Hop til indhold
Heino

Jeg tjener en million om året.

Recommended Posts

Gæst

Og skattefrit måske :mad::-P :-P

Hun er jo netop cvr registreret... For billigt at sige at hun er bange for konkurrencen, når naive piger bliver udnyttet og manipuleret? 1000kr er mange penge for dem og de overskrider gerne deres egne grænser for hvad vi andre - I fyre og os piger ved er 'småbeløb' ift. andre fag og den gængse 'standard'.. :)

Og har svært ved at tro nogle piger indefra sugardaters.dk betaler til statskassen.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tag ud og sig til en Komtanthjælpsmodtager der får ca 5800 kr FØR Skat, at 1000 kr er småpenge og få et par på låget :-)

Klart med 1.000.000 i årsindtægt man kan komme med sådan en udtalelse. En årsindkomst hvor hun ikke har skullet kæmpe i mange år på SU hvor 5 øren skal vendes for at opnå målet. Klart sådan en Pige mister forbindelsen til virkeligheden, når hun kan gå direkte ud af Folkeskolen og have en sådan årsindtægt uden at have andre kvaliteter end være sød, smile, være villig og ellers være god til sex som så mange andre er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag ud og sig til en Komtanthjælpsmodtager der får ca 5800 kr FØR Skat, at 1000 kr er småpenge og få et par på låget :-)

Klart med 1.000.000 i årsindtægt man kan komme med sådan en udtalelse. En årsindkomst hvor hun ikke har skullet kæmpe i mange år på SU hvor 5 øren skal vendes for at opnå målet. Klart sådan en Pige mister forbindelsen til virkeligheden, når hun kan gå direkte ud af Folkeskolen og have en sådan årsindtægt uden at have andre kvaliteter end være sød, smile, være villig og ellers være god til sex som så mange andre er.

Ahhhh det kræver nok en del flere kvalifikationer, end de nævnte, for at ligge på toppen i mange år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

'Tag ud og sig til en Komtanthjælpsmodtager der får ca 5800 kr FØR Skat, at 1000 kr er småpenge og få et par på låget'

Det har han jo ikke råd til :D

Desuden- så har den person jo heller ikke råd til alm massage osv- som var det jeg mente med småbeløb- hvis du skal til alm massør i et par timer, så ryger prisen vel op på 1400?

Jeg hæfter mig ved denne artikel

http://www.information.dk/511030 Pigebarnet kunne ikke sige fra og fik ødelagt sin krop og det er da synd...

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ja man kan finde ulykkeshistorier især i Informatiom.....so what - hvad er dit budskab?

Redigeret af Heino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja ja man kan finde ulykkeshistorier især i Informatiom.....so what - hvad er dit budskab?

En lidt kynisk holdning du lægger for døren?

Mit budskab handler om hvorvidt en person kan sige fra eller ej.. Og om man har med en person at gøre som kan overskue konsekvenserne af ens handlinger.. Der er ikke et menukort- så pigen skal hele tiden ind på en budrunde på en date.. Det kan nedbryde de søde piger.. Der er ikke et netværk- så ingen at henvende sig til med spørsmål og udveksling af erfaringer, ingen spilleregler at spille op imod..

Jeg har haft en profil derinde, så det er jo ikke en konkurrent.. Og har mødt rigtig søde mænd.. Men det er en ny verden, uden regler. Og der kan jeg godt få en dårlig smag i munden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lidt kynisk holdning du lægger for døren?

Mit budskab handler om hvorvidt en person kan sige fra eller ej.. Og om man har med en person at gøre som kan overskue konsekvenserne af ens handlinger.. Der er ikke et menukort- så pigen skal hele tiden ind på en budrunde på en date.. Det kan nedbryde de søde piger.. Der er ikke et netværk- så ingen at henvende sig til med spørsmål og udveksling af erfaringer, ingen spilleregler at spille op imod..

Jeg har haft en profil derinde, så det er jo ikke en konkurrent.. Og har mødt rigtig søde mænd.. Men det er en ny verden, uden regler. Og der kan jeg godt få en dårlig smag i munden :)

Ikke for at være kynisk, men ulykkelige ting sker når folk ikke siger fra. Jeg kendet et par tømrer der har arbejdet på akkord. De har hver 8 fingre. De sagde heller ikke fra men valgte pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lidt kynisk holdning du lægger for døren?

Mit budskab handler om hvorvidt en person kan sige fra eller ej.. Og om man har med en person at gøre som kan overskue konsekvenserne af ens handlinger.. Der er ikke et menukort- så pigen skal hele tiden ind på en budrunde på en date.. Det kan nedbryde de søde piger.. Der er ikke et netværk- så ingen at henvende sig til med spørsmål og udveksling af erfaringer, ingen spilleregler at spille op imod..

Jeg har haft en profil derinde, så det er jo ikke en konkurrent.. Og har mødt rigtig søde mænd.. Men det er en ny verden, uden regler. Og der kan jeg godt få en dårlig smag i munden :)

 

Det var nu ikke for at være kynisk.

