Hop til indhold
Onslow

OPblødning på vej i MSM?

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Folk må sku tro på hvad de vil, det skal bare ikke gå ud over mig på nogen som helst måde! Det må de holde der hjemme og helt væk fra gaden.

Nemlig, og det er det der er problemet. Nogle islamister vil, med vold og magt, tvinge andre til at tro som dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må ikke kalde store dele af en unævnelig befolkningsgruppe for kriminelle, for det ville stride mod det skønmaleri, som nosseløse politikere ønsker at male godt supporteret af MSM - Die Lügenpresse, for dem, der ikke kender det første udtryk.

 

DANSKE unge går amok i Prag, smadrer hoteller og stikker folk med kniv.

 

Prøv at researche lidt på disse DANSKE unge uden for den del af pressen, så vil der gå en prås op for dig.

 

Du skal selvfølgelig over på de alternative medier, så som Den Korte Avis, Uriasposten, Snaphanen og 180°, hvis du vil se billeder af abekattene. :(

For det første så er det da ikke korrekt at der ikke bliver snakket om indvandrerbander, det er da et udtryk der bliver flittigt brugt, også i MSM (se jeg kender det nye udtryk :) )

 

Hvad angår den "alternative" presse som du henviser til så er det altså ikke at se som uvildige medier, de er alle som en propaganda sites, med en meget tydelig og gennemført fremmedfjendtlig agenda. Den korte avis gør sig igen og igen bemærket ved udokumenterede påstande, fordrejede artikler og direkte opdigtede konklusioner.

 

http://jyllands-posten.dk/indland/ECE7207834/Kan+Den+Korte+Avis+best%C3%A5+sin+egen+test%3F/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemlig, og det er det der er problemet. Nogle islamister vil, med vold og magt, tvinge andre til at tro som dem.

Muslimer skal være velkomne her, hvis de ønsker at være en del af dk. Samtlige islamister bør bekæmpes på samme måde som de bekæmper den vestlige verden, uden nogen nåde og til den sidste er væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For det første så er det da ikke korrekt at der ikke bliver snakket om indvandrerbander, det er da et udtryk der bliver flittigt brugt, også i MSM (se jeg kender det nye udtryk :) )

 

Hvad angår den "alternative" presse som du henviser til så er det altså ikke at se som uvildige medier, de er alle som en propaganda sites, med en meget tydelig og gennemført fremmedfjendtlig agenda. Den korte avis gør sig igen og igen bemærket ved udokumenterede påstande, fordrejede artikler og direkte opdigtede konklusioner.

 

http://jyllands-posten.dk/indland/ECE7207834/Kan+Den+Korte+Avis+best%C3%A5+sin+egen+test%3F/

Jeg medgiver dig, at der på DKA har været nogle svipsere, men det faktum frikender jo ikke MSM for at være manipulerende og løgnagtig.

 

Jeg foreslog Köster at lave lidt research på de danske ballademagere og voldspsykopater i Prag, egentlig gider jeg ikke, men forfaldt dog lige til at Google et billede.

 

Her kan du se, hvilket hotel, det blandt andet drejer sig om, og fortæl mig nu, hvor mange etniske DANSKERE, du kan få øje på.

 

1omusz.jpg

 

Svenskerne har et udmærket site, Avpixlat.se, som ligeledes gør i at afsløre løgnehistorierne. De har fremlagt dokumentation for, at ikke kun i avisartikler, men også i officielle efterlysningsbilleder, har man lysnet huden på forbryderne. Uha, vi er jo pæne mennesker i Sverigestan, så vi skulle nødig støde nogle med sandheden, når den nu ikke passer ind i den politiske agenda for parnasset.

 

I sidste måned eller var det januar, blev en kvinde gruppevoldtaget af en flok unge svenskere på Finlandsbåden. Da ordensmagten hægtede op i den stakkels kvinde, udbrød hun "Gripa negrene"

 

Så meget for løgnerpressens omgang med sandheden, at der var tale om somaliere, nævner jeg kun for dem, der stadig er i tvivl om etniciteten.

