Hop til indhold
Guest MM40

GANGBANG i Vejle den 12. marts m. analsex og oral u. kondom

Recommended Posts

Kæft det bliver godt på Torsdag  :grin:

 

Har en lidt perv. fantasi, men ved ikke om nogen er med på den ? 

 

Her er den: Jeg ligger nederst i en 69'er med pigen ovenpå, en fyr knepper hende i røven, men stikker en gang imellem pikken i munden på mig ;) ...

 

Hot eller ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kæft det bliver godt på Torsdag :grin:

Har en lidt perv. fantasi, men ved ikke om nogen er med på den ?

Her er den: Jeg ligger nederst i en 69'er med pigen ovenpå, en fyr knepper hende i røven, men stikker en gang imellem pikken i munden på mig ;) ...

Hot eller ??

Den er jeg med på jeg skal nok kneppe hine så kan du sut min pik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt ;) 

 

Er pigen egentlig en proff ? 

 

Jeg har modtaget en mail fra hende med en pdf. omkring hvordan event'et foregår, og den virker temmelig gennemarbejdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

tror ikke hun er så prof. men Peter som arrangerer det har lavet en del GB's tidligere, og han er ret omhyggelig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt ;)

 

Er pigen egentlig en proff ? 

 

Jeg har modtaget en mail fra hende med en pdf. omkring hvordan event'et foregår, og den virker temmelig gennemarbejdet.

 

Den pdf har jeg da ikke fået.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt ;)

 

Er pigen egentlig en proff ? 

 

Jeg har modtaget en mail fra hende med en pdf. omkring hvordan event'et foregår, og den virker temmelig gennemarbejdet.

 

Til orientering.

Det markerede - en PDF fil kan åbnes af alle office programmer, også et fra det forrige årtusinde. derfor sendes mange filer i PDF format da afsenderen af gode grunde ikke kan vide hvilken version den enkelte bruger.   :)

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til orientering.

Det markerede - en PDF fil kan åbnes af alle office programmer, også et fra det forrige årtusinde. derfor sendes mange filer i PDF format da afsenderen af gode grunde ikke kan vide hvilken version den enkelte bruger. :)

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone :(

Hej er det kun et bruger navn du har elle er den stor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kæft det bliver godt på Torsdag  :grin:

 

Har en lidt perv. fantasi, men ved ikke om nogen er med på den ? 

 

Her er den: Jeg ligger nederst i en 69'er med pigen ovenpå, en fyr knepper hende i røven, men stikker en gang imellem pikken i munden på mig ;) ...

 

Hot eller ?? 

Hej Kinky

 

Jeg skal gerne ligge pik til, det lyder sgu frækt, men hvordan kan jeg kende dig?

 

Det fleste deltagere vil nok tage det ilde op, hvis jeg stikker pikken i munden på dem uden forudgående aftale :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kinky

Jeg skal gerne ligge pik til, det lyder sgu frækt, men hvordan kan jeg kende dig?

Det fleste deltagere vil nok tage det ilde op, hvis jeg stikker pikken i munden på dem uden forudgående aftale :-)

Skal du ikke sut min pik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kæmpe ros til skønne Anne for et forrygende GB. Hvor mange mænd det endte med at være i løbet af dagen men da jeg var der de første 1 1/2 time var der ca 20. Det var ikke nok. Hun bad om flere. En hel igennem fantastisk kvinde. Pragtfuld og smilende væsen og bare lækker. STOR ROS FRA MIG og glæder mig bare til næste gang.

Tak Anne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem
  • Ja men hun gjorde det da godt, men jeg synes der er for mange mænd ad gangen. Jeg talte nær ved 20 omkring hende på en gang. Og man kan ikke trække et nummer som ved bageren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et rigtig godt GB, Anna er en virkelig dejlig kvinde, dejlig flot fast krop og når hun ikke havde en pik i munden et dejligt smil :-P .

Vi var mange mænd om Anna, jeg ankom 2 timer før det sluttede og der var vi 13, men lige før det sluttede var jeg alene, virkelig en god oplevelse.  

Anna var umættelig og kaldte flere gange på os mænd, så den med at trække et nummer kan jeg ikke se skulle være nødvendigt, jeg oplevede derimod at mændene var afventende.

Hun lovede at der bliver en næste gang, og det vil jeg helt klart glæde mig til, lidt ærgerligt man ikke kan besøge hende ellers :wink: 

Eneste klagepunkt fra min side er at sengen den var for blød og nærmest udhulet  :eek: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hejsa!

 

Først lige mange tak til Anne for et fantastisk GB - hvor er du ganske enkelt bare dejlig og fræk, jeg er helt klart med hvis du holder igen.

 

Mht. deltagerantallet, så ved jeg at der fra starten var sat et max på 12 deltagere de der kom efterfølgende, måtte vente i køkken/alrummet - efter ca. en time, blev det efter anomdning fra Anne sat op til 14, og det var således at der ikke blev lukket en ny deltager ind, før en anden var gået, så der har været max 14 på en gang, ikke 20.