Nu var tråden bare ment om en runde om en solstråle- eller guldstrålehistorie, om du vil fra prostitutionsbranchen

Bagsiden af (guld-)medaljen er vel den samme i prostitutionsbranchen som i sugardatingmiljøet, ligesom der begge steder er piger på solsiden?

Sarah Gold virker i hvert fald ikke kriseramt på nogen måder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ikke for at være kynisk, men ulykkelige ting sker når folk ikke siger fra. Jeg kendet et par tømrer der har arbejdet på akkord. De har hver 8 fingre. De sagde heller ikke fra men valgte pengene.

Det må jo tyde på at jeg ikke er helt ved siden af..

Fik de erstatning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lidt kynisk holdning du lægger for døren?

Mit budskab handler om hvorvidt en person kan sige fra eller ej.. Og om man har med en person at gøre som kan overskue konsekvenserne af ens handlinger.. Der er ikke et menukort- så pigen skal hele tiden ind på en budrunde på en date.. Det kan nedbryde de søde piger.. Der er ikke et netværk- så ingen at henvende sig til med spørsmål og udveksling af erfaringer, ingen spilleregler at spille op imod..

Jeg har haft en profil derinde, så det er jo ikke en konkurrent.. Og har mødt rigtig søde mænd.. Men det er en ny verden, uden regler. Og der kan jeg godt få en dårlig smag i munden :)

 

Hvis der er mange om buddet, så får pigerne vel hurtigt følgende spilleregel: Hvem byder HØJEST 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke auktionsdate... Desuden så jeg en udtalelse om at en fyrs erfaring var, at piger derinde hurtigt blev kyniske.. De ser flere fyre ad gangen..

Jeg er en almindelig sød pige og har en del uåbnede breve og kunne desuden tjene penge flere gange om dagen- har haft en fyr, som sagde at der var forskel på mig og han var ked af at sige det- ludere.. Sikke et selvbedrag smiler.. Mit problem er at fyre vil have forhold og tjekker hvor tit jeg er inde. Jeg tænker nogle gange arh, det må være nemt at være en holden dame.. Men er lidt for selvstændig alligevel.. Og desuden kan jeg nemt sætte en grænse og sorterer dem som er freaks fra, i mine øjne.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var nu ikke for at være kynisk.

Nu var tråden bare ment om en runde om en solstråle- eller guldstrålehistorie, om du vil fra prostitutionsbranchen

Bagsiden af (guld-)medaljen er vel den samme i prostitutionsbranchen som i sugardatingmiljøet, ligesom der begge steder er piger på solsiden?

Sarah Gold virker i hvert fald ikke kriseramt på nogen måder.

Jeg prøver lidt at beskrive hvad forskellen er...

Nej, er også lidt misundelig på at jeg ikke startede lidt før- de skummede godt nok fløden.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må jo tyde på at jeg ikke er helt ved siden af..

Fik de erstatning?

Nej galt afmarcheret er du ikke helt.

Ved ikke om de fok erstatning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej galt afmarcheret er du ikke helt.

Ved ikke om de fok erstatning.

 

Selvfølgelig fik de erstatning, hvis de ellers haft en ulykkesforsikring af en eller anden art - det er det helt faste takster for, alt efter hvilken finger, der er tale om.

 

En tømrer har langt lettere ved at få erstatning end f.eks. sundhedspersonale, der arbejder med mennesker, da det må forudses at mennesker kan gøre uventede handlinger - dvs. at hvis du er så dum, at du har valgt at arbejde med mennesker, så skal du ikke regne med at få erstatning, hvis en af dem gør en uventet handling og du kommer til skade.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, dumme tøs- nu er hendes ringmuskel ødelagt- hun må gå med ble og ingen erstatning.. Det må være konklusionen..

Sov sødt derude.. :))

Underligt at skrive at folk er for dumme, hvis de arbejder med andre mennesker- er det hele vejen rundt du mener eller?

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Desuden- så har den person jo heller ikke råd til alm massage osv- som var det jeg mente med småbeløb- hvis du skal til alm massør i et par timer, så ryger prisen vel op på 1400?

Jeg hæfter mig ved denne artikel

http://www.information.dk/511030 Pigebarnet kunne ikke sige fra og fik ødelagt sin krop og det er da synd...

