Hop til indhold
DeepTroughtX

Vildt lækker pige i Brøndby, sindsyg sex!j

Recommended Posts

Måske debuterer hun som "25". Siv i Vordingborg er ju kun 21.

 

Nogle gange kan man blive misundelig; idag vi jeg gerne være Arnold, 36. Og i morgen måske Brad, 29. Men hver eneste dag vågner jeg op og er gamle Bananas  :sad: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha ja jeg har det sgu på samme måde ;-)

Men hvis hun har arbejdet siden slut Nov. Så har hun arbejdet i 3 måneder, jeg vil mene man stadig er debuterende, men hvad siger i? Snakker vi en uge? Måned?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige oprettet denne profil, jeg kendte faktisk ikke til den før, for et par måneder siden og har brugt den til at læse andres anmeldelser, at jeg ikke har været enig er jo så bare ærgerligt, jeg har valgt at dele denne oplevelse da jeg virkelig syntes hun fortjener ros. Jeg har var for er en måneds tid siden hos Isabella fra sexyclub og hun var da lidt af en skuffelsen, jeg følte nærmest jeg havde sex med en maskine, det jeg lige har været ude ved, var jo noget helt helt andet.

Jeg er skam troværdig, det er helt op til dig selv om du vælger at bruge mit indlæg til noget.

Hej Deep

Velkommen, de dårlige review er mindst lige så vigtige som de gode ....

Det er med at få luset de dårlige pige der reelt ik vil andet end penge ud!!

Det er det halve af dette site... Desuden er det jo smag og behag vi anmelder.

Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal jo fornye sig! 

 

 

Hvorfor skal man forny sig eelv med navn hvis det er i orden det man fortager sig - Der er jo grunde til Superbest har måtte "fjerne" navnet og kalde sig kiwi mange steder fordi Superbest ikke var så godt som det har været, Netto derimod hedder Netto stadig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor skal man forny sig eelv med navn hvis det er i orden det man fortager sig - Der er jo grunde til Superbest har måtte "fjerne" navnet og kalde sig kiwi mange steder fordi Superbest ikke var så godt som det har været, Netto derimod hedder Netto stadig.

Du har ét gæt!

Bingo! Det lokker mænd til, ligesom når man skriver at man er debuterende. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Der er jo grunde til Superbest har måtte "fjerne" navnet og kalde sig kiwi 

 

Kiwi er ikke "Super Best med et andet navn" på nogen meningsfuld måde. Kiwi er et discountkoncept med tilsvarende antal varenumre. SB er det modsatte. Har du bare et eksempel på en butik der er skiftet? På 2100 Ø ligger der en Kiwi og en SB dør om dør.

 

Nogle gange skifter aktører navn, fordi det gamle er "slidt" på den ene eller anden måde - det har du ret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kiwi er ikke "Super Best med et andet navn" på nogen meningsfuld måde. Kiwi er et discountkoncept med tilsvarende antal varenumre. SB er det modsatte. Har du bare et eksempel på en butik der er skiftet? På 2100 Ø ligger der en Kiwi og en SB dør om dør.

 

Nogle gange skifter aktører navn, fordi det gamle er "slidt" på den ene eller anden måde - det har du ret i.

 

Ved der er nogen stykker i jylland hvor Kiwi har overtaget nogen af deres butikker ... Kan godt være det ikke er alle butikkerne der har skiftet navn endnu det sker jo ikke på en dag , ligesom da 7-eleven overtog samtlige kort og Godt forretninger der gik 4 år fra den første blev skiftet til den største og sidste blev skiftet nemlig kbh h

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kiwi er ikke "Super Best med et andet navn" på nogen meningsfuld måde. Kiwi er et discountkoncept med tilsvarende antal varenumre. SB er det modsatte. Har du bare et eksempel på en butik der er skiftet? På 2100 Ø ligger der en Kiwi og en SB dør om dør.

 

Nogle gange skifter aktører navn, fordi det gamle er "slidt" på den ene eller anden måde - det har du ret i.

 

Gammel nyhed;  Slut med SuperBest: Her er den nye og anderledes Meny

http://nyhederne.tv2.dk/2014-09-05-slut-med-superbest-her-er-den-nye-og-anderledes-meny-0

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved der er nogen stykker i jylland hvor Kiwi har overtaget nogen af deres butikker ... Kan godt være det ikke er alle butikkerne der har skiftet navn endnu det sker jo ikke på en dag , ligesom da 7-eleven overtog samtlige kort og Godt forretninger der gik 4 år fra den første blev skiftet til den største og sidste blev skiftet nemlig kbh h

 

Din sammenligning med 7-eleven er jo, tjah, usammenlignelig, da der er tale om en anden aktør, som overtager. Kiwi og SB er begge Dagrofa-franchises. I det omfang enkelte butiksindehavere vælger Kiwi frem for Meny, så vil der være tale om koncept-skift. Ikke samme koncept med nyt navn ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din sammenligning med 7-eleven er jo, tjah, usammenlignelig, da der er tale om en anden aktør, som overtager. Kiwi og SB er begge Dagrofa-franchises. I det omfang enkelte butiksindehavere vælger Kiwi frem for Meny, så vil der være tale om koncept-skift. Ikke samme koncept med nyt navn ...