 

Og selvom der var 14 i stuen ad gangen, var der stort set hele tiden 6-8 mand der sad i en af sofaerne og holdt pause, og bare nød forestillingen henne i sengen, så selvom der var 14 mand, så synes jeg ikke at der på noget tidspunkt var for mange - det er jo et GB man tager til, og der skal da helst være noget "action" det meste af tiden.

 

så tak for kampen til alle - både anne, deltagere og arrangør

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sms'en tikkende ind præcis kl.9 som lovet.

 

Jeg indstillede GPS'en og begav mig afsted nordpå.

 

Lidt nervøs og med sommerfugle i maven, for dette ville blive mit første GB.

 

Jeg kørte stille og roligt på motorvejen fra Svendborg til Odense, og videre fra Odense mod Fredericia og Vejle.

 

Trafikken er hæslig på nogle af strækningerne, men omvendt synes jeg også, at man fornemmer en vis hensynsfuldhed mellem trafikanterne.

 

Alle er interesseret i at komme helskindet frem.

 

GPS'en førte mig præcist frem til adressen på huset, som ligger meget diskret i byens udkant.

 

Jeg ankom godt fem minutter efter det annoncerede åbningstidspunkt og blev lukket ind i huset.

 

Jeg kunne se ind i bollerummet, at Anne allerede var i gang, og der var allerede over 10 mænd omkring hende.

 

Et overvældende syn for en GB-debutant.

 

I et tilstødende rum smed jeg tøjet og sluttede mig til gruppen af mænd i stuen, som stod omkring sengen og nød det pragtfulde syn af Anne.

 

Hun var i gang med at ride på en mand, mens en anden tog hende analt - og hun suttede pik på en tredje.

 

Anne er en smuk kvinde. Slank, rødhåret, en dejlig mås og ikke mindst to helt vidunderlige bløde og legesyge bryster.

 

Mændene roterede jævnligt rundt, så alle fik deres pik i munden på hende, og de samme skete med de to huller.

 

Alle havde selvfølgelig kondomer på, når de var oppe i hende.

 

Man fornemmede, at hun var tilfreds med situationen.

 

Særligt når en mand var lidt hårdhændet i sine kneppebevægelser fornemmede man, at hun nød det.

 

Det blev min tur til at få suttet pik af hende og det var tydeligt, at vi var i selskab med en mestersutter her.

 

Kort efter ville jeg prøve at have hende til at ride på mig, men desværre kunne jeg ikke holde rejsningen, så det måtte vi opgive.

 

I stedet kom nye mænd til.

 

På det tidspunkt var der mindst 8-10 mænd omkring hende.

 

En tog hende i doggy style, mens hun suttede en anden fyr. Jeg lagde mig på knæ så jeg kunne lege med hendes bryster.

 

"Skal du drikke min sperm" sagde en mand?

 

"Jeg sluger ikke" svarede Anne. "Det er bedre at bruge det som solcreme".

 

I stedet vendte hun sig om på ryggen, så manden kunne sprøjte sin sæd ud over hendes bryster.

 

Jeg formede med mine hænder en kløft, så han havde noget at sigte efter.

 

Han kom med en stor ladning, og jeg fik lov til at smøre sæden ud over brysterne.

 

Hele situationen havde sin indvirkning på mig, og jeg gav mig til at lege med min egen pik.

 

Egentlig havde jeg håbet, at jeg kunne komme i munden på hende.

 

Men pludselig gik det stærkt, og jeg sigtede derfor i stedet efter det ene bryst og ramte hende også på armen.

 

"Det var en ordentlig klat" sagde en af de omkringstående venligt.

 

"En brandmand" sagde en anden.

 

Efter skuffelsen med den manglende rejsning var det dejligt at få det at vide.

 

Da jeg havde fået den første udløsning slappede jeg lidt af.

 

Kiggede mig omkring i stuen.

 

Der hang en stor fladskærm på endevæggen.

 

I bogreolen stod en pæn samling af nyere krimier skrevet af populære navne som Jon Nesbø, Camilla Läckberg og Lars Kepler.

 

Desuden spottede jeg en bogklubsudgave af "En bøn for Owen Meany" som er skrevet af min egen yndlingsforfatter, nemlig John Irving.

 

I sofaen sad de mænd, som holdt en lille pause.

 

Vi snakkede utvunget om det vi overværede.

 

Anne var hele tiden ivrig efter at blive kneppet.

 

På alle tænkelige måder.

 

På et tidspunkt lå hun på ryggen med spredte ben uden at der var nogle oppe i hende.

 

En mand gav sig til at slikke hendes kusse.

 

Det var tydeligt, at det behagede hende.

 

Hun stønnede højlydt og fik forhåbentlig en god orgasme på det tidspunkt.

 

En ung mand med hestehale og en kæmpe pik gav sig til målbevidst til at kneppe hende bagfra.

 

Hun nød det.