 

I Malmø er der flere voldtægter og gruppeditto end i hele Danmark, så hu hej, hvor det går hinsidan.

 

Og ja, jeg har igen googlet rundt, og har ikke kunnet finde disse kendsgerninger nogetstedt i MSM,  men det er nok fordi de unge svenskere er blevet forbitrede over ikke at kunne kalde fugle ved deres navn og romanfigurer på samme måde.

 

Man må lade de unge "mennesker" på  billedet, at de har været omhyggelige med at sminke sig for at kaste skylden på de stakkels forfulgte muslinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sailor det er et nemt kort at trække. Tror det er en god ide at få det frem hvor stor problemet i virkelighed er med utilpassede indvandre, og få ændret det der går galt. Både for etniske danskere, indvandre der opføre sig som alle os andre og selv dem der er problemer med. At gøre som i sverige udsætte bare løsningen, til det er vokset større end at det kan løses igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender ikke ret meget til Jyllands-Posten, og jeg har aldrig før læst noget af David Trads. Men jeg var virkelig glad for at læse hans artikel og glæder mig over, at han bruger sin ytringsfrihed konstruktivt og siger det, han gør. Jeg er stort set enig med ham. Så er vi to. Det ville være rart at vide, hvormange - eller hvor få, vi er. Bare folk ikke var så bange for at udtale sig, når de føler, at de har flertallet imod sig.

 

Bare et lille pip !

Del dette indlæg


Link til indlæg

4157588-.jpg

 

Den her kan man vist ikke tilskrive Kurt Vestergaard.

Men var der ikke noget med, at den nu frafaldne imam Akari (?) rejste rundt i den arabiske verden med en falsk Vestergaardtegning forestillende Muhammed med et grisehoved for at ophidse araberne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den her kan man vist ikke tilskrive Kurt Vestergaard.

Men var der ikke noget med, at den nu frafaldne imam Akari (?) rejste rundt i den arabiske verden med en falsk Vestergaardtegning forestillende Muhammed med et grisehoved for at ophidse araberne?

Det er Galschiøt's "min indre svinehund" og det var ikke en tegning, men et billede af en fransk mand med grisetryne og -ører.

Kniber stadig med hukommelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Galschiøt's "min indre svinehund" og det var ikke en tegning, men et billede af en fransk mand med grisetryne og -ører.

Kniber stadig med hukommelsen.

 

Ja, for sådan husker jeg det ikke.

 

Tegningen - eller billedet om du vil - blev båret rundt i Mellemøsten af Akari under påstand af at være Muhammed.

En (skide) franskmand ville da ikke have ophidset Mellemøsten til bål og brand i den grad, som det vitterligt blev tilfældet.

 

Men lad det blot være ved det. Jeg gider ikke nogen ny "Stjerne"krig.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, for sådan husker jeg det ikke.

Tegningen - eller billedet om du vil - blev båret rundt i Mellemøsten af Akari under påstand af at være Muhammed.

En (skide) franskmand ville da ikke have ophidset Mellemøsten til bål og brand i den grad, som det vitterligt blev tilfældet.

Men lad det blot være ved det. Jeg gider ikke nogen ny "Stjerne"krig.

http://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/talsmand-fortryder-ikke-brugen-af-dette-foto

Så er den ikke længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den etniske splittelse

Brudflader 23.02.2015 kl. 03:00

Lars Olsen, forfatter

http://www.jyllands-posten.dk/premium/kommentar/brudflader/ECE7473451/Den-etniske-splittelse/

-------------------

Forudsætningen for en inkluderende fungerende velfærdsstat, er at den samtidig er ekskluderende.

At udtale som den forrige svenske statsminister Fredrik Reinfeldt, at Sverige ikke er for svenskerne, men at Sverige er hvad dem der kommer til Sverige gør Sverige til, er mine øjne det samme som at begå nationalt selvmord, og at erklære velfærdssamfundet for stendød.

