Hop til indhold
gerog

Den lykkelige Lotto vinder?

Recommended Posts

For lige at rette lidt på Historien , Så er hun IKKE enlig , Kender Ikke Hende , Men Har arbejdet sammen med hendes Kæreste og Han er rimeligt Jordnær.

 

F.eks har han taget dagen i dag fri og går så ellers på arbejde igen , for det er jo hendes Penge *G*

 

 

Hvordan jég ville bruge dem , det har jeg vitterligt ingen idé om , andet end Hus skulle købes , Gælden Betales , Ny bil og så skulle uingerne have en pæn sum , derudover ville jeg nok betale mine Sidste to Ex´ers  Gæld , så de kunne se lysere på fremtiden , for sådan er jég bare , Resten , Har jeg ingen anelse om *s*

 

Det er rigtigt, Ekstra Bladet har rettet historien til siden jeg skrev indlægget.

Og ja, hvorfor skulle han stoppe når han er glad for sit arbejde.

 

Men læste i en anden artikel, at hun har fået mange henvendelser fra folk fra gamle dage - så det er muligvis bagsiden af medaljen, da det gør det svært at skelne mellem rigtige og falske (hvis man kan bruge det udtryk) venner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vidste ikke noget om Eurolotto før jeg hørte om den enorme gevinst.

Hvem udbyder det spil og hvormange lande deltager i det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vidste ikke noget om Eurolotto før jeg hørte om den enorme gevinst.

Hvem udbyder det spil og hvormange lande deltager i det? 

 

Danske Spil, og der er en hel del lande, der deltager i det, kender ikke det præcise antal - så sandsynligheden for at vinde den store gevinst er meget lille.

 

Hvilke lande det drejer sig om, står her: https://danskespil.dk/eurojackpot/nyheder/3367-rekord%20-%20200215?imtcmp=nyforside_EJP_gigantpulje_double

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forestiller mig, at hun vil lave social arbejde, og dele ud af sine evner til hjemløse og social udsatte. Eller hun kunne måske hjælpe i dansk Flygtningehjælp, med at ønske nye medborgere velkomne. Aternativ kunne hun blive et tilløbstykke, som pædagogmedhjælper på en opholdsted for utilpassede unge teenager.

 

 

Skidt være med bagsiden af medaljen. Hvis livet som millionær bliver for hårdt, kan hun sende mig pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forestiller mig, at hun vil lave social arbejde, og dele ud af sine evner til hjemløse og social udsatte. Eller hun kunne måske hjælpe i dansk Flygtningehjælp, med at ønske nye medborgere velkomne. Aternativ kunne hun blive et tilløbstykke, som pædagogmedhjælper på en opholdsted for utilpassede unge teenager.

 

 

Skidt være med bagsiden af medaljen. Hvis livet som millionær bliver for hårdt, kan hun sende mig pengene.

 

Der stod på nettet i par artikler at flere i Helsingør ved hvem hun er, så det er da bestemt ikke skidt være med bagsiden af medaljen, hvis det går ud over hendes egen og families sikkerhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg vandt 30 og en masse millioner, så ville jeg ikke fortælle det til nogen. Heller ikke til Konen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm - hvis jeg vandt 315 mio...

så ville jeg købe alle nabomatriklerne, bygge mig et halvt slot... og leve som en dronning resten af mine dage... men jeg ville aldrig få brugt ret mange af de millioner *gg*

så de resterende 250 mio ville jeg investere og leve af renterne og aldrig have en bekymring resten af mit liv... eller mine børns, børnebørns, oldebørns eller TIPoldebørns liv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vidste ikke noget om Eurolotto før jeg hørte om den enorme gevinst.

Hvem udbyder det spil og hvormange lande deltager i det? 

 

Eurojackpot startede i marts 2012 og følgende lande deltager:  

DanmarkSverigeNorgeIslandFinlandEstlandLetlandLitauenHollandTysklandTjekkietUngarnKroatienSlovenienItalien og Spanien.

