Hop til indhold

Recommended Posts

Hej EG medlemmer.

 

Jeg undskylder hvis dette er posted forkert - men det omhandler Thaimassage, men er ikke en anmeldelse - nok snare en hjælp til selvhjælp. Så hvis den skal flyttes så okay for mig - men sagen er følgende:

 

Jeg har i længere tid, benyttet mig (uden at nævne hvem og hvor) af en Thaipige, som yder en rigtig grundig, seriøs og dejlig massage.

 

Jeg har prøvet både thai og olie, og hun har efterhånden fået godt kendskab til min krop - altså mine skavanker. Det er med et behørigt håndklæde på hele tiden, som så bliver afdækket undervejs, hvor hun massere, men hun spørger dog mig tit, om jeg har det varmt.

 

Nogle gange har jeg når jeg er på ryggen, grundet varmen stille og roligt flyttet håndklædet, så jeg til sidst er helt blottet. Sådan er det ikke altid, nogle gange sker det også helt automatisk, når hun massere helt tæt på og rykker på mine ben - så vupti hopper Mini Luc ud af gemmerne...men stadig uden der bliver grebet i stangen. (Stadig helt okay, da det jo er et pænt sted.)

 

For det er så her, at jeg bliver MEGET i tvivl og er på den, og mangler råd og vejledning. Som sagt er det et seriøst sted, og der tilbydes ikke ekstra - men jeg har som sagt været der en del gange og der bliver ikke umiddelbart lagt op til noget, trods hun sandelig er MEGET tæt på og bruger en del tid på mine lår/inderlår og røv - men aldrig som andre steder, med direkte pirring (ikke fordi der er noget galt i dette, for jeg ved det er et seriøst sted)... men efterhånden, og det er her jeg er blevet i tvivl - så pirrer det mig, at hun mange gange, er rigtig tæt på, at pille og lege med kugler og spir...men altså kun lige ved.

 

Hun har en speciel organ/mave massage, hvor hun både fra siden, massere maveregionen og bevæger sig syd på og rundt om Mini Luc.

Og så går hun op ved hovedet og massere ned over mit bryst, ned over maven igen med massage der lidt, for så og fortsætte hele vejen helt ned til roden af Mini Luc og stopper der mens hun trykker og faktisk har fat i helt nede i roden, ligesom nede i maven, hvor dyret er monteret fast...men hele tiden UDEN direkte at røre den - men satans pirrende - jeg mener HELT vildt pirrende - men det er ALDRIG blevet til mere...men jeg ligger og er MEGET i tvivl, om jeg skal spørge eller flytte hendes hånd op af stangen, når hun alligevel næsten har fat!!

 

Sommetider har hun, når Mini Luc står rank og flot, selv lagt MIN hånd på den og så bliver jeg forvirret. Vil hun ligesom fortælle mig, at det må jeg selv klare. Eller vil hun sige (uden at sige det) vil du have håndarbejde....så nu er jeg simpelthen nød til, at spørge mig til råds hos øvrigheden.

 

Hvis I forstår min beskrivelse og tvivl - så lad mig høre fra jer. Gerne snart for jeg agter så, at prøve et evt. fornuftigt råd af næste gang.

 

VIGTIGT VIGTIGT - jeg acceptere selvfølgelig hendes seriøsitet, kompetencer og valg - og kan jo "bare" vælge et sted, hvor det næsten pr. automatik mindst vanker et stk. håndarbejde - eller mere. 

 

Håber på jeres hjælp og på forhånd tak.

 

Hyg fra den efterhånden liderlige Lucash  :grin:   :P  :roll:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at du venligt og smilende skal spørge, om det er muligt at få handjob. Det spørgsmål har hun helt sikkert fået før.

Hvis hun siger nej, så siger du  - igen venligt og smilende: "Det er helt ok. Undskyld, jeg spurgte". Så burde der ikke kunne opstå en dårlig stemning, og du vil også næste gang få en god massageoplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du har jern på og hun ikke en gang spørger eller tager fat i den, så .... er det nok hvad du kalder et meget "seriøst" sted. Men også en "seriøs" kvinde kan måske blive lidt liderlig indimellem, så hvorfor ikke prøve noget? Du kan jo i hvert fald ikke ligge der gang efter gang, stangliderlig uden at noget sker. Jeg skulle nok sige noget i retning af "Det virker til at ham der også har brug for lidt massage..." Og grine lidt yndigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville, som du er inde på, stille tage hendes hånd og lægge den oven på dyret.