Den udvikling vi er vidne til i Danmark som det øvrige nord-Europa, udgør på en og samme tid en gave til de venstreradikale, der ser kapitalismens sammenbrud som en forudsætning for revolutionen, som til de neu-liberale, der ser indvandringen som et middel til at få velfærdsstaten til at bryde sammen under byrden fra sin egen vægt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Har normalt stor veneration for Lars Olsen, men han vrøvler, når han giver racemodsætninger skylder for, at Johnsons visioner for et "Great Society" ikke for alvor blev ført ud i livet.

Årsagen hertil lå i de enorme udgifter og problemer ved den amerikanske politik i Sydøstasien!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er s'gu da svært at skabe debat hvis alle klapper hinanden på ryggen og er enige om alt. :mrgreen: Og normalt kalder man det demokratisk, hvis alle har mulighed for at ytre sig uanset om de er enige eller ej.

Man er da afhængig af, at der kommer forskellige synspunkter før der bliver til en debat. Sådan er det naturligvis i aviserne og vel egentlig også her på EG.

Ikke for Onslow et al. der hvis muligt ville fortrække et abonnement på en avis, der blot bekræftede indgroede forestillinger og fordomme.

Hvem sagde "Der Stürmer"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

God tråd, der rører ved noget centralt i vores opfattelse af os selv og de nye danskere. Der har for mig at se været en uvilje til at se for alvor på, hvor problemerne opstår. Man har nok kunnet sige narkokriminelle, men ikke indvandrerkriminelle, og det er efter min opfattelse en stor fejl. Hvis man vil løse problemet, må man i åbenhed sætte den rigtige adresse på.

Det er også påfaldende, hvordan der i hele verden udøves muslimsk terror i meget stort omfang.

Jeg har funderet over, hvad det skyldes, men er ikke kommet frem til nogen endelig forklaring, udover det må have noget med en grundlæggende livsanskuelse i islam, og helt sikkert også noget at gøre med, at drenge ikke opdrages og disciplineres på samme måde, som vi gør i den vestlige kulturkreds og blandt asiater.

Der er helt sikkert nogen, der ved mere om den her problematik end jeg. Det kunne være rart at få en dyb årsagsanalyse af årsagen til al den vold.

Forskellen er måske at drengene fra den vestlige kulturkreds har adgang til Daisy Cutters, B2ere, tomahavks og atomubåde.

I det krigshærgede Mellemøsten har de fleste af drengene der mest haft gamle sovjetiske Kalasnihovs, sort krudt og sten at kaste med...

Tror da fanden de og deres arbejdsløse slægtninge i de vestlige arrondismenter og vestegnskommuner er sure på os!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forskellen er måske at drengene fra den vestlige kulturkreds har adgang til Daisy Cutters, B2ere, tomahavks og atomubåde.

I det krigshærgede Mellemøsten har de fleste af drengene der mest haft gamle sovjetiske Kalasnihovs, sort krudt og sten at kaste med...

Tror da fanden de og deres arbejdsløse slægtninge i de vestlige arrondismenter og vestegnskommuner er sure på os!!

Det hedder udvikling, det skulle de prøve der nede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, for sådan husker jeg det ikke.

Tegningen - eller billedet om du vil - blev båret rundt i Mellemøsten af Akari under påstand af at være Muhammed.

En (skide) franskmand ville da ikke have ophidset Mellemøsten til bål og brand i den grad, som det vitterligt blev tilfældet.

Men lad det blot være ved det. Jeg gider ikke nogen ny "Stjerne"krig.

Sæt dig ind i sagerne!

Du begår samme fejl nu som imamerne... Bevidst?

Det var et billede af en fransk herre med papir tryne og ører... Fra en af de utallige franske festivaller ( fransk ord i øvrigt:-))... Denne her en sydfransk "grisefestival"....til orientering er det ikke det samme som en "grisefest"... He he

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hedder udvikling, det skulle de prøve der nede.

Nåå...

Det er noget man måske bare vælger at prøve??

