Hop til indhold

Hvem er foreløbig den mest sexede kvinde i det 21. Århundrede?

Featured Replies

Skrevet

hende jeg vågner op ved siden af hver morgen... nå ja - og Penelope Cruz (som jeg - meget storsindet af hende -  har fået tilladelse af hustruen til at knalde..hvis hun tilbyder sig, så skulle jeg til gengæld tillade Hugh Jackmann/Viggo Mortensen)

Enig med jer begge haha både Penelope og Viggo er da søde :) 

• Svar 65
  • Visninger 10.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

Postede billeder

Skrevet

Det er nogen smukke kvinder, helt sikkert naturen har "skånet" dem for diverse ydre skavanker.  Og nogen af dem har også et helt særligt talent, det kan man se når de stå foran kameraet og jeg tror ikke det er noget med skønheden at gøre.

Jeg har så et par fra en mindre kulørt verden men de er også underskønne, den klassiske musiks superstjerner.

Værsgo Violinisten Janina Jansen

images?q=tbn:ANd9GcTHR_n9OCvErHlVuCMIVki

Så har jeg også fundet en pianist frem Valentina Lisitsa

Hvis hun er lige så vild i sengen som på klaveret så er det virkelig intenst https://www.youtube.com/watch?v=zSGQ5D56NiA

Dette ville da være en smuk duo, det synes jeg da i hvert fald
Skrevet

Selena Gomez er en af mine favoritter. Men der er jo mange at vælge imellem.

176310.jpg

Skrevet

Michelle Pfeiffer ;)

Skrevet

Hende Eva her er nu heller ikke værst:wink:

Eva-Mendes-Wallpapers-151.thumb.jpg.645fmendes.thumb.jpg.4dcac4ab8d3c9c6c355b1e0mendes2.thumb.jpg.754ea37c35ed2440d42350

Skrevet

qs7rsmtjyhtimsjs.thumb.jpg.50110ed05beeeEva-Mendes-Image.thumb.jpg.fef69c94356bbeva-mendes-images4.thumb.jpg.5b00be65d80

Skrevet

jeg siger stadig coco :grin:

Coco_12.jpg

Redigeret af MM40

Skrevet

jeg siger stadig coco :grin:

​Cocio?

Skrevet

Morena Baccarin (fra Homeland serien)

Skrevet

hende jeg vågner op ved siden af hver morgen... nå ja - og Penelope Cruz (som jeg - meget storsindet af hende -  har fået tilladelse af hustruen til at knalde..hvis hun tilbyder sig, så skulle jeg til gengæld tillade Hugh Jackmann/Viggo Mortensen)

​Penelope har jeg mødt en gang. Smuk, smuk, smuk og ualmindeligt dum og ubehagelig. Hun er din Heine.

Beyonce derimod har en stående indbydelse at danse og synge hvor meget hun vil og når hun vil i mit soveværelse.

Skrevet

100 % Pia Kjærsgård... Jeg mener, hvis Danmarks nye national digter, samfundsrevser, provobarn, og politikerspire Yahya Hassan fantaserer sig til at få et blowjob fra hende, så deeeet...

eller også er han bare mere kinky end  de fleste herinde

Redigeret af Francois

Skrevet

Et par af mine favoriter Kate Upton og Katy Perry

Kate Upton 05.jpg

857321.gif

Redigeret af Babsoman

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.