Hop til indhold
JohnPop

Hr Lick Me. Slet venligst den bruger

Recommended Posts

Helt ærligt det er tydeligt vi har at gøre med en person der ikke er helt rask oppe i hovedet. Og spreder diverse rygter og skriver i øst og vest om alle mulige piger som han helt sikkert ALDRIG har besøgt. Så er det det ene så er det det andet osv. Og ingen begrundelse bare en masse oneliners som tydeligvis er skrevet af en der aldrig har besøgt den anmeldte pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke op til os brugere herinde at få slettet andre brugere – og da slet ikke på åbent forum.

Dette tilkommer alene Førerbunkeren.

Er du utilfreds, kan du anvende anmeldeknappen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke op til os brugere herinde at få slettet andre brugere – og da slet ikke på åbent forum.

Dette tilkommer alene Førerbunkeren.

Er du utilfreds, kan du anvende anmeldeknappen.

Det er jo en åben debat der er brug for. Jeg har brug for. Om det ikke er på tide at moderatorer rydder lidt op, så man kan bruge trådene sådan nogenlunde konstruktivt og fornuftigt.

Der skal bare 1 eller 2 til at ødelægge det for en masse andre. Ligesom i skolen du ved Borende :ugeek:  Det lærer vi helt fra de første pædagoger vi er sammen med, at man ikke bør udsætte en hel gruppe for nogle meget få individer der fylder meget og som slet ikke forstår respekten og forståelsen for fællesskabet.

Sagt på en anden måde, jeg håber at mods for fremtiden vil forsøge at værne om fællesskabet i stedet for at lade alle og enhver spamme løs som det passer dem. Det ødelægger Eroguide fuldstændigt. Eller i det mindste lave en ignoreknap, så man kan slippe for spam.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo en åben debat der er brug for. Jeg har brug for .....

Jeg tror ærlig talt, at de fleste er lige glade med, hvad du har brug for.

Der var da brugere, jeg gerne ønskede hen, hvor peberet gror, og omvendt er der uden tvivl en del flere, der håbede, at jeg ville blive ramt af et lyn eller gå ned med min sejlbåd.

Men nu er det heldigvis ikke os brugere, der bestemmer det, for så ville alt jo ende i kaos og anarki.

Vi brugere kan ikke dømme ud over vor egen næsetip i den slags sager, og derfor er der også brug for en overinstans med et lidt mere nøgternt blik.

Det glæder mig imidlertid, at du synes at have indset moderatorernes rolle som overinstans. Den var i første indlæg overladt til andre brugere.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var da brugere, jeg gerne ønskede hen, hvor peberet gror, og omvendt er der uden tvivl en del flere, der håbede, at jeg ville blive ramt af et lyn eller gå ned med min sejlbåd.

Kan du ikke nøjes med at springe over bord? Og skrive mig i dit testamente til den båd?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du ikke nøjes med at springe over bord? Og skrive mig i dit testamente til den båd?

Jo, hvis visse brugere skulle tvinge mig til at gå planken ud, betænkte jeg dig gerne :D :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæ! Tænk hvis vi alle sammen startede debatter op om dem, som vi hver især synes er skide irriterende og helst så blev helt væk...

Nøøøhj, det kunne blive helt hyggeligt, hvar!? :D :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, hvis visse brugere skulle tvinge mig til at gå planken ud, betænkte jeg dig gerne :D :D :D :D

Hvor er Nikita når man har brug for hende.. :D

/me planter tanken i BX's hjerne af Nikita i piratoutfit....

Redigeret af Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt, har nemlig en aftale med en blå lagune, 10000kr til hver der hjælper med at tvinge BX ud af planken  :lol:  :lol:  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ahem... Hvis nogen skal arve den båd, så er det da mig! :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flyt dig lige og tag din rollator med dig nå!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nikita er du sø stærk nok til det  :P  :D  :lol:​ 

Skal vi dele de 10.000 Kr. Som DETH giver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flyt dig lige og tag din rollator med dig nå!

Tag du din anden mindste diller med dig og gå ud og hiv i den! Og bland dig så udenom, når de voksne snakker.

Nikita er du sø stærk nok til det :P:D:lol:

Skal vi dele de 10.000 Kr. Som DETH giver.

Jaja da! Skal jo bare lade være at stå på hovedet. :D

Du kan tage de 10000... Jeg tager båden. :cool:

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tag du din anden mindste diller med dig og gå ud og hiv i den! Og bland dig så udenom, når de voksne snakker.

Jaja da! Skal jo bare lade være at stå på hovedet. :D

Du kan tage de 10000... Jeg tager båden. :cool:

Det sku en aftale  :lol:

Bliver jo sø syg bare jeg ser på vand  :D

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg

HA! Alle de voksne er gået i seng. Har du foresten pisset i din siden du er oppe nu? Er hønsne ikke for længst gået til ro på pinden?  :cool:  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor er Nikita når man har brug for hende.. :D

/me planter tanken i BX's hjerne af Nikita i piratoutfit....

Hæ!

Jeg tror sgu' nok, jeg er den eneste, der har set Nikita i (ganske vist deminuitivt) piratoutfit: Bare en klap for øjet og en skede uden sværd :D :D :D:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skeden uden sværd er vel næsten standart?  :mrgreen:

Ja, indledningsvis :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

HA! Alle de voksne er gået i seng. Har du foresten pisset i din siden du er oppe nu? Er hønsne ikke for længst gået til ro på pinden? :cool::-P

Din lille møgunge! Skulle du ikke først komme af med vådliggerlagnerne, inden du spiller smart?!

Pis i seng med dig - du er vist overtræt! :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Din lille møgunge! Skulle du ikke først komme af med vådliggerlagnerne, inden du spiller smart?!

Jamen JEG VIL IKKE I SENG!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du da rigtig Karen Kæpløs i dag  :lol:  :lol:

Sikke da et sprog du ligger for dagen/natten.  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...