I slavestaten Qatar og i Dubai har de da så "valgt en udvikling" i form af enorme skyskrabere og sportsfaciliteter, så Brian Mikkelsen ville komme i bukserne, hvis vi valgte det samme...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sæt dig ind i sagerne!

Du begår samme fejl nu som imamerne... Bevidst?

Det var et billede af en fransk herre med papir tryne og ører... Fra en af de utallige franske festivaller ( fransk ord i øvrigt:-))... Denne her en sydfransk "grisefestival"....til orientering er det ikke det samme som en "grisefest"... He he

 

Og hvad tror du, Akari under sin rundrejse kan have sagt om dette billede til sheikerne i Mellemøsten, når det nu lå blandt Vestergaards tegninger?

 

Hvad kan det mulige svar være, som ville forklare den vrede, der rejste sig mod Danmark - og ikke mod Frankrig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg ved da godt, at de havde det billede med i "bevismappen".

De tog fejl.

Og jeg skrev, du også gjorde det, når du ovenfor skrev, at det vist var en Vestergaard tegning af profeten med et grisehoved!

Det er i øvrigt også helt skævt i forhold til Kurt Vestergaard, der intet motiv eller ønske havde om at portrættere Muhammad som et svin!

Hans tegning var tilgengæld en kommentar til islamisk terrorisme (bomben i turbanen... I øvrigt komisk eftersom muslimer ikke bærer turban!)...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåå...

Det er noget man måske bare vælger at prøve??

I slavestaten Qatar og i Dubai har de da så "valgt en udvikling" i form af enorme skyskrabere og sportsfaciliteter, så Brian Mikkelsen ville komme i bukserne, hvis vi valgte det samme...

De har været langt foran os, at de så vælger at tro på det bavl der står i deres bog og leve efter det er op til dem. 

 

Ja det har de sku selv valgt, har vi tvunget dem til at bygge dem? Er det os der ikke deler ud af de enormt mange olie penge de tjener?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så skal vi da være glade for, at deres lave udviklingsstadie hidtil har berøvet dem for adgang til egne super advancerede våbensystemer ...

;-)

Forestil dig IS med et helt arsenal af termonukleare MIRVs...

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så skal vi da være glade for, at deres lave udviklingsstadie hidtil har berøvet dem for adgang til egne super advancerede våbensystemer ...

:wink:

Forestil dig IS med et helt arsenal af termonukleare MIRVs...

De havde nok aflivet hinanden før turen kom til os ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

 

 

 

Det er korrekt at det er et foto af en franskmand, men det er ikke vigtigt. 

Det der er vigtigt er at Akkari havde det med i sin "bevismappe" En bevismappe der udelukkende var skabt for at vende den muslimske verden mod Danmark, som BX ganske rigtigt anfører.

Mon Akkari oplyste sine arabiske venner om fotoets rigtige oprindelse? 

 

Og så er det jo fantastisk at en mand der har ødelagt så meget for det land der gav ham et sted og midler til at leve, nu pludselig næsten bliver hyldet for sin omvendelse: Gud fader. 

Det bliver spændede at se landets reaktioner når Akkari "omvendes" tilbage engang, når det nu passer bedst i hans kram. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

4157588-.jpg

Ej, den er da sød, er det dig, der har stået model?

 

Men det er velsagtens mig og andre ikke halalhippier, du hentyder til.

 

Nu bør jeg så nok føle mig krænket og gå ud og skyde løs i en moske, hvis jeg følger din logik.

 

Hvor kan man i øvrigt finde kunstværket?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg medgiver dig, at der på DKA har været nogle svipsere, men det faktum frikender jo ikke MSM for at være manipulerende og løgnagtig.

 

Jeg foreslog Köster at lave lidt research på de danske ballademagere og voldspsykopater i Prag, egentlig gider jeg ikke, men forfaldt dog lige til at Google et billede.

 

Her kan du se, hvilket hotel, det blandt andet drejer sig om, og fortæl mig nu, hvor mange etniske DANSKERE, du kan få øje på.

 

1omusz.jpg

 

 

Her er så et billede fra samme hotel, ser det ud som om.unge-i-prag.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...