Så kan du direkte aflæse hendes reaktion.

Kropssprog virker ret stærkt, og du bliver fri for at stille et spørgsmål, der måske også i sit tonefald kan virke akavet.

 

Når hun kan tage din hånd og lægge på dyret, kan du vel også gøre det omvendte. Jeg gad se, om hun kan lade være med at klemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Lucash – du er vist lidt genert ;) – det er nu ikke noget galt med, det var jeg osse de første gange jeg prøvede thai-massage, jeg startede pga. rygproblemer og blev noget overrasket efter nogle gange :)

 

Jeg er enig med den gamle boremaskine (Borende X) – prøv det.

 

Når hun går så tæt på pikken med sin massage som du beskriver tror jeg ikke hun er berøringsangst, hun er måske lidt i tvivl om du er – nu skal du hjælpe hende på vej og husk at man kommer langt med et smil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gutter

 

Jeg kigger nysgerrigt med - og syntes alle har en god pointe indtil videre. Jeg er IKKE den generte type, jeg har måske bare følt, at hun gerne vil køre en seriøs forretning og respektere derfor dette - trods det er MEGET svært, når man ligger med stiv dolk og blodet banker godt igennem årene. Men... jeg takker indtil videre for jeres MEGET brugbare og seriøse forslag/råd - og tænker også, at når hun har haft så meget arbejde i, at massere SÅ tæt på - UDEN at gå videre - så kan det også godt være, at hun måske vil afslutte - men igen, det kan også bare være, at det er hendes grænse, og det er så der jeg er blevet lidt i tvivl.

 

Det er sandelig heller ikke mit første forsøg ud i thaiverdenen, og netop fordi jeg normalt altid min. for tilbudt håndarbejde - og vi har en fin, hyggelig og rar snak undervejs, så kemi og respekt er intakt.

 

Men det må prøves af nu næste gang, da jeg må satse lidt i butikken, og se om det bliver go or et no go :-P

 

Super med nogle Guttermænd og gode råd - kom glad - jeg afventer mit endelige tiltag.

 

Hyg jer og god aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når hun ligger din hånd på din stive pik, indikerer hun så ikke at hun gerne vil se dig leg lidt med dig selv - det kunne du jo gøre og så se, hvordan hun reagerer - evt. bede hende om at massere dig samtidigt på skambenet, så det bliver en samarbejde og kig på hende imens - måske også ligge en hånd på hendes lår, hvis hun ikke hjælper dig med at gøre det  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gutter

 

Jeg kigger nysgerrigt med - og syntes alle har en god pointe indtil videre. Jeg er IKKE den generte type, jeg har måske bare følt, at hun gerne vil køre en seriøs forretning og respektere derfor dette - trods det er MEGET svært, når man ligger med stiv dolk og blodet banker godt igennem årene. Men... jeg takker indtil videre for jeres MEGET brugbare og seriøse forslag/råd - og tænker også, at når hun har haft så meget arbejde i, at massere SÅ tæt på - UDEN at gå videre - så kan det også godt være, at hun måske vil afslutte - men igen, det kan også bare være, at det er hendes grænse, og det er så der jeg er blevet lidt i tvivl.

 

Det er sandelig heller ikke mit første forsøg ud i thaiverdenen, og netop fordi jeg normalt altid min. for tilbudt håndarbejde - og vi har en fin, hyggelig og rar snak undervejs, så kemi og respekt er intakt.

 

Men det må prøves af nu næste gang, da jeg må satse lidt i butikken, og se om det bliver go or et no go :-P

 

Super med nogle Guttermænd og gode råd - kom glad - jeg afventer mit endelige tiltag.

 

Hyg jer og god aften.

 

Held og lykke, vi glæder os til at høre udfaldet på den historie

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du Lucash: Tror du vi er nogle nu, der undrer hvad det er for et sted? Jeg tror det. Jeg ved i hvert fald en  :wink: 

 

Din seriøse pige der, hun fremstår nok som en spændende udfordring for os der kan lide den slags udfordringer.

