Hop til indhold

Hvem er foreløbig den mest sexede kvinde i det 21. Århundrede?

Featured Replies

Skrevet

Scarlett Johansson!

• Svar 65
  • Visninger 10.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

Postede billeder

Skrevet

freida-pinto.jpg

jeg er helt skudt i Freida Pinto :wub: :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  

så smuk og uskyldig

9f149c688a80c5cee913117c93e153e0_large.j

Redigeret af HappyHippo

Skrevet

Monica bellucci og Jessica biel

Skrevet

Scarlett Johansson!

Ja rigtig godt bud, Hr. Nielsen :)

Scarlett blev nemlig først rigtig kendt efter hendes medvirken i Lost in Translation fra 2003.

Skrevet

Cote de Pablo!

Hun er såååååååh smuk og forbandet sexet, og jeg græd, da hun blev skrevet ud af NCIS...

tumblr_m452qf4XLf1roxioso1_1280.jpg

Cote-de-Pablo.jpg

Cote-de-Pablo-departure.jpg

Skrevet

Cote de Pablo!

Hun er såååååååh smuk og forbandet sexet, og jeg græd, da hun blev skrevet ud af NCIS...

]

Hun har da lånt dine bryster????

Skrevet

Hun har da lånt dine bryster????

What!? Åh... Pyh... Mine er der stadig, så hun må have lånt sine egne et andet sted fra... ;)

Skrevet

Jennifer Love Hewitt. er en rigtig flot pige.

Jennifer-Love-Hewitt-Lifetime-The-Client

Der er da alt for mange smukke kvinder til at det er muligt at vælge :P

Men jo, når jeg zapper rundt på tv kanalerne, og falder over en serie eller film med Jennifer Love Hewitt, så er jeg nødt til lige at stoppe op, og se et par minutter :P :p

Skrevet

Jeg synes ikke, det er nødvendigt at kigge helt ud til United Bluff eller andre eksotiske steder, når vi har megen lækker guf her hjemme.

Tillad mig at pege på Nikita Klæstrup som noget af det ultimativt lækre, både med og uden den kjole.

Nåh nej, hun er jo af konservativ observans, så det behager jo ikke de politisk korrekte venstrefløjsere herinde. :P

a49DvKv_700b.jpg

nk.jpg

Skrevet

Jeg synes ikke, det er nødvendigt at kigge helt ud til United Bluff eller andre eksotiske steder, når vi har megen lækker guf her hjemme.

Tillad mig at pege på Nikita Klæstrup som noget af det ultimativt lækre, både med og uden den kjole.

Nåh nej, hun er jo af konservativ observans, så det behager jo ikke de politisk korrekte venstrefløjsere herinde. :P

a49DvKv_700b.jpg

nk.jpg

Kære Onslow

Hun er en smuk kvinde :)

- god pointe, det er slet ikke nødvendigt at hoppe over vores landegrænse - eller måske ikke en gang kommunegrænsen, for at finde noget "Eye-candy" - og måske ikke en gang en kendt film kendis.

Der er jo så mange af dem derude i "samfundet" - - synes da jeg selv ser flere i løbet af en dag ;)

Mange hilsner

Nyder synet :)

Skrevet

a49DvKv_700b.jpg altså hvis hun beholdt den kjole kunne jeg godt tilgive hende at hun ikke stemmer mere liberalt end hun gør ;-)

nk.jpg

Skrevet

Så mange.......uha, der er mange........

Jessica og Scarlett......... Me like :P

Skrevet

Jeg kom lige på en mere :)

Kate Beckinsale

Redigeret af holstebronx

Skrevet

a49DvKv_700b.jpg

nk.jpg

Nikita Klæstrup får også min stemme

Skrevet

Nikita Klæstrup vil aldrig få min stemme (jeg er nok en af de røde, der skældes udover) men hun måtte godt låne min pik, for hun er da vældig pæn.

Skrevet

Emily Ratajkowski får ubetinget min stemme

10903596_706604342791120_810034464_n.jpg

502863368_EmilyRatajkowski_NudePhotoshoo

Redigeret af Montezi

Skrevet

Emily Ratajkowski får ubetinget min stemme

10903596_706604342791120_810034464_n.jpg

502863368_EmilyRatajkowski_NudePhotoshoo

Skrevet

En yngre udgave af Angeline Jo. Det raslede lige lidt i løgposen.

Damn! Nu er jeg både sulten og forelsket, lækrere damer der laver mad =win/win!

• 1 month later...
Skrevet

jeg napper Coco :-P

coco-austin-at-the-beach-with-ice-t.jpg

Skrevet

Selma Hayek og Angelina Jolie var da kendte inden år 2000?

Skrevet

hende jeg vågner op ved siden af hver morgen... nå ja - og Penelope Cruz (som jeg - meget storsindet af hende -  har fået tilladelse af hustruen til at knalde..hvis hun tilbyder sig, så skulle jeg til gengæld tillade Hugh Jackmann/Viggo Mortensen)

Skrevet

Jeg burde oprette en afstemning.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.