Hop til indhold
Gæst

Hvem er foreløbig den mest sexede kvinde i det 21. Århundrede?

Recommended Posts

Gæst

Scarlett Johansson!

 

Ja rigtig godt bud, Hr. Nielsen :)

 

Scarlett blev nemlig først rigtig kendt efter hendes medvirken i Lost in Translation fra 2003.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cote de Pablo!

Hun er såååååååh smuk og forbandet sexet, og jeg græd, da hun blev skrevet ud af NCIS...

]

Hun har da lånt dine bryster????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har da lånt dine bryster????

What!? Åh... Pyh... Mine er der stadig, så hun må have lånt sine egne et andet sted fra... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jennifer Love Hewitt. er en rigtig flot pige.

Jennifer-Love-Hewitt-Lifetime-The-Client

Der er da alt for mange smukke kvinder til at det er muligt at vælge :P

Men jo, når jeg zapper rundt på tv kanalerne, og falder over en serie eller film med Jennifer Love Hewitt, så er jeg nødt til lige at stoppe op, og se et par minutter :P :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke, det er nødvendigt at kigge helt ud til United Bluff eller andre eksotiske steder, når vi har megen lækker guf her hjemme.

 

Tillad mig at pege på Nikita Klæstrup som noget af det ultimativt lækre, både med og uden den kjole.

 

Nåh nej, hun er jo af konservativ observans, så det behager jo ikke de politisk korrekte venstrefløjsere herinde. :P

 

a49DvKv_700b.jpg

 

nk.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke, det er nødvendigt at kigge helt ud til United Bluff eller andre eksotiske steder, når vi har megen lækker guf her hjemme.

 

Tillad mig at pege på Nikita Klæstrup som noget af det ultimativt lækre, både med og uden den kjole.

 

Nåh nej, hun er jo af konservativ observans, så det behager jo ikke de politisk korrekte venstrefløjsere herinde. :P

 

a49DvKv_700b.jpg

 

nk.jpg

Kære Onslow

 

Hun er en smuk kvinde :)

 

- god pointe, det er slet ikke nødvendigt at hoppe over vores landegrænse - eller måske ikke en gang kommunegrænsen, for at finde noget "Eye-candy" - og måske ikke en gang en kendt film kendis.

 

Der er jo så mange af dem derude i "samfundet" - - synes da jeg selv ser flere i løbet af en dag ;)

 

Mange hilsner

 

Nyder synet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke, det er nødvendigt at kigge helt ud til United Bluff eller andre eksotiske steder, når vi har megen lækker guf her hjemme.

Tillad mig at pege på Nikita Klæstrup som noget af det ultimativt lækre, både med og uden den kjole.

Nåh nej, hun er jo af konservativ observans, så det behager jo ikke de politisk korrekte venstrefløjsere herinde. :P

a49DvKv_700b.jpg altså hvis hun beholdt den kjole kunne jeg godt tilgive hende at hun ikke stemmer mere liberalt end hun gør ;-)

nk.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke, det er nødvendigt at kigge helt ud til United Bluff eller andre eksotiske steder, når vi har megen lækker guf her hjemme.

 

Tillad mig at pege på Nikita Klæstrup som noget af det ultimativt lækre, både med og uden den kjole.

 

Nåh nej, hun er jo af konservativ observans, så det behager jo ikke de politisk korrekte venstrefløjsere herinde. :P

 

a49DvKv_700b.jpg

 

nk.jpg

Nikita Klæstrup får også min stemme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita Klæstrup vil aldrig få min stemme (jeg er nok en af de røde, der skældes udover) men hun måtte godt låne min pik, for hun er da vældig pæn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En yngre udgave af Angeline Jo. Det raslede lige lidt i løgposen.

Damn! Nu er jeg både sulten og forelsket, lækrere damer der laver mad =win/win!

Del dette indlæg


Link til indlæg

hende jeg vågner op ved siden af hver morgen... nå ja - og Penelope Cruz (som jeg - meget storsindet af hende -  har fået tilladelse af hustruen til at knalde..hvis hun tilbyder sig, så skulle jeg til gengæld tillade Hugh Jackmann/Viggo Mortensen)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...