 

Da han var færdig kom en anden op i hende.

 

Det hele foregik på en fredelig og hensynsfuld måde.

 

Nøjagtig som på motorvejen, så var vi alle interesseret i at få det til at glide og få en god oplevelse.

 

Men jeg er en nysgerrig natur, når jeg møder fremmede mennesker.

 

Så jeg gav mig til at fundere over, om dette egentlig ikke er et meget smukt billede på et Danmark, hvor der trods alt ikke er den store forskel på høj og lav.

 

Vi ved intet om hinandens privatliv.

 

Vi kender ikke hinandens navne.

 

Vi ved ikke hvad vi arbejder med.

 

Måske er ham, der sprøjtede sæd på hendes bryster en højt uddannet kirurg.

 

Måske er han landmand.

 

Måske arbejder han på et slagteri.

 

Måske er han skolelærer.

 

Den ene stemmer sikkert på Venstre.

 

En anden kan være SF'er eller socialdemokrat.

 

Der kan endda være en, der stemmer på DF eller Enhedslisten.

 

Men det, der forener os lige i disse timer, er en umættelig trang til at være sammen med en dejlig kvinde og dyrke sex med hende.

 

Og fordi jeg er så nysgerrig - på den gode måde - så tænkte jeg også lidt på, hvad Anne laver i det civile liv.

 

Mon hun er sygeplejerske?

 

Eller arbejder hun i en bank?

 

Egentlig ønsker jeg ikke at kende svaret.

 

Fantasierne er det vigtigste.

 

Når man ser en smuk kvinde hos købmanden eller i supermarkedet, kan man fantasere om, at hun måske også tænder på gangbang.

 

Og måske fra tid til anden bliver kneppet af 15-20 fremmede mænd.

 

Mens jeg havde disse tanker var der en flok mænd, der var i gang med Anne, mens hun stod ved vindueskarmen og blev taget bagfra.

 

Hun har meget lange og flotte ben, så et par af mændene havde problemer med at nå helt op til hullet.

 

"Vi må finde en telefonbog frem" sagde en mand spøgefuldt.

 

Alligevel nåede to-tre mænd at få udløsning i kondomet oppe i hende.

 

Hun kom ned på sengen igen.

 

Lå på ryggen med hovedet lidt ud over kanten, mens hun suttede pik på to fyre, der stod på hver side af hendes hoved.

 

En tredje fyr var i gang med kussen.

 

Jeg ville have endnu en udløsning, så jeg gav mig til at lege med min pik igen.

 

"Må jeg komme på dit ansigt" spurgte jeg?

 

"Ja" svarede hun heldigvis bekræftende.

 

Jeg kiggede i nogle lange sekunder ind i hendes smukke øjne, og så sprøjtede jeg endnu en gang min sperm ud over hende.

 

Ladningen var selvfølgelig mindre denne gang, men der kom vist både klatter i håret og omkring næsen.

 

Så var mine to timer gået.

 

Jeg tog mit tøj på.

 

Sagde farvel til Anne og de nærmeststående og gik ud til min bil.

 

I løbet af den tid jeg havde været der, var der løbende kommet nye mænd til.

 

Lige da jeg skulle gå, kom der nærmest en helt lille flok.

 

Der venter jer en god oplevelse, tænkte jeg.

 

En liderlig pige, som gerne vil have pik hele tiden.

 

Jeg startede bilen.

 

På den nærmeste benzintank købte jeg en dåseøl og en sandwich med æg og bacon.

 

Jeg købte også det nyeste nummer af Basserne med en halvfræk Frk. Olsen ridende på en rodeotyr på forsiden.

 

Det blad vil jeg gemme som et minde om mit første gangbang med den vidunderlige Anne med de lange ben, de skønne bryster og den dejlige mås.

 

Men ikke alene er hun smuk.

 

Hun er meget tolerant og har også en herlig slagfærdig humor.

 

Som da en mand havde sprøjtet i munden på hende, og hun sagde: "Der må da være fra en hel uge i den ladning".

 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været med til flere GB, og denne med Anne var en af de bedste. Jeg har aldrig set så mange deltagere før, og var flov over at se at en så smuk kvinde var blevet overladt til så mange grimme mænd. Ventede til sidst og da var hun stadigvæk frisk, kunne smile og svare så frækt, at vi mænd kunne rødme. Jo der var for mange omkring hende og man kunne ikke se om de ventede på at komme til, eller var færdige. Eller se på at hun fik tæsk af de værste fyreDer skulle have været over tyve da jeg kom, og der kom flere til.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja mange mænd og størsteparten vejer over 100 kg, så man må sno sig for ikke at komme i klemme haha.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

glæder mig til hvis der bliver en næste gang alt det i skriver skal bare prøves :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Peter-60: Hun fik da vel ikke tæsk!??!?

 

Peter skal selvfølgelig selv svare, men jeg tror han benytter sig meget af ironi i sit indlæg.

 

Med tæsk mener han nok, at hun blev kneppet godt og grundigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...