Hop til indhold
BigDick

"Lånt Billede"?

Recommended Posts

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Enhver med en lille smule respekt for andre, og ikke mindst

sig selv og sine gerninger....kan ikke finde på at publicere

billeder af andre på deres site, og derved bringe personen

i et forkert lys men det kunne være hun var på gæstevisit...

Hvis ikke..er det en ommer

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er ikke en numse af en pige der er her det er et fast foto der går igen på siden og taget fra nettet 

tror godt de fleste kan regne ud af det ikke er en pige men kan besøge da det fotos ikke er tilknyttet en pige der har en profil på siden 

jeg syntes ikke det vil være rimlig at bruge en af vores egen piger der for hvem skulle det så være ?

og hvis nogle skulle være i tvivl så er ALLE fotos af de piger der er her af dem selv og sådan vil det altid være 

men bigdick og grækeren er det fotos af jer selv i har på jeres profil her inde eller er de "lånt fra nettet" ?

 

Redigeret af Privat-diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der lige den forskel, at vore avatarer ikke skal bruges til at lokke kunder i butikken, så din sammenligning er inkontinent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der lige den forskel, at vore avatarer ikke skal bruges til at lokke kunder i butikken, så din sammenligning er inkontinent.

 

3d_applause.gif

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone   :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enhver med en lille smule respekt for andre, og ikke mindst

sig selv og sine gerninger....kan ikke finde på at publicere

billeder af andre på deres site, og derved bringe personen

i et forkert lys men det kunne være hun var på gæstevisit...

Hvis ikke..er det en ommer

syntes ikke du svare på om det er dig selv på det foto eller om du har spurgt personen på det foto om det er ok at du bruger det her inde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

må indrømme at hvis i mener det her er falsk reklame ja så syntes jeg i går i meget små sko eller så har i bare for lidt at gå op i 

men ved jo også godt at for nogle bruger her inde er alt hvad vi gør jo forkert men mener nu at langt de fleste godt kan se det fornuftige i det her så ja vi vælger nok stadigt at bruge det foto

tror også at langt de fleste bruger her inde er kloge nok til at de ved de ikke kan få en tid ved hende der er på det foto

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld, men din "snakken udenom" lugter lidt af at være blevet taget med fingrene i kagedåsen.

 

Du kunne jo vælge at bruge et billede af en orkidé eller noget andet smukt, ikke?

 

Eller ved du positivt, at den smukke dame ønsker at blive sat i forbindelse med dit bordel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld, men din "snakken udenom" lugter lidt af at være blevet taget med fingrene i kagedåsen.

 

Du kunne jo vælge at bruge et billede af en orkidé eller noget andet smukt, ikke?

 

Eller ved du positivt, at den smukke dame ønsker at blive sat i forbindelse med dit bordel?

syntes ikke jeg snakker uden om men må indrømme at jeg havde regnet med at de fleste godt ville kunne regne ud af det foto ikke var af en pige der er her 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld, men din "snakken udenom" lugter lidt af at være blevet taget med fingrene i kagedåsen.

Du kunne jo vælge at bruge et billede af en orkidé eller noget andet smukt, ikke?

Eller ved du positivt, at den smukke dame ønsker at blive sat i forbindelse med dit bordel?

Ohhh Onslow kom nu. Det her er flueknepperi. Det er sgu da heller ikke steeardessen fra reklamen du møder i flyet.

Find nogle lidt større sko. Du plejer at være mere rummelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ohhh Onslow kom nu. Det her er flueknepperi. Det er sgu da heller ikke steeardessen fra reklamen du møder i flyet.

Find nogle lidt større sko. Du plejer at være mere rummelig.

                    

 

Nu er der lige den forskel, at vore avatarer ikke skal bruges til at lokke kunder i butikken, så din sammenligning er inkontinent.

 

Quod erat demonstrantum. :)

 

Rummelig eller ej tror jeg ikke, at noget flyselskab bruger stewarsessebilleder fra et andet flyselskab i deres reklamer. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der lige den forskel, at vore avatarer ikke skal bruges til at lokke kunder i butikken, så din sammenligning er inkontinent.

Quod erat demonstrantum. :)

Rummelig eller ej tror jeg ikke, at noget flyselskab bruger stewarsessebilleder fra et andet flyselskab i deres reklamer. :)

Jeg har ikke nævnt dit avatar, så den sætning forstår jeg ikke.

Resten af dit svar gør mig blot lidt bedrøvet. Jeg mente bestemt du var " større"

Dixi!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Eller hvorfor ikke bare en skabelon som skibhuspigerne bruger? http://skibhuspigerne.dk/

Koldingpigerne og Århuspigerne bruger billeder af dem selv http://kolding-pigerne.dk/   http://www.aarhuspigerne.dk/

 

Det ville da heller ikke give meget mening hvis jeg havde puttet et billede på af en anden pige i stedet for min pinupskabelon, -Eller skal jeg også bare sige at folk er ikke kloge nok hvis de ikke kan regne den ud?

 

Hvorfor den modvilje til at putte en af pigerne eller flere på forsiden eller en skabelon, -det ville da se mere professionelt ud, -det virker lidt mystefistisk....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke nævnt dit avatar, så den sætning forstår jeg ikke.