Hmm så er alle stive Lemmer vist ordnet :-) ellers kommer jeg ikke så fine steder

 

Et kig på mine seneste serviceydelser jeg har benyttet mig af:

 

30 min Massage af RAB godkendt Massør (vist nok sundhedsstyrelsens godkendelse)  = 250 kr 

 

Mekaniker 380+moms per time omregnet til 30 min ydelse                                              = 235 kr

 

Jeg er af den overbevisning mange faktisk synes ovenstående er dyrt. Forstået på den måde de rent faktisk skal arbejde en del ekstra for at betale for en times serviceydelse af en anden person, som ellers har almindelige Priser i forhold til hvad du lister. Massøren nævner i hvert fald, det kan være svært at lokke folk til at betale at de ikke har råd. Samme gælder for Mekanikeren hvor folk kører til Tyskland og hvis han har den mindste kendskab til dem, så spørger de efter om det ikke kan blive sort. Det samme når jeg spørger om folk vil med til Koncert og lignende… 500 kr, ahhh det synes jeg altså ikke  jeg har råd til. Nå må være fordi jeg omgiver mig med nogle loosers som ikke engang tjener 1.000.000 om året samfundets bund må man sige.

 

Men disse servicefolk er endda temmelig billig i forhold til Jeres 1000 kr/ 30 min. Jeg synes ikke man kan sige det er småpenge. Er det altså ikke for de fleste. Branchen og de penge der cirkulerer rundt er på mange måder vanvittige i forhold til mange andre ting. Man får nærmest en tanke om, Mændene må være store kanoner siden de sådan kaster om sig med Penge. En Ipad Mini for en hyggestund. En hyggestund som foregår hjemme i folks soveværelser på daglig plan uden man lægger det store i det… det er jo bare sex noget dejligt en hyggestund. Ja mange betænker sig om de vil købe en Ipad Mini til deres børn, for tænk sig hvis de ikke passer på dem. Herreste gud, det er jo bare samme værdi som en hyggestund :-P  køb da den ipad evt i flere forskellige farver og til hver rum. Ej det er vist kun i sexbranchen man tænker det som småpenge.

 

Der har været tråde om hvordan folk får råd. Her viser det sig, alle ikke er store Kanoner. Nogle skriver de lever på en sten sparer på alt fra mad til bil videre til husleje. Simpelthen gør alt for at købe et skrald fisse eller 2. Nærmest som de er afhændige af det, det lige er et fix. Det fører til Pigen i artiklen, pengene er jo nærmest også blevet et fix for hende. Hun accepterer alt in the name of Money. Det startede måske som en let måde at få hvad man gerne vil have. Men har taget overhånd for hendes vedkommende. Hun er styret af Kicket af Pengene og har formentlig et enormt unødvendig forbrug som ingen glæde giver. Jeg synes begge dele er trist… om man gør alt for et skrald fisse eller alt for en Guccitaske.. det er fejlprioritering og man vægter ikke de dybe værdier i livet.

 

Købesex skulle jo helst ikke være noget der spolerede alt andet  :???: Man skal ikke bruge flere penge på det end man kan leve et normalt liv og lave normale ting. Så må man vælge kortere besøg færre besøg og evt billigere Piger. Samme gælder Pigerne, man må ikke lade sig styre af Guccitasken, hvis man ikke kan se sig selv i spejlet efterfølgende. Det bliver hurtig nogle sørgelige sjæle… Købesex har det vist med at tiltrække og skabe det  :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Læs dog hvad jeg skriver istedetfor at føle dig truffet. Jeg siger slet ikke at tusind kr er et småbeløb, men;

Var der ikke en herinde, som havde betalt en pige 1400 og hun overnattede hos ham natten lang? Lav timepris, ikke?

En anden lader fyren bestemme prisen, for så er hun jo ikke luder- bullshit.. I fyre labber det I jer og nogle vælger at udnytte det til det fulde.

Hvis du går til en klinik, så ved du jo at prisen kan ligge på 500 for dansk. Og der har prisen ligget lige siden jeg startede i branchen.. Det er ca et kvarter. Prisen er jo inkl udgifter til pigen- som en sugardater jo ikke har, da det er gaver og ikke indkomst? Jeg ved ikke hvad en mekaniker har af udgifter?

Jeg ved ikke hvilken by du bor i- men Kbh er generelt en dyr by. Høje priser hele vejen rundt. Der er tilgengæld stor konkurrence til mange, som jo ikke betaler skat af nogen art.. Udenlandske piger og sugardaters. Det er køber som styrer hvor pengene bliver brugt? :)

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så har jeg misforstået dine skriv. Som du kan se har jeg læst det som du mente 1000 kr og 1400 kr er småpenge og sammenlignelig med andre brancher. Hvilket der er for de 1400kr overnatning altså lav timepris. Men i kliniksammenhæng er 1000 kr jo kun 30 min og ikke småpenge.

Resten er om dit synd for pigen... Kan man godt sige ærgerlig i hvert fald at man sådan bliver styret som den artikel hun skriver. Sidesætter det lidt med købesex vist også tager overhånd for nogle Mænd. Generelt trækker købesex nogle spor

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har du ret i mht 1000kr for en halv time- at det er mange penge og jeg tror mange piger glemmer det til tider, når de er ude- men det er vel der man skiller fårene fra bukkene mht professionalisme og kvalitetstid.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tag nu lige alt med et gran salt... Og "Sarah " læser du med, så vil jeg da virkelig gerne have de penge du skylder mig...

Må sgu grine nu...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...