 

Der står mere på bl.a. Wikipedia - senest opdateret for få dage siden med netop gevinsten i Helsingør.

 

http://da.wikipedia.org/wiki/Eurojackpot

 

 

Mvh,

 

/Gina.

 

 

 

EDIT: Jeg overså gerog's link i post #28.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg var en rig mand

diddeliddeliddelum og diddeliddeliddelej,

åh, hvor sku' jeg hiddehygge mig,

hvis jeg var en holden mand.

Færdig med at slide,

diddeliddeliddelum og diddeliddeliddelej,

hvis jeg var en diddelidderig

diddelum og diddeleja mand.

Så bygged' jeg et slot med gange og sale

nede ved Sortehavets bred,

med gavl og tårn og spir, for det er så skønt!

Og en gevaldig trappe hele vejen op

og en endnu læng're vejen ned

og en tredje som kun sku' vær' til pynt!

Jeg sku' ha' høns, kalkuner, ænder og du'r

og gæs båd' med kråse og med vom!

Skræppende så højt som de bare kan!

Og alt det skruk og kluk og kurren og rap

skal bæres af blæsten viden om

og sige folk: Her bor en holden mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Penge er ikke alt... Men det gør godt nok livet lidt mere sjawt! ;)

Til gengæld tror jeg ikke på, at lykke kan måles i penge eller materialistiske goder.

Men da jeg nu er kvinde (værst?) så får jeg det altid lidt godt helt indeni, når jeg køber noget, som jeg bare ikke kan leve uden. :cool:

Men hvis jeg ikke havde mit gode helbred, min mand, min familie og venner, så ville jeg være dybt ulykkelig uagtet beløbet på kontoen.

Hvad jeg ville gøre...? Puha, jeg afholder mig jo ellers fra at drømme om så mange penge, da jeg næsten kan blive helt rundtosset... Lidt ligesom når jeg tænker på universets uendelighed :D Men jeg følger jo troligt med i "Kurs mod fjerne kyster". For det er en drøm! At købe en båd og bare sejle derudaf mod fjerne kyster...

*Drømme, drømme*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Penge er ikke alt... Men det gør godt nok livet lidt mere sjawt! ;)

Til gengæld tror jeg ikke på, at lykke kan måles i penge eller materialistiske goder.

Men da jeg nu er kvinde (værst?) så får jeg det altid lidt godt helt indeni, når jeg køber noget, som jeg bare ikke kan leve uden. :cool:

Men hvis jeg ikke havde mit gode helbred, min mand, min familie og venner, så ville jeg være dybt ulykkelig uagtet beløbet på kontoen.

Hvad jeg ville gøre...? Puha, jeg afholder mig jo ellers fra at drømme om så mange penge, da jeg næsten kan blive helt rundtosset... Lidt ligesom når jeg tænker på universets uendelighed :D Men jeg følger jo troligt med i "Kurs mod fjerne kyster". For det er en drøm! At købe en båd og bare sejle derudaf mod fjerne kyster...

*Drømme, drømme*

Sweet dreams are made of this

Who am I to disagree

I travel the world and the seven seas

Everybody's looking for something

(Tyvstjålet fra Eurythmics)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der stod på nettet i par artikler at flere i Helsingør ved hvem hun er, så det er da bestemt ikke skidt være med bagsiden af medaljen, hvis det går ud over hendes egen og families sikkerhed.

 

Ja og vi ved jo alle sammen at der sikkert opholder sig en "slags" familie i Helsingør området, der ikke skyr nogen midler for at berige sig på andres bekostning. Bare læs i diverse aviser.Og ikke kender forskel på dit og mit.  :angry:  :angry:  :angry: Skiderikker.

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville gerne vinde 15 mill. men ikke 315 mill.

 

Med 15 mill. kunne jeg forsøde mit liv, men fortsætte det som det er i det store hele.

 

Med 315 mill. ville det hele gå skævt er jeg overbevist om.

