Hop til indhold
Heino

Jeg tjener en million om året.

Recommended Posts

Tag nu lige alt med et gran salt... Og "Sarah " læser du med, så vil jeg da virkelig gerne have de penge du skylder mig...

Må sgu grine nu...

 

 

Skylder Sara dig penge ? eller det bare for sjovt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skylder Sara dig penge ? eller det bare for sjovt

Det hele er hyle morsomt og vi er flere der griner lige pt... Og ja til dit spørgsmål , ikke at det er vigtigt for mig, men voldsomt komisk griner. Fred være med det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underligt at skrive at folk er for dumme, hvis de arbejder med andre mennesker- er det hele vejen rundt du mener eller?

 

NB. det er ikke noget jeg mener, men holdningen hos dem, som afgør om du skal have erstatning ved en hændelse på f.eks. et plejehjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I må lige snakke om det. Det er aldrig sjovt at blive beskyldt for noget

Rolig nu der, som sagt er det her jo virkelig bare total grineren og nej der sgu ikke noget at snakke om. Pyt med de penge...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror hun mener Sarah Gold, Morten..

 

Og jeg troede lige Sarah Gold var stoppet i den her branche.

Åbenbart ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg troede lige Sarah Gold var stoppet i den her branche.

Åbenbart ikke.

 

Måske har hun af forskellige årsager - trods sit ret stærke brand - fundet det opportunt at arbejde under et andet navn.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
"Når det så er sagt, er jeg dybt rystet over, at piger kan prostituere sig selv så billigt. At sælge sig selv for 1000 kroner må med stor selvfølgelighed ødelægge enhver piges selvværd - i en verden som allerede er rå og kynisk, og hvor selvrespekt og selvværd er en så stor vigtighed. 1000 kroner er, hvad 30 minutter i mit selskab koster

 

 

Håber da ikke at hun mener, at pengenes størrelse har indflydelse på pigernes selvværd og ikke hvad de foretager sig kombineret med modpartens optræden. Endnu være må det være hvis pigerne tænker "jo højere beløb jo højere værdsættelse af mig"  - Det er et skråplan hvis man tænker således.

 

Trist......hvis det er hendes budskab, at hvis man ønsker at sælge seksuelle ydelser, så handler det bare om at tjene flest mulige penge, for så er man pludselig immun overfor diverse kedelige påvirkninger.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tag nu lige alt med et gran salt... Og "Sarah " læser du med, så vil jeg da virkelig gerne have de penge du skylder mig...

Må sgu grine nu...

 

Er det kun penge du mangler Line...? Vi mistede både stiletter og div. sm udstyr efter hun var på besøg hos os... 

 

Så kan kun give dig ret, man kan ikke andet end grine af den artikel....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

1400 er da dyrt nok for en nat. Jeg har tilbragt en nat med en dejlig 23 årig pige for 1000 kr.

Jeg har tilbragt en nat i selvskab af forkellige dejlige Kvinder i aldersgruppen fra 15-32 år for den fantastiske pris af 0 kr :wink: stik den

 

Men nu er jeg også noget ganske specielt :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har tilbragt en nat i selvskab af forkellige dejlige Kvinder i aldersgruppen fra 15-32 år for den fantastiske pris af 0 kr :wink: stik den

Men nu er jeg også noget ganske specielt :cool:

Det er godt at høre :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Håber da ikke at hun mener, at pengenes størrelse har indflydelse på pigernes selvværd og ikke hvad de foretager sig kombineret med modpartens optræden. Endnu være må det være hvis pigerne tænker "jo højere beløb jo højere værdsættelse af mig" - Det er et skråplan hvis man tænker således.

Trist......hvis det er hendes budskab, at hvis man ønsker at sælge seksuelle ydelser, så handler det bare om at tjene flest mulige penge, for så er man pludselig immun overfor diverse kedelige påvirkninger.

Tænk hvis man alligevel sagde det om alle selvstændige brancher?

Nogle er tilfredse med en sød lille blomsterbutik, andre vil gerne ud og give den gas :)

Var der ikke en sugardater herinde, som sagde at hun var mere værd end prostituerede og skulle have højere beløb? Det går åbenbart rundt i cirkler, den tankegang., det virkede ikke til at hun holdte sig til bestemte personer, som konceptet går ud på, men nærmest arbejdede privat/diskret.. :)

Anyways.. De små piger må selv passe på sig selv.. Er ikke mor

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tænk hvis man alligevel sagde det om alle selvstændige brancher?

