Hop til indhold

Recommended Posts

Hej ærede med(lem)mer :-P

 

Der var så plads i kalenderen til endnu et besøg/forsøg hos den (hemmelige) thaipige....for at se, om det VAR muligt med lidt mere direkte berøring af Mini Luc.

 

Vi kom i gang med den kompetente massage, og hun var nærgående, lige til kanten - og alligevel syntes jeg, mere end tidligere, så jeg tænkte på, at det var DAGEN hvor der skulle forløses en del krops væske...

 

Jeg må sige, at gennem de efterhånden mange besøg, så er hun virkelig god til, både at yde god effektiv massage og i samme arbejdsgang, at få "næsten" pirret mig helt vildt op - og jeg fik meget mere af hendes organ massage på og omkring maven og igen, helt til skambenet og med hendes håndryg op af Mini Luc (som sandelig der ikke var meget Mini over).

 

Hun, syntes jeg, lænede sig mere ned over mig, når hun masserede mig fra hoved og ned over bryst, mave og til skambenet, så jeg uden problemer fik hendes bryster ned i hovedet...eller faktisk gjorde det jo dejligt i begge hoveder. Jeg trak hende til mig, og hviskede smilende og venligt (også noget liderlig), at hun bare skulle tage fat i Mini Luc og jeg skulle nok være stille, og nyde det. Hun smilede og fniste, legede mere med mig, på samme måde i 5 min mere, skubbede til den, sagde den skulle sove...vi grinte/fniste lidt sammen - hun kyssede mig på øret og hviskede, at det kunne vi ikke og selvom jeg VIRKELIG var blevet gejlet op, og syntes sandelig også hun var blevet mere dristig, så kom der desværre ikke mere - og hun var stadig sød, smilende og venlig - så det påvirkede ikke hende i en negativ retning.

 

Men jeg gik endnu engang derfra, med STORE nosser og skuffet jern - og måtte så dagen efter, besøge et andet sted, hvor der var fuld valuta for pengene, hvor jeg sandt at sige, var NOGET ligeglad med kompetencerne på massagen - bare det ekstra var godt. Det var det. Det vidste jeg og så var jeg glad og smilende igen - uden hovedpine. :-P  :P

 

Så konklusionen er, trods alle jeres velmene og gode råd, så vanker der ikke mere ekstra, end det som jeg har beskrevet og fået. (Ikke fordi jeg tror noget specielt om mig selv), men det er nok bare, som tidligere beskrevet - SERIØST, seriøs massage - med et twist.

 

Tak og hyg jer.

Redigeret af Lucash

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt du fulgte nogen af vores "gode råd" og ligesom fik en afklaring - Nu fik du måske ikke at vide hvorfor i ikke kunne - men næste gang kan du jo spørge, om du ikke må invitere hende ud eller I kan mødes et andet sted og "ordne forretningen" :wink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt du fulgte nogen af vores "gode råd" og ligesom fik en afklaring - Nu fik du måske ikke at vide hvorfor i ikke kunne - men næste gang kan du jo spørge, om du ikke må invitere hende ud eller I kan mødes et andet sted og "ordne forretningen" :wink:

Nu er der mange thai piger i DK og mange af dem er gift med DK mand og nogle af dem arbejder/hjælper måske thai veninder

på massage stederne , så det kunne også være en forklaring ?

 

på  no happy end :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Hun smilede og fniste, legede mere med mig, på samme måde i 5 min mere, skubbede til den, sagde den skulle sove...vi grinte/fniste lidt sammen - hun kyssede mig på øret og hviskede, at det kunne vi ikke og selvom jeg VIRKELIG var blevet gejlet op, og syntes sandelig også hun var blevet mere dristig, så kom der desværre ikke mere - og hun var stadig sød, smilende og venlig - så det påvirkede ikke hende i en negativ retning.

 

 

Det der er jo meget mere flirtende intimt end gennemsnits-gp-sex. Hvis du flirter tilstrækkeligt igen kan jeg ikke tro andet end at det godt kan komme lidt videre.

 

Bare min 50-øre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...