Hop til indhold
nuhok

Er eroguide useriøst?

Recommended Posts

"Der går rygter om, at de ligger og boller med pigerne."

Hahaha, bare det var så vel - ku' fanme da godt! Når de spadserer rundt i EG-samfundet iført deres moderatoruniformer - uuh, mænd i uniformer!!

Miaaouuw,

/Gina.

Jeg har en sexet loko fører uniform jeg kan tage på, hvis det skulle være? Der ligger også en star trek uniform hvid det tænder!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en sexet loko fører uniform jeg kan tage på, hvis det skulle være? Der ligger også en star trek uniform hvid det tænder!

 

....... Og jeg har en kedelig kedeldragt med masser af olie på.

Men netop derfor skal det med din uniformsglæde nok glide alligevel, Gina :P :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Arh, ja.. Vader forbi politifyre hver dag, som står med deres hotte uniformer og veltrænede kroppe... Ehh nå anyways...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

baseret på de udtalelser fra sara og gina faith vil vi tage en fremrykning af den planlagte udvikling af en eg-moderator-uniform op på næste personalemøde

Del dette indlæg


Link til indlæg

baseret på de udtalelser fra sara og gina faith vil vi tage en fremrykning af den planlagte udvikling af en eg-moderator-uniform op på næste personalemøde

har i ikke andet at lave?

Del dette indlæg


Link til indlæg

baseret på de udtalelser fra sara og gina faith vil vi tage en fremrykning af den planlagte udvikling af en eg-moderator-uniform op på næste personalemøde

 

Hæhæ, Kowalskitor, er det en lyserød, strikket heldragt med en sort "sjerifstjærne"?

 

God aften til dig.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som relativ ny på EG, må jeg sige at det i det store hele virker ret seriøst. I hvert fald har jeg haft stor nytte af nogle af anmeldelserne. 

Der er selvfølgelig også useriøse indlæg, men jeg synes her hersker en ret stor selvjustits, så det mest useriøse bliver hurtigt skudt til jorden.

Så alt i alt et ganske udmærket site.

 

Men jeg håber da ikke, som der også bliver sagt, at sikkerheden er i bund, så vi risikerer at blive hacket og afsløret. Det ville være en streg i regningen :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sgutte meget punani at hente i dét outfit. :lol:

/Gina.

Nu er du krævende!

Så må du smidde nogle bedre forslag på bordet. Evt stå model ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Administrationen kunne søge lidt information her, til det næste outfit under et bsøg i et glædeshus :rolleyes:

 

Dresscode & farvekoder

http://www.slm-cph.dk/dresscode

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

He he....dén havde jeg sgu ikke set før!

 

Vildt med 'armbåndsfarver'...så slipper man også for at tale sammen!

 

Kun noget mænd kan opfinde.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

har i ikke andet at lave?

 

Jo, nu hvor du er vendt tilbage fra dit eksil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Der går rygter om, at de ligger og boller med pigerne."

 

Hahaha, bare det var så vel - ku' fanme da godt! Når de spadserer rundt i EG-samfundet iført deres moderatoruniformer - uuh, mænd i uniformer!! 

 

 

 

Miaaouuw,

 

/Gina.

Det har jeg også hørt. :D :D

Redigeret af Sexy Sadie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...