Hop til indhold
Guest MM40

GANGBANG i Vejle den 12. marts m. analsex og oral u. kondom

Recommended Posts

Gæst

Har tilmeldt mig, håber det bliver så frækt som sidst..

 

Jeg var også med sidst, og ja det var godt nok frækt og absolut et af de 2 bedste jeg nogensinde har været med til. Et er at hun ser tordnende dejlig ud, men hun er simpelthen også ubeskrivelig fræk i GB'et, og det fede ved det, er at man kan virkelig mærke at hun selv tænder enormt på det - og det er sgu da en dejlig fornemmelse, når man kan mærke og høre hvor meget hun nyder det når man trænger op i hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er gode faciliteter - et værelse til afklædning, og man kan bade før, under og efter - der er håndklæder, og nok af dem

 

det er et pænt og lækkert badeværelse med god bruseniche, der er også kar men det tror jeg ikke bruges, jeg har kun taget brusebad.

 

Det er iøvrigt et klasse sted, med god plads og meget pænt og rent

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Æv, æv, æv, hvor er det unfair, at alle de virkelig spændende events foregår i Jylland (bortset fra Miss Hell)... Mon nogen snart forbarmer sig og deler lidt ud på Sjælland også!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Æv, æv, æv, hvor er det unfair, at alle de virkelig spændende events foregår i Jylland (bortset fra Miss Hell)... Mon nogen snart forbarmer sig og deler lidt ud på Sjælland også!?

 

Pudsigt nok, så var jeg også ved at spekulere på om ikke Miss Hell ville en tur til jylland snart ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Æv, æv, æv, hvor er det unfair, at alle de virkelig spændende events foregår i Jylland (bortset fra Miss Hell)... Mon nogen snart forbarmer sig og deler lidt ud på Sjælland også!?

 

Hejsa!

 

Jeg kan forstå, at det har været forsøgt nogle gange at arrangere GB's på sjælland med nogen af de piger der har lavet i jylland, men det er blevet aflyst næsten hver gang pga. for lidt tilslutning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hejsa!

 

Det er korrekt som Buller skriver - det er faktisk forsøgt 5 gange på sjælland - 4 gange aflyst nogen af gangene var der ingen tilmeldinger og andre 1-2 tilmeldinger - da det blev afholdt, var der 7 tilmeldinger, og der kom 3 - så det er lidt op ad bakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej skulle høre tro i der komme noge med en rigt stor pik

 

Don't look at me ;o)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej skulle høre tro i der komme noge med en rigt stor pik

 

Jeg tænkte på, om du har prøvet at skrive til hende og spørge?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...