Hop til indhold
HenrikDK

Exit Prostitution stadig et flop...

Recommended Posts

Man kan spekulere over hvilke kvinder der kan have brug for hjælp. Nogle er jo total afklarede med hvorfor de er prostituerede. Andre er det måske fordi de er havnet i en slags luksusfælde, hvor de gerne vil have penge til alt muligt men samtidig også føler lede over deres job. De kan så have svært ved at afveje om fx +600.000 kr. i hånden på årsbasis og en masse tissetrold som de inderst inde ikke har lyst til er bedre end fx 60.000 kr. i hånden på årsbasis ved måske et næsten lige så surt job (for dem i hvert fald) i Netto som kassedame.

 

Nogle er måske prostituerede for at få studietiden til at løbe rundt økonomisk eller pga. gæld (evt. narkogæld), og så er det jo ikke nødvendigvis sjovt at være luder.

 

Det er interessante er vel at vide: Hvem henvender sig for at få hjælp og hvorfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det utroligt at politikerne har så travlt med at få glædespigerne ud af branchen. De vil åbenbart ikke forstå, at der er nogen der trives med at tilbyde sex. Stædigt og dumt af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan ikke helt beslutte mig for, hvad jeg skal synes om det hele.

 

Folk må rette til. Men erindrer SIO oplyste 25.000 kr for en fuldtids og vist nok 8000 kr for en deltids Prostitueret. Jeg er lige ved at tro, det var omsætning der blev omtalt og ikke indtægt. Altså Prostitution er ikke et stort erhverv i Danmark og der er kædet enormt mange udgifter til det, i hvert fald sammenlignet med andre Brancher. Her tænker jeg på EXIT programmer Reden og mange andre lignende tiltag. 

 

Sådan rent Samfundsøkonomisk ville det vel med den nuværende måde det kører på, være bedre at Prostitution var ulovligt, da der åbenbart trækkes store spor efter besøgene. Nærmest lidt at sammenligne med et Firma som forurener meget. Hvis der kommer anseelige udgifter til oprydning, renselse af Jord, renselse af Vandløb evt lægges beslag på en urimelig stor mængde co2 kvoter…. ja hvis Firmaet så ikke beskæftiger alverden vil man enten bede dem flytte eller selv varetage udgiften til oprydningen efter dem. 

 

Samme hvis et Firma uhensigtmæssig slider folk ned ødelægger folk giver psykiske Traumer bliver de langt hen af vejen bedt om at medvirke til at betale for genoprettelsen af disse "skader".

 

Dette kan nok ikke lade sig gøre med Prostituerede! Altså de selv skal betale for udgifterne ved alle skaderne på krop og sjæl etc. Da de arbejder som selvstændige og de jo må lukke Firmaet når de eksempelvis vælger et EXIT program. 

 

Men det er jo ikke optimalt at have en branche, der generelt må betragtes som en udgift for Samfundet.

 

Tror dog mange af Pigerne ikke er en udgift… Altså dem som er afklarede med hvad de vil… dem som har relativ styr på deres liv…. dem som kan takle de udfordringer som Jobbet åbenbart giver. Den "lykkelige" Luder om man vil. Hun sidder jo ikke ved Reden, hun kan selv finde ud af hvornår Stilletterne skal stilles osv. 

 

Nej dem som er en udgift, er nok dem som ville være en udgift uanset hvad. På stoffer ikke en skid styr på deres liv alkoholikere dårlig Barndom og alle de der ting  :???: De har det svært i livet uanset hvad de laver! Men det bliver formentlig forværret af at være Prostitueret, de er nok ikke så gode til at håndtere udfordringerne som Jobbet åbenbart indebærer. Mænd som ikke opfører sig som man burde når man træder så nært på et andet Menneske. Det medvirker i nogle tilfælde nok, at Pigen går fra at have det svært til hun bliver kørt helt ned under Gulvbrædderne  :???:  Se de Piger ser man nok i EXIT programmerne Reden osv. Langt henad vejen har de formentlig levet fra hånden til munden. Når hun har knaldet har hun faret ud og brugt Pengene på Narko tøj m.m. Så hun er nok ikke alverden registreret hos Skat… Ja det er nok ligeledes dem, som den Kriminelle Verden finder interessant. Disse Pigers Profession når hun ifører sig Stilletterne er nok en kæmpe udgift for Samfundet!!!!!!!! og ligger du det sammen med Pigen formentlig tager yderligere skade af Jobbet end hun har gjort det i forvejen, så var det bedre hun ikke arbejdede som Prostitueret både for hende selv og Samfundet.

 

Havnebumsen er ikke for et forbud!!!!!!!! Både da det fratager den første gruppe Piger som selv kan finde ud af tingene, retten til at bestemme hvad de ønsker at beskæftige sig med. Samt mener jeg Prostitution på mange måder er gavnligt, men skal naturligvis ikke skade Pigen som udfører det. Med andre ord, mener jeg Pigen som kan holde til Jobbet og har lysten til det, skal følge hvad hun gerne vil og det burde værdsættes.