Til lykke med det, og husk at annoncere når episode 2 kommer.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du Lucash: Tror du vi er nogle nu, der undrer hvad det er for et sted? Jeg tror det. Jeg ved i hvert fald en  :wink: 

 

Din seriøse pige der, hun fremstår nok som en spændende udfordring for os der kan lide den slags udfordringer.

Til lykke med det, og husk at annoncere når episode 2 kommer.

 

Hej Bananas og jer andre ærede medlemmer

 

Det forstår jeg godt, og det ville heller ikke være et problem - men der er måske én med på en lytter, som måske IKKE skal lytte med på vandrørene.

 

Ja kryptisk, men det er lidt svært at forklare, og hvis jeres velmene råd virker, altså at jeg bliver tildelt håndarbejde på stedet, så kan det måske samtidig ødelægge en masse for hende, og i sidste ende jo også mig som kunde. Beklager - men min dybeste respekt både for hende og også for jer, sætter mig lidt i et dilemma.

 

Håber på lidt forståelse - ellers må jeg undskylde mit opråb og hjælp :-|

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja kryptisk, men det er lidt svært at forklare, og hvis jeres velmene råd virker, altså at jeg bliver tildelt håndarbejde på stedet, så kan det måske samtidig ødelægge en masse for hende, og i sidste ende jo også mig som kunde. Beklager - men min dybeste respekt både for hende og også for jer, sætter mig lidt i et dilemma.

 

Du kan også gøre det at du lige efter den normale massage, besøger et andet thaimassagested, hvor du er sikker på at kunne få fuldservice hos en ligeså smuk og sød thaipige og her så f.eks bestiller en ½ time med HJ, BJ, samleje og HJ til afslutning - eller hvad du nu har lyst til  ;) Det har jeg ihvertfald tidligere gjort - og det var rigtig godt  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bananas og jer andre ærede medlemmer

 

Det forstår jeg godt, og det ville heller ikke være et problem - men der er måske én med på en lytter, som måske IKKE skal lytte med på vandrørene.

 

Ja kryptisk, men det er lidt svært at forklare, og hvis jeres velmene råd virker, altså at jeg bliver tildelt håndarbejde på stedet, så kan det måske samtidig ødelægge en masse for hende, og i sidste ende jo også mig som kunde. Beklager - men min dybeste respekt både for hende og også for jer, sætter mig lidt i et dilemma.

 

Håber på lidt forståelse - ellers må jeg undskylde mit opråb og hjælp :-|

 

Selvfølgelig Lucash. Ikke noget at undskylde. Vores lyst til at vide, er ikke ensbetydende med at det er et virkeligt behov. Man skriver det man kan og har mulighed og lyst til, og hvad det er kan man bare selv afgøre. Og ærligt: jeg er mer nysgerrig på hvordan det går, end på hvem pigen er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der ikke tilbydes extra, og der ikke bliver lagt op til det. Så er personen der pga. det. Men du kan stadig godt spørge, der kan kun komme et nej .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

godt tips over en periode har tidligere hjulpet for mig.

Har været et par pæne steder, hvor de absolut ikke tilbød noget. Massagen var så fantastisk at jeg syntes at netop den kvinde skulle have lidt ekstra, da jeg endte med at blive stamkunde. Efter et stykke tid kom tilbuddet helt af sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det at hun lægger din egen hånd på din erigerede pik kan i mine øjne også tolkes som at hun mener "Det vil jeg ikke se på". Hvis jeg var dig havde jeg nok taget Thaitilmigs råd om at spørge på en lidt uskyldig måde, det synes jeg selv havde været mindre akavet bagefter, hvis man nu får et nej, end at fysisk lægge hendes hånd på din pik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

godt tips over en periode har tidligere hjulpet for mig.

Har været et par pæne steder, hvor de absolut ikke tilbød noget. Massagen var så fantastisk at jeg syntes at netop den kvinde skulle have lidt ekstra, da jeg endte med at blive stamkunde. Efter et stykke tid kom tilbuddet helt af sig selv.