Hvordan kunne jeg gå glad på arbejde hver dag, hvis jeg havde 315 mill på bogen, det ville jo ikke give mening. Jeg ville også komme til at skeje ud, købe huse i hele verden og knalde alt hvad der kan købes for penge, lige indtil min søde kæreste blev træt af mig. Så kunne jeg finde en ny, det skulle ikke være noget problem med 315 mill på bogen, et palads på Strandvejen og en Bentley i indkørslen.

Men lykkelig, nej det ville jeg nok ikke være.

 

Hvordan kunne jeg sidde med vennerne en sen aften på Palæbar og diskutere verdens urimeligheder, hvis jeg selv har 315 mill på bogen. Hvordan skulle jeg forklare mine børn, at det er vigtig at uddanne sig og være flittig for at få et godt liv, hvis jeg uden videre besvær selv har fået 315 mill på kontoen.

 

Jeg læste en artikel for en del år siden, at alle som har fået de helt store gevinster på +100 mill. har fået en krank skæbne. Fra tabte venner og splittede familier til afpresning og sågar mord.

 

Så 315 mill, NEJ TAK -giv mig 10 og resten kan i stoppe skråt op, så beholder jeg mit gode og virkelige liv i stedet for.

Men 10 ville nu være dejligt *suk*

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville gerne vinde 15 mill. men ikke 315 mill.

 

Med 15 mill. kunne jeg forsøde mit liv, men fortsætte det som det er i det store hele.

 

Med 315 mill. ville det hele gå skævt er jeg overbevist om.

Hvordan kunne jeg gå glad på arbejde hver dag, hvis jeg havde 315 mill på bogen, det ville jo ikke give mening. Jeg ville også komme til at skeje ud, købe huse i hele verden og knalde alt hvad der kan købes for penge, lige indtil min søde kæreste blev træt af mig. Så kunne jeg finde en ny, det skulle ikke være noget problem med 315 mill på bogen, et palads på Strandvejen og en Bentley i indkørslen.

Men lykkelig, nej det ville jeg nok ikke være.

 

Hvordan kunne jeg sidde med vennerne en sen aften på Palæbar og diskutere verdens urimeligheder, hvis jeg selv har 315 mill på bogen. Hvordan skulle jeg forklare mine børn, at det er vigtig at uddanne sig og være flittig for at få et godt liv, hvis jeg uden videre besvær selv har fået 315 mill på kontoen.

 

Jeg læste en artikel for en del år siden, at alle som har fået de helt store gevinster på +100 mill. har fået en krank skæbne. Fra tabte venner og splittede familier til afpresning og sågar mord.

 

Så 315 mill, NEJ TAK -giv mig 10 og resten kan i stoppe skråt op, så beholder jeg mit gode og virkelige liv i stedet for.

Men 10 ville nu være dejligt *suk*

 

Hvis du nu vandt 315 mio. kr., så kunne du bare donere 305 mio. kr. til velgørenhed, og dermed kun tænke over hvad du skal bruge de 10 mio. kr til ;)

 

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du nu vandt 315 mio. kr., så kunne du bare donere 305 mio. kr. til velgørenhed, og dermed kun tænke over hvad du skal bruge de 10 mio. kr til ;)

 

Jeg ved ikke om jeg kunne det, eller om grådigheden allerede har sat ind der, men jeg er overbevist om, at det var det jeg helt ville. Selvfølgelig nemt at sige, ved jeg god.

Men det ville da være god stil at finde en herreløs kat og donere det hele til den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm - hvis jeg vandt 315 mio...

så ville jeg købe alle nabomatriklerne, bygge mig et halvt slot... og leve som en dronning resten af mine dage... men jeg ville aldrig få brugt ret mange af de millioner *gg*

så de resterende 250 mio ville jeg investere og leve af renterne og aldrig have en bekymring resten af mit liv... eller mine børns, børnebørns, oldebørns eller TIPoldebørns liv :)

Hvilke renter :) :) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvilke renter :) :) ?