 

Den anden gruppe Piger skulle man finde en måde at forbyde at hun udførte jobbet på. Ved ikke lige hvordan det skal håndteres!!! Måske en form for Licens til at måtte udføre jobbet. Hvor man har lavet en vurdering af Pigen formentlig kan holde til det og hun er registreret på et eller andet niveau hvor hendes diskretion ikke lider last. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et bud kunne også være at eksempelvis de handlede piger og dem der ikke lige har betalt skat bliver udvist af landet.

Hvis man kan tillade sig at generalisere er mit bud at en større procentdel af disse piger kunne have brug for en sådan hjælp, modsat de danske piger/dem med fast opholdstilladelse!

Hvor mange skal hjælpes før det er en succes?

Er det et sundhedstegn at ikke mange gør brug af det, eller er det opsøgende arbejde for ringe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan rent Samfundsøkonomisk ville det vel med den nuværende måde det kører på, være bedre at Prostitution var ulovligt, da der åbenbart trækkes store spor efter besøgene. 

 

Næh, rent samfundsøkonomisk giver et forbud absolut ingen mening. For det første forsvinder prostitution jo ikke, bare fordi man forbyder det. Det viser erfaringer fra USA, Norge og Sverige jo med al tydelighed. For det andet, så tyder meget på, at GP'erne i de lande hvor prostitution er forbudt, har langt dårligere vilkår end i lande uden forbud. Så skadevirkningerne bliver selvsagt større, ikke mindre. Endeligt vil et forbud jo betyde, at alle GP'ere vil arbejde sort. Selv om skattesnyd er udbredt i branchen i dag, så er det dog ikke 100% der 'glemmer' at oplyse indtægten på selvangivelsen.

 

Jeg er stor tilhænger af, at dem som vil ud af branchen skal have hjælp til det. Men et forbud er næppe vejen frem...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et bud kunne også være at eksempelvis de handlede piger og dem der ikke lige har betalt skat bliver udvist af landet.

Hvis man kan tillade sig at generalisere er mit bud at en større procentdel af disse piger kunne have brug for en sådan hjælp, modsat de danske piger/dem med fast opholdstilladelse!

Hvor mange skal hjælpes før det er en succes?

Er det et sundhedstegn at ikke mange gør brug af det, eller er det opsøgende arbejde for ringe?

 

Programmet er rettet specifikt mod danske prostituerede.

 

Jeg ved ikke om man kan opstille objektive kriterier for, hvornår et initiativ af denne karakter er en succes, men jeg vil dog mene, at vi skal lidt over 13 personer... det er da fint at disse 13 fik hjælp, men det bør være muligt at få mere ud af 46 millioner kroner...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange tidligere glædes piger er stået frem og fortalt at de tog skade ? - altså enten offentligt eller anonymt ?

 

Der findes ikke et nøjagtigt tal på hvor mange der er stået frem, dog kan jeg slet ikke finde nogen gamle gp der står frem og siger at de savner branchen og den daglige gang rumsterstang. Jeg tror det eneste de savner er tusserne som kom så nemt susende ned i håndtasken.

 

Prøv www.google.dk

 

Brug følgende søgeord

 

EX Prostitueret

 

Tidligere luder

 

find selv på resten.

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvor mange af de anslåede 3200 kvinder er berettiget til at modtage hjælpen?

13 styks er muligvis for lidt, og du spørger jo også selv om modellen er skruet forkert sammen. Det er jo svært at vide, da man ikke aner hvordan den er skruet sammen. Man kan jo ikke tvinge folk ind i et sådant projekt, og det er vel muligt at nogle af de der har brug for hjælp ikke selv opsøger den, af forskellige årsager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænk sig at de har brændt kr...43.000.000 af på undersøgelsen.....de penge kunne være brugt mere fornuftigt

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der findes ikke et nøjagtigt tal på hvor mange der er stået frem, dog kan jeg slet ikke finde nogen gamle gp der står frem og siger at de savner branchen og den daglige gang rumsterstang. Jeg tror det eneste de savner er tusserne som kom så nemt susende ned i håndtasken.

Prøv www.google.dk

Brug følgende søgeord

EX Prostitueret

Tidligere luder

find selv på resten.

Dette er hverken en korrekt eller fair udtalelse!!!!

Bare på EG på nuværende tidspunkt er der tidligere Prostituerede som Gina Faith og Nikita Darling. De bruger meget tid på chat og indlæg. Og det skyldes ikke tusserne!!!! For stilleterne er jo ligesom stillet!!! Det skyldes heller ikke de er løbet skrigende bort!!!

Nej de er her fordi de kan lide det!!! Stor applaus til disse ægte tidligere lykkelige Ludere :-) De kunne være forsvundet som dug for Solen, men vælger at blive hængende i det der har været deres daglige gang igennem en årrække.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er hverken en korrekt eller fair udtalelse!!!!