 

100% enig ! Hvis massagen, pigen og stedet er OK så giver jeg altid tips, ikke nødvendigvis hver gang men så lidt mere en anden gang.

 

En anden ting jeg tror man skal huske, det er at lade en evt. kvittering ligge ( den kommer de med de fleste seriøse steder) .

 

Min filosofi er at hvis Skattefar er på besøg, så skal han i hvert fald bruge en kvittering, og dernæst han trækker aldrig penge op af lommen til tips da han kun får refunderet mod dokumentation.

 

Hvis du har haft den samme massøse nogle gange så ved hun stensikkert om du er  "højre eller venstre mand"  og vil altid slutte til lårmassagen til den side, hvis der er mulighed for at opnå noget ekstra. En nøje planlagt improviseret blottelse eller "tilfældigt" tryk på den stive pik med et sorry og stort smil, er som regel indgangsbønnen og så afgør din reaktion resten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gutter

 

Endnu engang takker jeg for jeres mange, gode, anvendelige og fantastiske tilbagemeldinger. Jeg syntes virkelig, at det viser mig, at dette forum er SUPER!

 

Det er jo ikke fordi, jeg ikke selv har tænkt nogle af de tanker/ideer I kommer med - men det er da altid rart, at få en "second opinion" - og det må jeg sige. Alle er brugbare og jeg SKAL nok vende tilbage, når jeg forhåbentlig snart skal på bænken igen...og afprøve et eller to af de velmene råd.

 

God week-end og god massage.

 

Redigeret af Lucash

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun lægger din hånd på pikken så prøv at begynde at spille den lidt af, det kan være hun siger fy og så fjerner du lappen igen, men måske har hun et princip om at hun ikke vil gøre det men du kan få lov til at gøre det mens hun masserer eller kigger på, og det er sgu da ret frækt synes jeg. Måske mere frækt end bare at købe et HJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville, som du er inde på, stille tage hendes hånd og lægge den oven på dyret.

Dum ide. Det er lige til en politianmeldelse, uanset sandsynligheden taler imod. Et spørgsmål eller en hentydning, derimod, er ikke et overgreb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har prøvet lidt det samme, jeg tror dog ikke at det er samme sted, jeg prøvede det på Frederiksberg.

Min tilgang til at jeg efterfølgende har fået et HJ er, at jeg har undskyldt over for pigen, vel og mærke i en lidt "flov tone" at "den enøjede" reagere som han gør, men hendes massage var så god at det desværre ikke kunne være anderledes og at han nogle gange havde sit helt eget liv :P .

 

Det bevirkede at pigen spurgte om han også gerne ville have massage, hvilket jeg jo så kun kunne bekræfte at DET ville han sætte STOR pris på :-P

 

Men hun troede ikke at JEG var interesseret når nu jeg ikke selv spurgte, og hun spurgte ALDRIG selv kunderne :roll:

 

De efterfølgende gange jeg så var der, var der nærmest en stiltiende aftale om at det blev et fast ritual.

Til gengæld var det heller ikke andet end et perfekt udført HJ

Rigtigt dejligt var det :wub: 

 

Har desværre ikke mødt hende det sidste 1,5 år 

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis der mulighed for direkte kontakt til hende via mail eller lign. Så send en mail beskriv anonymt, du er en kunde der har fået dejlig massage, og har spekuleret i om der var mulighed for ekstra  :mrgreen: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

hvis der mulighed for direkte kontakt til hende via mail eller lign. Så send en mail beskriv anonymt, du er en kunde der har fået dejlig massage, og har spekuleret i om der var mulighed for ekstra  :mrgreen:

 

Det tror jeg ikke på. Du får aldrig et reelt svar på en anonym mail.

 

Du bør derimod forsøge dig, når du er der, sammen med hende, evt. en dag hvor kemien bare er rigtig god, og I snakker og griner sammen. Derfra er det nemmere at 'forsøge sig' lidt, og evt trække sig tilbage i god ro og orden, hvis det viser sig at pigen ikke er interesseret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sig til hende, at du har en ven som gerne vil have massage hos hende også, da du har fortalt ham hvor god masagen er. Fortæl at din ven gerne vil have HJ også..og se hvad der sker...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...