 

Selvom renten er 0% for os fattigrøve, så garanterer jeg dig for at har man 315 mio, så kan man godt forhandle en bedre indlånsrente ;)

Med rente tror jeg Jasmin mener den forrentning / afkast, som en investering giver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom renten er 0% for os fattigrøve, så garanterer jeg dig for at har man 315 mio, så kan man godt forhandle en bedre indlånsrente ;)

Med rente tror jeg Jasmin mener den forrentning / afkast, som en investering giver.

På en indlånskonto?

Det tror jeg sgu ikke, du skal regne med ...

Bankerne skal jo betale for at have penge i Nationalbanken.

Men ellers kan man jo lave en 'lille Ree' og smide 400mio på gulvet i en bankdeal.

Siden gik det lidt opad igen:

http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/11/84019/artikel.html

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På en indlånskonto?

Det tror jeg sgu ikke, du skal regne med ...

Bankerne skal jo betale for at have penge i Nationalbanken.

Men ellers kan man jo lave en 'lille Ree' og smide 400mio på gulvet i en bankdeal.

Siden gik det lidt opad igen:

http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/11/84019/artikel.html

Helt ærligt McQueen ;)

Hvori svaret læser du noget om indlånsrente?

 

Prøv lige at læs igen, hvad Jasmin faktisk skriver.

 

hmm - hvis jeg vandt 315 mio...

så ville jeg købe alle nabomatriklerne, bygge mig et halvt slot... og leve som en dronning resten af mine dage... men jeg ville aldrig få brugt ret mange af de millioner *gg*

så de resterende 250 mio ville jeg investere og leve af renterne og aldrig have en bekymring resten af mit liv... eller mine børns, børnebørns, oldebørns eller TIPoldebørns liv :)

 

Der står intet i det svar om indlånsrente.

Derimod skal rente forstås i mere generel forstand som afkast på investeringer. Det kunne fx være i form af udbytte eller realiserede gevinster på aktier eller investeringsbeviser. Det har ikke nødvendigvis noget med forrentning af indlån at gøre ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

Hvis jeg vandt 315 millioner...

 

Så ville jeg kneppe en del af dem væk.

 

Og når de par måneder var gået, ville jeg lægge de sidste 500 kr til side indtil jeg havde sparet 500 kr mere op, så der var råd til et luderbesøg mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg vandt 315 millioner...

Så ville jeg kneppe en del af dem væk.

Og når de par måneder var gået, ville jeg lægge de sidste 500 kr til side indtil jeg havde sparet 500 kr mere op, så der var råd til et luderbesøg mere...

Hvis vi tager standard danske klinikpriser, så er det 157500 besøg af en times varighed. Boller du 3 gange om ugen, så er det 52500 uger du kan knalde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis vi tager standard danske klinikpriser, så er det 157500 besøg af en times varighed. Boller du 3 gange om ugen, så er det 52500 uger du kan knalde.

 

PMSL!!! Så meget for at tænke før man skriver!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

PMSL!!! Så meget for at tænke før man skriver!

 

 

Ja ærligt talt så har Plaskeren i denne beregning ikke taget højde for at man kan forhandle et tilbud med GP, hvis der er tale om flere timer ;) 

 

Fx er der rabat, hvis man sover med hende natten over.

Mener at denne service kunne fås for ca. 7000 kroner sidst jeg tjekkede ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ærligt talt så har Plaskeren i denne beregning ikke taget højde for at man kan forhandle et tilbud med GP, hvis der er tale om flere timer ;)

 

Fx er der rabat, hvis man sover med hende natten over.

Mener at denne service kunne fås for ca. 7000 kroner sidst jeg tjekkede ;)

 

Det har du da ret i! Hvis 350 mio. skal kunne brændes af på et par måneder på GPer, bliver man vist nødt til at gifte sig med mindst een af dem ( jeg går ud fra at en skilsmisse eller to hurtigt vil mindske formuen), for det drejer sig jo om små 4 mio. om dagen. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...