Nogle er tilfredse med en sød lille blomsterbutik, andre vil gerne ud og give den gas :)

Var der ikke en sugardater herinde, som sagde at hun var mere værd end prostituerede og skulle have højere beløb? Det går åbenbart rundt i cirkler, den tankegang., det virkede ikke til at hun holdte sig til bestemte personer, som konceptet går ud på, men nærmest arbejdede privat/diskret.. :)

Anyways.. De små piger må selv passe på sig selv.. Er ikke mor

 

Hvis man skal gøre sig sammenligninger med andre brancher, så skal det jo ske på et begreb som almen arbejdstrivsel. Arbejdstrivsel er jo rimelig uafhængig af ens løn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

1400 er da dyrt nok for en nat. Jeg har tilbragt en nat med en dejlig 23 årig pige for 1000 kr.

 

Du forstår at presse priserne :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du forstår at presse priserne :P

Ungarbejderne tjener jo rimelig nok ikke det samme som de voksne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis man skal gøre sig sammenligninger med andre brancher, så skal det jo ske på et begreb som almen arbejdstrivsel. Arbejdstrivsel er jo rimelig uafhængig af ens løn.

Arbejdstrivsel som selvstændig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ungarbejderne tjener jo rimelig nok ikke det samme som de voksne.

Det er jo ikke kun kunder og prostituerede, som læser med herinde.. Hvis jeg googler sugardaters.dk, så dukker der vel også tråde op herindefra? Jeg ved at dem fra Livarehab har skiftet fokus fra alm prostituerede til gråzonesegmentet.. :) men det styrer folk selv..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Arbejdstrivsel som selvstændig?

 

Ok, vi kommer vist lidt langt omkring. Jeg gentager eventuelle bivirkninger/skadepåvirkninger er ikke relateret til størrelsen for prisen, og så er vi tilbage ved min kommentar "Jeg håber ikke at hun mener at pigens selvværd er betinget af timeprisen". :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, synes også at det burde adskilles- jo lavere pris, jo mere selvværd.. Fordi så er det mere 'ægte'.

Jeg kender ikke Sarah, men mon ikke hun mener at de sælger sig selv for billigt- og at hun svarer på en artikel tidligere lagt i.. Det kan have noget at gøre med at blive udnyttet på flere områder end nødvendigt og uden nogen rammer. Men ok- folk har forskellige grænser.

Som prostitueret støder man nok på kompetencecentret på et tidspunkt, da de stemmer dørklokker- der er et netværk, hvis man gider.. Og hjælp at hente, hvis man har brug for det..

Anyways- kan se at jeg er ved at gøre mig selv til talsmand for prostituerede og mod sugardaters- ved ikke lige hvad det sprang af. God dag derude :p

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Artiklen er sludder fra start til slut.

Den journalistiske tilgang er ærlig talt lidt 'se og hør' agtig.

Om hun er citeret forkert eller hvad der er sket skal jeg lade være usagt.

Ang Sugardating.... Så unge piger kan ikke overskue konsekvenserne længere frem.

De tider hvor man tjente 1 mio har været slut.....meget meget længe!

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Artiklen er sludder fra start til slut.

Den journalistiske tilgang er ærlig talt lidt 'se og hør' agtig.

Om hun er citeret forkert eller hvad der er sket skal jeg lade være usagt.

Ang Sugardating.... Så unge piger kan ikke overskue konsekvenserne længere frem.

De tider hvor man tjente 1 mio har været slut.....meget meget længe!

Trine

 

Ja det er typisk for et lokalavis at levere den form for sensations journalistik.

De skal jo have annonceindtægter til deres blad.  

 

Hvad er det konkret du mener med sugardating ? 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg mener at så unge piger ( 18-20 år ) ikke er o stand til at tænke længere end den Gucci taske de ønsker sig lige nu og her.

Og uanset hvilket ord man vælger at svøbe sex salg ind i så er det stadig prostitution.

Det ville ramme de piger som en hammer når realiteterne går op for dem..... De er prostituerede.....nøjagtigt lige som de piger som de distancere sig fra.... Altså piger som Mig, Sara osv osv.

Betaler en mand for sex, selskab eller anden opmærksomhed fra en pige - så er det lige så meget en handelsaftale som når man køber sex hos en 'etableret' pige.

Jeg fornemmer måske bare at mændene ikke føler det på samme måde når bare at de kan pakke det ind i en lyserød ungdommelig 'sugardating' indpakning.....

Men måske jeg tager fejl :-)

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...