Hop til indhold
DeepTroughtX

Vildt lækker pige i Brøndby, sindsyg sex!j

Recommended Posts

Av, har ikke oplevet det samme. Jeg var der sent igår. Fik igen en god halv time, har kun haft et par gode runder med Sasja Sasja. Det er en lille lejlighed, så den kan hurtig virke rodet, men nu ikke lejligheden jeg kom for at have sex med. Jeg kom, hyggede og gik igen. Trist i ikke har oplevet det samme. :sad:

Profilen er væk :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil gerne understrege at lejligheden ikke alene var rodet, men også beskidt. akten forgår på en lille dobbelt madras ved siden af sofaen, den rodede også med hendes dyner og osv. så ingen rent håndklæde og helt sikkeret ikke skift af sengetøj.

 

Hvorfor gik jeg ikke så ? hun så sød ud og vådt hår så jeg kunne se hun lige havdet været i bad. Og er ikke så sart med det andet. Har aldrig rigtigt forstået det med håndklædet på klinikker, man havner alligevel tit uden for :mrgreen: . man burde jo skifte lagen efter hver kunde, Hvis det skal være helt i top med renligheden, nå men det er jo en helt anden snak.

 

EPO

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...