Bananas 17669 Skrevet 6. Marts, 2015 I lige måde dit gamle fossil (undtaget selvfølgelig sprøjtet) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 178 Skrevet 6. Marts, 2015 ...... bruno banani er helt sikkert også et hit! Ha ha, det er da vel løgn? Uanset de eventuelle duftmæssige fortræffeligheder så er den da totalt diskvalificeret pga navnet. Ingen kan da tage en alvorligt, hvis man siger, at man rullet sig i Brunos banani. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KN1978 6 Skrevet 6. Marts, 2015 (edited) Nu ved jeg godt at OP spørger til hvad maddamerne syntes er god duft, men personligt elsker jeg (næsten) alt hvad Chanel har produceret. Allure, Edition Blanche lugter dog lidt at 'citron-wc-rens'. Favoritten er dog klart Chanel Bleu. Redigeret 6. Marts, 2015 af KN1978 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 6. Marts, 2015 Jeg foretrækker Armani Code eller Davidoff Cool Water, som deo-stick - og kan næsten fornemme en skilsmisse på vej... nu hun har fundet ud af jeg kun er 14 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2015 Jeg foretrækker Armani Code eller Davidoff Cool Water, som deo-stick - og kan næsten fornemme en skilsmisse på vej... nu hun har fundet ud af jeg kun er 14 Taber! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 6. Marts, 2015 Jeg har aldrig nogensinde brugt parfume - er jeg så en rigtig mand, eller bare en ulækker stodder? Hvis nogen piger tænder vildt på det, så er det vel værd at overveje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 7. Marts, 2015 (edited) Hmm jeg er totalt overdrevet vild med old spice. Ja der findes rigtig mange lækre dufte og en velduftende mand lige noget der går i trussen på mig. Redigeret 7. Marts, 2015 af mor26 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 7. Marts, 2015 Hmm jeg er totalt overdrevet vild med old spice. Ja der findes rigtig mange lækre dufte og en velduftende mand lige noget der går i trussen på mig. Old Spice brugte min bedstefar når jeg var dreng. Og nu er jeg selv bedstefar så det er lang tid siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Marts, 2015 (edited) Hold op folk er gammeldags og oldspice-agtig... Jeg bruger de seneste dufte fra Chanel, Versace, Amarni, Kevin Klein... jeg er forbi en lufthavn ret ofte så jeg bliver altid fristet af de nye dufte som de søde ekspedienter præsenterer. Paco Rabanne One Million bryder jeg mig ikke om, den er alt for sød i duften, puha den er ikke eget til en mand....Jeg har Hugo Boss i forskellige varianter, men dem bruger jeg ikke længere da andre nye dufte dufter bedre... jeg har en samling på mindst 20 forskellige dufte... jeg ser det som en hobby at kende til forskellige dufte, jeg er også kender af kvindeparfumer... elsker at dufte til piger Min nuværende favorit er Chanel Allure Sport, den har en maskulin men afdæmpet duft... mange piger i byen har komplimenteret at jeg dufter dejlig Redigeret 7. Marts, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 7. Marts, 2015 Men Chanel Allure er også temmelig sød - som alle Chanel. Burde du i øvrigt ikke sove nu lille Nille? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Marts, 2015 Men Chanel Allure er også temmelig sød - som alle Chanel. Burde du i øvrigt ikke sove nu lille Nille? Ikke Sport versionen ! Lille Bananas, jeg er lige kommet hjem fra byen ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 7. Marts, 2015 Ikke Sport versionen ! Lille Bananas, jeg er lige kommet hjem fra byen ! Alene...??