indlæg

Link til indlæg

ÅE, hvor er vi bare 100% enige.

I mine øjne er parfumeduftende mænd noget af det mest fimsede, der findes.

Hvad fanden er der blevet af den rigtige mand?

Jeans, ternet bomuldsskjorte, viltert hår og fuldskæg, som højst dufter af vand og sæbe.

Oh tempora, og mores, jeg vil af, sæt mig af denne perverse verden!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah, jeg udviklede på et tidspunkt parfumeallergi :sad: :sad:, så når jeg går på basserier, må pigerne nøjes med den rene duft af mand.

Før jeg blev ramt af allergien, brugte jeg Kouros.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo selvfølgelig , men lidt ekstra er da dejligt...

Er det fin nok, hvis jeg lugter lidt af sved, tis og daggamle øl?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Af og til når jeg har besøgt en "lidt for velduftende glædespige" - kan det være nødvendigt at køre ned forbi en tankstation og så lige smøre et par dråber fra en dieselpistol (der kan som regel altid lokkes et par dråber ud, selvom man ikke lige skal tanke) på håndledene - det er "ægte" mandeparfume, der overdøver alt andet og blokerer konens næse, der er som ein Spurhund aus Düsseldorf  :D

Jeg kender det fra arbejdspladsen(erne) :mrgreen:

Der er ofte en eller flere kvinder som "dufter" MEGET – et sted jeg arbejde midt i "nullerne" kunne man altid spore "Lise" rundt i produktionen, bare fordi hun gik igennem. :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er det fin nok, hvis jeg lugter lidt af sved, tis og daggamle øl?

Du må lugte/ stinke af lige nøjagtig det du vil, bare ikke sammen med mig.. Tager pis og alkohol frisk men sved no go smil.

God weekend .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja, jeg må tilslutte mig de gamle mænds kor. Jeg tror ikke der er den parfume jeg kke har brugt i mine yngre år, men jeg er ærligt talt ved at brække mig, når jeg er i selskab med nogen, der har dyppet sig i parfume. Mænd og kvinder! Parfume skal anes, ikke overdøve enhver anden lugt.

Jeg har også udviklet allergi og bruger nu et absolut minimum af dufte. Et bad hver dag og rent tøj, så har man ikke brug for kunstige dufte. Jeg vil vende om og sige tak, ellers tak, hvis jeg besøger en GP, der har brugt for megen parfume ... Og det er jo heller ikke specielt diskret, hvis nu man har noget at skjule, vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg

ÅE, hvor er vi bare 100% enige.

I mine øjne er parfumeduftende mænd noget af det mest fimsede, der findes.

Hvad fanden er der blevet af den rigtige mand?

Jeans, ternet bomuldsskjorte, viltert hår og fuldskæg, som højst dufter af vand og sæbe.

Oh tempora, og mores, jeg vil af, sæt mig af denne perverse verden!

En rigtig mand lugter af benzin, våbenolie og frisk sved ;-) Redigeret af DETH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...