Hop til indhold
Gæst

Hvem er foreløbig den mest sexede kvinde i det 21. Århundrede?

Recommended Posts

Gæst

hende jeg vågner op ved siden af hver morgen... nå ja - og Penelope Cruz (som jeg - meget storsindet af hende -  har fået tilladelse af hustruen til at knalde..hvis hun tilbyder sig, så skulle jeg til gengæld tillade Hugh Jackmann/Viggo Mortensen)

Enig med jer begge haha både Penelope og Viggo er da søde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nogen smukke kvinder, helt sikkert naturen har "skånet" dem for diverse ydre skavanker.  Og nogen af dem har også et helt særligt talent, det kan man se når de stå foran kameraet og jeg tror ikke det er noget med skønheden at gøre.

Jeg har så et par fra en mindre kulørt verden men de er også underskønne, den klassiske musiks superstjerner.

Værsgo Violinisten Janina Jansen

images?q=tbn:ANd9GcTHR_n9OCvErHlVuCMIVki
 
Så har jeg også fundet en pianist frem Valentina Lisitsa
 
Hvis hun er lige så vild i sengen som på klaveret så er det virkelig intenst https://www.youtube.com/watch?v=zSGQ5D56NiA
 
Dette ville da være en smuk duo, det synes jeg da i hvert fald

Del dette indlæg


Link til indlæg

hende jeg vågner op ved siden af hver morgen... nå ja - og Penelope Cruz (som jeg - meget storsindet af hende -  har fået tilladelse af hustruen til at knalde..hvis hun tilbyder sig, så skulle jeg til gengæld tillade Hugh Jackmann/Viggo Mortensen)

​Penelope har jeg mødt en gang. Smuk, smuk, smuk og ualmindeligt dum og ubehagelig. Hun er din Heine.

Beyonce derimod har en stående indbydelse at danse og synge hvor meget hun vil og når hun vil i mit soveværelse.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

100 % Pia Kjærsgård... Jeg mener, hvis Danmarks nye national digter, samfundsrevser, provobarn, og politikerspire Yahya Hassan fantaserer sig til at få et blowjob fra hende, så deeeet...

eller også er han bare mere kinky end  de fleste herinde

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...