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 7. Marts, 2015 Paco Rabanne 1 Million Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 7. Marts, 2015 Ingen over, ingen ved siden af. Dette er parfumen for rigtige mænd, og den dufter EKSTREMT godt: Jeg har med vilje slettet navnet fra flasken. Så kan I jo få en lille gætte-konkurrence ud af det Og de kvinder der ikke kan lide denne parfume -De er ikke til rigtige mænd. PS: Jeg har prøvet over 200 forskellige parfumer, og ovenstående afbillede slår alle. Le male? Fy for satan Gucci - fragancias Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 7. Marts, 2015 En rigtig mand - den eneste! Vi andre er blot dårlige efterligninger Den sidste actionhelt med skæg og kropsbehåring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 7. Marts, 2015 Nu har jeg ikke så meget hår, men jeg bruger alligevel en meget lille klat "Brylcrem" til at putte i håret - synes det lige får kvinderne til at spærre næseborene op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. Marts, 2015 Hvilken duft til mænd kan du bedst lide? Armani Code! Parfume - både til mænd og kvinder og hvis jeg kan lide dem, og hvis de ikke er i for store mængder - gør noget godt ved min hjerne. Sved, tis og gammel bodega gør også noget ved min hjerne... Men ikke noget godt eller æggende! :D 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Marts, 2015 Jeg bruger en neutral anti perspirant. En kvinde der bærer en Amor Amor kan til gengæld få mig til hvad som helst. Be'r hun mig hoppe er spørgsmålet "hvor højt?" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9525 Skrevet 7. Marts, 2015 Der er to måder at bruge duft-tilsætning på: 1: Drukne naturlugt 2: Raffinere naturlugt. Min mening: 1=Kvalme. 2=Raffineret, hvis det er gjort rigtigt. Derfor er der ikke én duft tilsætning, der passer alle. Hverken for kvinder eller mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. Marts, 2015 Derfor er der ikke én duft tilsætning, der passer alle. Hverken for kvinder eller mænd Det er rigtigt! Jeg sad en dag og sniffede helt vildt og voldsomt til en veninde, og gik straks ud og købte den parfume til mig selv, for den duftede SÅ godt... På hende! På mig var det til gengæld ikke noget at råbe hurra for. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Marts, 2015 Der er to måder at bruge duft-tilsætning på: 1: Drukne naturlugt 2: Raffinere naturlugt. Min mening: 1=Kvalme. 2=Raffineret, hvis det er gjort rigtigt. Derfor er der ikke én duft tilsætning, der passer alle. Hverken for kvinder eller mænd Derfor skal man prøve sig frem til de dufte som passer til sin personlighed og temperament. I slut 80-90'erne brugte jeg de tidligere Hugo Boss dufte, Fahrenheit og Tommy Hilfiger, men disse er gået af mode for længst... Old spice har jeg aldrig brugt det stinker ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Marts, 2015 Jeg har bemærket at nogle folkslag ynder nogle bestemte dufte... fx. afrikanere bruger en eller andet salve/olie/parfume som jeg synes er utålelig fx. tog jeg det offentlige efter en bytur, hele S-toget stank fordi et par afrikanere brugte noget... jeg blev indimellem antastet af afrikanske piger omkring Istedgade og de havde nøjagtige samme lugt/duft om man vil... Thaiklinikkerne har også nogle bestemte dufte.... men den værste luft er nu cigar og cigaret lugt.... dejligt at barer,cafeer og natklubber er røgfrie, men man kan ikke undgå folk som står lige uden indgangen og ryger og ånder en i hovedet. Det synes jeg er ulækkert. Som ikke rygere er jeg ret følsom over for røg, jeg har ikke lyst til at være passiv ryger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 7. Marts, 2015 ... men den værste luft er nu cigar og cigaret lugt.... dejligt at barer,cafeer og natklubber er røgfrie, men man kan ikke undgå folk som står lige uden indgangen og ryger og ånder en i hovedet. Det synes jeg er ulækkert. Som ikke rygere er jeg ret følsom over for røg, jeg har ikke lyst til at være passiv ryger. Det værste er nu folk, der har været ude at ryge kommer ind igen og røgen hænger i deres gamle tøj - især folk i striktrøjer er slemme - de kan ligefrem give mig åndenød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg