Hop til indhold

SF beder Justitsministeren om at tage stilling til om Sugardaters overholder dansk lov og ret

Featured Replies

Skrevet

Dark/black = det der ikke tåler dagens lys. Det er også forskellen på fx blackhat og whitehat hacking.
Du har netop lige slået fast med syv tommer søm, at du ikke har det fjerneste begreb om, hvad du snakker om. Tak for samtalen og den ikke en skid konstruktive diskussion.

DW betyder ikke nødvendigvis at det er ulovligt.
DW betyder, at der er lukket (delvist) af for myndighedernes snagen - hvilket i disse tider har taget alvorligt overhånd (altså myndighedernes snages).
Og nej, et privatliv er ikke ulovligt ;)

Ja, der er stor forskel på Blackhat Hacking (BH), Whitehat Hacking (WH) og Greenhat Hacking (GH) etc.. Det har jeg også været inde på tidligere i tråden, men det har du åbenbart overset, da du netop ikke læser mine svar. Du læser kun det, du vil læse ;)

Hvor er det en dejlig afsluttende bemærkning.
Er det så den sidste gang du siger farvel nu? Alle gode gange to? :)

• Svar 75
  • Visninger 7.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• SF er jo helt blæst, og skal bare råbe lidt op inden valget som er kommer i år...

• På grund af formuleringen af straffelovens par. 233 om rufferi. Gorm Toftegaard Nielsen, professor i strafferet ved Aarhus Universitet, har været med til at udforme rufferiparagraffen, og påpeger ne

• Ja, den mening har jeg også....   Men der er dog væsentlig forskel mellem EB og sugardating.dk, hvilket måske kan forklare, hvorfor der er nogle der mener at sugardating.dk er rufferi og EB ikke er

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.