Gæst Skrevet 2. Marts, 2015 (edited) Hej Jeg er en nyopstartet glædespige herinde (bliver snart lyserød). I farten fik jeg lavet et noget indviklet og usexet brugernavn. Søger nye ideer til hvad jeg kan hedde herinde Det skal være et navn som fanger og som der ikke er andre der hedder. Lidt om mig: Jeg er 21, blond, blå øjne og holder til på Fyn. Vinderen får en lille gave fra mig Redigeret 2. Marts, 2015 af klikkik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers fyr 38 49 Skrevet 2. Marts, 2015 (edited) April. Nicole. Samantha. Candy Goldielock Gudrun Redigeret 2. Marts, 2015 af Randers fyr 38 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
d'Artagnan 201 Skrevet 2. Marts, 2015 (edited) Naomi Rafaella MissMonica Monica Redigeret 2. Marts, 2015 af d'Artagnan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KN1978 6 Skrevet 2. Marts, 2015 (edited) Somethingdirty Uskyldigemig Misskik MissK Missblue Mightdoyou Deepbluesomething Redigeret 2. Marts, 2015 af KN1978 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. Marts, 2015 Lovely Lenina Men ok, det er så et udenlandsk navn. Kom og mød danske, Lovely Lenina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 2. Marts, 2015 Katy Sunshine eller Katarina Sunshine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 2. Marts, 2015 Fionia Fleur / Fiona Fleur Flittig Lise Flotte Fie / Fynske Fie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2015 Fionia Fleur / Fiona Fleur Flittig Lise Flotte Fie / Fynske Fie flittig lise? hahaha 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 2. Marts, 2015 - Odense baben. - Den fynske perle. - Søde Blondie - Sexy Angel. Sweet angel. - Foxy teen. - Hotte Pernille Ha en skøn dag. Og må den bedste vinde. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2015 Simone Sapphire - med henvisning til dine blå øjne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 2. Marts, 2015 Fordi jeg synes du er yndig kommer der nogle forslag til yndige navne: Leona Leonora Fiona Angelina Francesca Serephina Celeste Luciana Lidt mere out there: Shiloh Sierra Opal Satin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2015 Miss Karla Miss Kiss Miss Kiki Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 2. Marts, 2015 Hvad med Amanda? ...det smager da lidt af Fyn :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2015 FrkBlue Blue Angel AngelEyes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2015 FrkBlue Blue Angel AngelEyes Vince Jeg har skrevet til moderator - at jeg gerne vil hedde FrkBlue herinde Så skriv du en privat besked til mig! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 2. Marts, 2015 Redtop, har du rødt hår? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 231 Skrevet 2. Marts, 2015 Prinsessen på ærten Miss fairytale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. Marts, 2015 Vince Jeg har skrevet til moderator - at jeg gerne vil hedde FrkBlue herinde Så skriv du en privat besked til mig! Øv, så kom jeg for sent. Da du er ny, ville jeg have foreslået "Nouvelle". Fransk passer "lissom" bedre til piger end engelsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2015 Synes det er et fint navn du er endt med og tillykke til den heldige og dygtige husar :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kafka76 12 Skrevet 2. Marts, 2015 Hej Jeg er en nyopstartet glædespige herinde (bliver snart lyserød). I farten fik jeg lavet et noget indviklet og usexet brugernavn. Søger nye ideer til hvad jeg kan hedde herinde Det skal være et navn som fanger og som der ikke er andre der hedder. Lidt om mig: Jeg er 21, blond, blå øjne og holder til på Fyn. Vinderen får en lille gave fra mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg