Hop til indhold
BigDick

"Lånt Billede"?

Recommended Posts

PD

Du gentager dig selv. Det hjælper ikke.

Du er nødt til at fjerne det stjålne billede fra din hjemmeside.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

vi mener ikke at der er tale om falsk markedsføring i den gængse forstand fra privat/diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Intervenerer du som moderator eller som debatdeltager, Kowalski?

Hvis du udtaler dig som moderator, vil jeg gerne høre hvorfor?

Hvis du udtaler dig som debatdeltager, så hjertelig velkommen. Det er dog næppe et holdbart synspunkt, du hævder. Det er ikke i overensstemmelse med god markedsføringsskik at smykke sig med lånte fjer.

Uafhængigt af om der foreligger en krænkelse af markedsføringsloven, er der tale om en klar overtrædelse af ophavsretsloven.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

PD

Du gentager dig selv. Det hjælper ikke.

Du er nødt til at fjerne det stjålne billede fra din hjemmeside.

GF

ja det ved jeg godt jeg gør men grunden til det er at jeg syntes at der bliver hentydet til at det er falske fotos på en gæste piges profil og det vil jeg bare ikke have til at hænge på os at vi bruger falske fotos på profiler 

at der er så nogle der føler at vi snyder dem ved at have et fotos af en numse flere steder på siden som ikke er af en piger der kan besøges ja beklager det er sgu deres problem 

men BD nu er du jo også den mest troværdige bruger her inde så det er da godt du kan spille jens betjent over for os 

jeg melder mig ud af den her tråd nu og så må folk selv dømme om de mener vi laver falsk markesføring eller ej

MVH privar diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg

PD

Glem pseudodiskussionen om "falsk" markedsføring eller ej.

Det handler om ophavsretsloven. Og den kræver, at du stopper med at bruge det billede.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et billede af en "tilfældig" person, ja det er måske ikke så smart.

Men at man direkte føler sig snydt over at man ikke kan besøge "numsen", det virker underligt.

Man skal jo ind og kigge under "værtinder",for at se hvem der kan besøges.

Man kunne jo også have et slags rotations galleri, så alle pigerne har et billede med :)

Desuden synes jeg personligt at" numsen" er det kedeligste af de billeder man kan se på siden :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...