Hop til indhold
gerog

Den lykkelige Lotto vinder?

Recommended Posts

Gæst

Så har hun vidst fået brugt en stor del af pengene. Har købt 5 strandvejsvillaer

 

http://nyhederne.tv2.dk/2015-03-13-nu-hyrer-lottovinder-vagter-de-skal-sgu-lade-hende-vaere-i-fred

 

Men den store omkostning for hende er desværre hun ikke kan være i fred, og har hyret vagter.

 

Ja hørte godt at hun havde købt villaer til familien. 

Men hun har også investeret en stor del af pengene og fast ejendom er jo også en god investering, så mon ikke om hun nok skal klare sig.

Man kan godt blive lidt misundelig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hørte godt at hun havde købt villaer til familien. 

Men hun har også investeret en stor del af pengene og fast ejendom er jo også en god investering, så mon ikke om hun nok skal klare sig.

Man kan godt blive lidt misundelig.  

 

Bestemt.

 

Jeg hørte i radioen at hun også havde investeret i aktier så hun skulle få omkring 1 mio. kr om måneden i afkast.

Så jo hun skal nok klare den ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg vandt så mange penge, ville jeg dele dem op i 4 lige store portioner. Den første ville jeg investerer, den næste skulle bruges på Quinder, en på sprut og resten ville jeg bruge på fornøjelser  :shock:

Iøvrigt Tillykke til den heldige vinder  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg vandt så mange penge, ville jeg dele dem op i 4 lige store portioner. Den første ville jeg investerer, den næste skulle bruges på Quinder, en på sprut og resten ville jeg bruge på fornøjelser  :shock:

Iøvrigt Tillykke til den heldige vinder  :-P

 

 

78 mill. på sprut :shock:  :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg vandt så mange penge, ville jeg dele dem op i 4 lige store portioner. Den første ville jeg investerer, den næste skulle bruges på Quinder, en på sprut og resten ville jeg bruge på fornøjelser  :shock:

 

Det prøvede Simon Spies vist i sin tid - men så døde han vist af skrumpelever. Man skal være forsigtig med, hvad man ønsker sig.

 

I øvrigt burde man kunne regne ud, hvem der har vundet, ved at kigge på nyligt handlede Strandvejsvillaer på Boliga. Vinderen har jo handlet ind til sig selv og 5 børn. Hvis der er en eller anden stakkels journalist, der først får den tanke nu, så har vedkommende virkelig sovet i timen. Men det er jo set før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det prøvede Simon Spies vist i sin tid - men så døde han vist af skrumpelever. Man skal være forsigtig med, hvad man ønsker sig.

 

I øvrigt burde man kunne regne ud, hvem der har vundet, ved at kigge på nyligt handlede Strandvejsvillaer på Boliga. Vinderen har jo handlet ind til sig selv og 5 børn. Hvis der er en eller anden stakkels journalist, der først får den tanke nu, så har vedkommende virkelig sovet i timen. Men det er jo set før.

 

Det er nok derfor Lotto vinderen har hyret vagter, for at slippe for de forpulede journalister.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg vandt så mange penge, ville jeg dele dem op i 4 lige store portioner. Den første ville jeg investerer, den næste skulle bruges på Quinder, en på sprut og resten ville jeg bruge på fornøjelser  :shock:

Iøvrigt Tillykke til den heldige vinder  :-P

Er Quinder og sprut ikke også en slags fornøjelser :?:  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville købe aktier/investeringsbeviser for alle pengene og så kun bruge af afkastet til at rejse rundt for + besøge glædespiger over hele verden. Så vidt muligt vil jeg prøve at undgå at investere i fast ejendom, biler og andet overflødigt tingeltangel, der bare binder og suger ens energi. Vil jeg ud at køre hurtigt i en jaguar E-type - så lejer jeg en en time eller 2 - det er billigst i længden og jeg er fri for at tænke på olieskift mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja for det første så ville jeg ikke stå og give interviews... Det kom der vist ikke meget god ud af, for hende vinderen.

Jeg ville da købe mig et stort hus, 2 biler... En økonomisk og en sportsvogn.

Rejse rundt og se verden inden den går under.

Donere penge til gode formål, venner og bekendte som kunne bruge en skilling.

Selvfølgelig investere en del penge, så jeg kan blive ved med at donere, leve osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja for det første så ville jeg ikke stå og give interviews... Det kom der vist ikke meget god ud af, for hende vinderen.

Jeg ville da købe mig et stort hus, 2 biler... En økonomisk og en sportsvogn.

Rejse rundt og se verden inden den går under.

Donere penge til gode formål, venner og bekendte som kunne bruge en skilling.

Selvfølgelig investere en del penge, så jeg kan blive ved med at donere, leve osv.

 

Jeg tror bestemt også hun fortryder det nu. Hun må have en del paranoia.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...