Hvad pokker har 7-eleven Kiwi og Super-Brugsen  noget at gøre med Vildt lækker pige i Brøndby.

er tråden ikke ved at køre af sporet ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kiwi er ikke "Super Best med et andet navn" på nogen meningsfuld måde. Kiwi er et discountkoncept med tilsvarende antal varenumre. SB er det modsatte. Har du bare et eksempel på en butik der er skiftet? På 2100 Ø ligger der en Kiwi og en SB dør om dør.

 

Nogle gange skifter aktører navn, fordi det gamle er "slidt" på den ene eller anden måde - det har du ret i.

 

Der er nu lidt om det, Massagetesteren skriver.

Super Bæst skifter faktisk om ikke så længe navn til Meny. Norske Meny har nemlig opkøbt kæden, og forklaringen på navneskiftet er, at Super Bæst har haft nogle kedelige sager om bl.a. hakket kød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nu lidt om det, Massagetesteren skriver.

Super Bæst skifter faktisk om ikke så længe navn til Meny. Norske Meny har nemlig opkøbt kæden, og forklaringen på navneskiftet er, at Super Bæst har haft nogle kedelige sager om bl.a. hakket kød.

 

Læs gerne tråden før du svarer. Selv Meny er ikke blot et navneskift for SB, men et konceptskift. Sammenligningen med en GP, der skifter navn er derfor fuldkommen misvisende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs gerne tråden før du svarer. Selv Meny er ikke blot et navneskift for SB, men et konceptskift. Sammenligningen med en GP, der skifter navn er derfor fuldkommen misvisende.

Ja i givet fald må det være noget a la "slavepigen Lotte" bliver til "Dominaen Miss L" ...he he

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Læs gerne tråden før du svarer. Selv Meny er ikke blot et navneskift for SB, men et konceptskift. Sammenligningen med en GP, der skifter navn er derfor fuldkommen misvisende.

 

Du er så fandens klog, Bibob ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er 2 ret nye profiler der bedømmer hende meget positivt. Plus de andre kommentere, for mine advarselslamper til at blinke. men jeg var nysgerrig.

 

Hendes lejlighed er meget rodet. Hvilket normalt for mig til at vende om. Men hun havde et flot naturligt naboens look som fik mig til at blive.

 

Hun prøver virkelig og tror hun kan, men det kan hun ikke. Ingen gfe som hun annoncer med.

 

Starter med at side så langt fra mig som muligt og hive lidt i kalorius. Siger til hende kom her ned og lad os kæle lidt med hinanden. Men det er meget svært for hende og hurtigt er hun tilbage på behørig afstand.

 

Gemmeneføre resten på bedst mulig måde og fortyder at jeg ikke bare stoppede og gik, da jeg mener hun er ude i noget hun ikke rigtig magter.

 

Hun snakker om hun godt kan li at bolle men ikke rydde op. I mine øjne kan hun ikke lide nogle af delene.

 

Lidt hårdt at skrive dette, men mener at det er nødvendigt.

 

EPO 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ny her og indleder med et pip: Jeg har haft stort set samme oplevelse som EPO og følte mig temmelig snydt, da jeg forlod stedet.

Mærkelig pige

Har 2 gange forsøgt at lave en aftale, første gang var hun faldet i søvn i s toget

anden gang var hendes hund død, nu kan det være lige meget efter at ha læst

de 2 sidste anmeldelser.

Håber hun læser og for min skyld må hun gerne slette sin profil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Mærkelig pige

Har 2 gange forsøgt at lave en aftale, første gang var hun faldet i søvn i s toget

anden gang var hendes hund død, nu kan det være lige meget efter at ha læst

de 2 sidste anmeldelser.

Håber hun læser og for min skyld må hun gerne slette sin profil

Det lyder til, at du har været heldig :) Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mærkelig pige

Har 2 gange forsøgt at lave en aftale, første gang var hun faldet i søvn i s toget

anden gang var hendes hund død, nu kan det være lige meget efter at ha læst

de 2 sidste anmeldelser.

Håber hun læser og for min skyld må hun gerne slette sin profil

 

Ja lidt skadefro er man jo  :mrgreen:  :oops:  :ph34r:

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Av, har ikke oplevet det samme. Jeg var der sent igår. Fik igen en god halv time, har kun haft et par gode runder med Sasja Sasja. Det er en lille lejlighed, så den kan hurtig virke rodet, men nu ikke lejligheden jeg kom for at have sex med. Jeg kom, hyggede og gik igen. Trist i ikke har oplevet det samme.:-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...