Bare på EG på nuværende tidspunkt er der tidligere Prostituerede som Gina Faith og Nikita Darling. De bruger meget tid på chat og indlæg. Og det skyldes ikke tusserne!!!! For stilleterne er jo ligesom stillet!!! Det skyldes heller ikke de er løbet skrigende bort!!!

Nej de er her fordi de kan lide det!!! Stor applaus til disse ægte tidligere lykkelige Ludere :smile: De kunne være forsvundet som dug for Solen, men vælger at blive hængende i det der har været deres daglige gang igennem en årrække.

 

 

 

En af de mere kendte tidligere aktive gpere herinde, servicere stadig mig + et par andre kunder. Hun har ikke hjemmeside mere og annoncere ikke mere, men helt stoppet, det er hun ikke. Så hvornår er en gp stoppet? Det ved hverken du eller jeg havnebums. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de mere kendte tidligere aktive gpere herinde, servicere stadig mig + et par andre kunder. Hun har ikke hjemmeside mere og annoncere ikke mere, men helt stoppet, det er hun ikke. Så hvornår er en gp stoppet? Det ved hverken du eller jeg havnebums. 

Vil det så sige at du stadig køber hendes krop og vedholder hende i menneskehandel selv om hun er dybt ulykkelig over hendes knap så tidligere virke? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vil det så sige at du stadig køber hendes krop og vedholder hende i menneskehandel selv om hun er dybt ulykkelig over hendes knap så tidligere virke?

Det gælder jo ikke ham, vel! Det er altid de andres skyld. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil det så sige at du stadig køber hendes krop og vedholder hende i menneskehandel selv om hun er dybt ulykkelig over hendes knap så tidligere virke? 

 

 

 

Jeg mener at der bliver gjort for lidt for de nemme ofre der tror at de finder nemme penge på sugar siderne osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En af de mere kendte tidligere aktive gpere herinde, servicere stadig mig + et par andre kunder. Hun har ikke hjemmeside mere og annoncere ikke mere, men helt stoppet, det er hun ikke. Så hvornår er en gp stoppet? Det ved hverken du eller jeg havnebums.

Hun er stoppet når hun har meldt ud hun er stoppet. Når man ikke frit kan bestille tid ved hende længere, hun ikke har vagter, hun ikke annoncerer, hun ikke betragter sig selv som sexarbejder længere :-)

At hun så evt stadig modtager en betaling i ny og næ gør hende ikke til Sexarbejder. Er der så mange Kvinder som gør enten direkte eller indirekte almindelige penge eller anden form for gaver etc.

Der er dog et ordsprog som siger alle kvinder er ludere eneste spørgsmål er prisen.

Men helt sådan er det ikke i min optik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er stoppet når hun har meldt ud hun er stoppet. Når man ikke frit kan bestille tid ved hende længere, hun ikke har vagter, hun ikke annoncerer, hun ikke betragter sig selv som sexarbejder længere :smile:

At hun så evt stadig modtager en betaling i ny og næ gør hende ikke til Sexarbejder. Er der så mange Kvinder som gør enten direkte eller indirekte almindelige penge eller anden form for gaver etc.

Der er dog et ordsprog som siger alle kvinder er ludere eneste spørgsmål er prisen.

Men helt sådan er det ikke i min optik.

 

 

 

HA HA HA HA HA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener at der bliver gjort for lidt for de nemme ofre der tror at de finder nemme penge på sugar siderne osv.

Nååååå så det er kun dem der er nogle stakler? Eller ihvertfald ikke lige hende der underholder dig, for du er en good guy. Dobbelt moral gange fucking 1000! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nååååå så det er kun dem der er nogle stakler? Eller ihvertfald ikke lige hende der underholder dig, for du er en good guy. Dobbelt moral gange fucking 1000! 

 

 

Jeg har sagt at der skal gøres noget. Der er mange flere der skal blive opmærksomme på at det er et problem

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sagt at der skal gøres noget for at mange flere bliver opmærksomme på at det er et problem

Arhhh du har da vist været efter en enkelt der mig bekendt ikke er kendt som sugarbabe. Men selvfølge hvis det giver dig en bedre smag i munden så gi gas, hun kunne heldigvis selv give igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arhhh du har da vist været efter en enkelt der mig bekendt ikke er kendt som sugarbabe. Men selvfølge hvis det giver dig en bedre smag i munden så gi gas, hun kunne heldigvis selv give igen. 

 

 

Jeg kommentere og debattere. Jeg er ikke ude efter nogen, men det kunne ligne at du er det?

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommentere og debattere. Jeg er ikke ude efter nogen, men det kunne ligne at du er det?

Nej egenligt ikke. Faldt bare over det dobbelt moralske skriveri du kommer med. Gør som far siger, ikke som han gør ;-) Forsat god aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej egenligt ikke. Faldt bare over det dobbelt moralske skriveri du kommer med. Gør som far siger, ikke som han gør :wink: Forsat god aften.

 

 

Lige over :wink:

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...