Resten af dit svar gør mig blot lidt bedrøvet. Jeg mente bestemt du var " større"

Dixi!

Du behøver nu ikke være bedrøvet over min størrelse, du har jo aldrig set den. :D

 

Det var kun det, jeg havde gjort blåt, der relaterede til dit indlæg, det samlede citat var til PD's tidligere indlæg, hvor vore avatarer blev draget ind i forholdet.

 

Fakta er i mine øjne, at PD af markedsføringsmæssige årsager smykker sig med lånte fjer i form af et billede af en smuk pige, som formodentlig ville betakke sig for at være blikfang for et bordel, uanset om hun er i branchen eller ej, et forhold jeg ikke gider spilde tid på at undersøge.

 

Jeg synes, at der har været mange tråde om brugen af "lånte" billeder og anvendt Photoshop, og jeg kan helt ærligt ikke se forskellen i, om det er en pige eller et bordel, der benytter sig af det.

 

Slut herfra og god mandag aften. :)

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller hvorfor ikke bare en skabelon som skibhuspigerne bruger? http://skibhuspigerne.dk/

Koldingpigerne og Århuspigerne bruger billeder af dem selv http://kolding-pigerne.dk/   http://www.aarhuspigerne.dk/

 

Det ville da heller ikke give meget mening hvis jeg havde puttet et billede på af en anden pige i stedet for min pinupskabelon, -Eller skal jeg også bare sige at folk er ikke kloge nok hvis de ikke kan regne den ud?

 

Hvorfor den modvilje til at putte en af pigerne eller flere på forsiden eller en skabelon, -det ville da se mere professionelt ud, -det virker lidt mystefistisk....

 

sm244.gif  

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone   :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller hvorfor ikke bare en skabelon som skibhuspigerne bruger? http://skibhuspigerne.dk/

Koldingpigerne og Århuspigerne bruger billeder af dem selv http://kolding-pigerne.dk/   http://www.aarhuspigerne.dk/

 

Det ville da heller ikke give meget mening hvis jeg havde puttet et billede på af en anden pige i stedet for min pinupskabelon, -Eller skal jeg også bare sige at folk er ikke kloge nok hvis de ikke kan regne den ud?

 

Hvorfor den modvilje til at putte en af pigerne eller flere på forsiden eller en skabelon, -det ville da se mere professionelt ud, -det virker lidt mystefistisk....

nu er det et foto der er mange steder på siden og grunden til det ikke er en af pigerne her fra der ligger numse til er hvem skal vi så vælge ?

nej det vil ikke give nogen mening hvis du gjorde det molly da du ikke vil have et problem med at vælge en pige ud til at få den extra reklame 

min modvilje for at fjerne det foto består i at jeg syntes det her er for dumt og kun startet af en der ikke kan besøge pigerne her for at sætte os i dårligt lys og at jeg bestemt er af den tro at langt de fleste bruger her inde ikke regner med det er en numse de kan få at se her 

Del dette indlæg


Link til indlæg

og grunden til det ikke er en af pigerne her fra der ligger numse til er hvem skal vi så vælge ?

 

Ja jeg ville heller ikke kunne vælge, så hvorfor ikke alle på stribe? Super blikfang ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Privat-diskret sagde den 16 Feb 2015 - 4:30 PM:

nu er det et foto der er mange steder på siden og grunden til det ikke er en af pigerne her fra der ligger numse til er hvem skal vi så vælge ?

nej det vil ikke give nogen mening hvis du gjorde det molly da du ikke vil have et problem med at vælge en pige ud til at få den extra reklame 

min modvilje for at fjerne det foto består i at jeg syntes det her er for dumt og kun startet af en der ikke kan besøge pigerne her for at sætte os i dårligt lys og at jeg bestemt er af den tro at langt de fleste bruger her inde ikke regner med det er en numse de kan få at se her 

 

du er på dybt vand

 

brug i stedet et billede af noget andet eller smid et vandmærke hen over med *model-foto', så jeres bordel ikke får skuffede kunder, der må gå igen 

 

jeg hader personligt at møde frem til en der har falsk beskrivelse samt falske billeder - det er som skrevet, at lokke kunder til på falske forudsætninger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

syntes ikke du svare på om det er dig selv på det foto eller om du har spurgt personen på det foto om det er ok at du bruger det her inde 

 

 

selvfølgelig er det mig som er afbildet på min profil :wink: ...hvordan kan du tro andet   :?:  :?:  :?:

 

Desuden er de modeller der bliver brugt som Stewardesse på omtalte forside reklame jo proff, og det er deres erhverv med ophavsret o.s.v

som overhovedet ikke kan sammenlignes....tværtimod :roll:

 

Et eller andet sted er det helt ubegribeligt at det skulle være nødvendigt at bruge billeder og lign af andre for at få sammensat en indbydende

og ikke mindst en ærlig site som fortæller hvad man som gæst kan forvente.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aarhuselsker sagde den 16 Feb 2015 - 4:06 PM:

Ohhh Onslow kom nu. Det her er flueknepperi. Det er sgu da heller ikke steeardessen fra reklamen du møder i flyet.

Find nogle lidt større sko. Du plejer at være mere rummelig.

 

så du mener at en reklame for f.eks. Thai Airways kun er for at liderlige mænd kan komme med i 10 mile Club, når der er søde stewardesser med i reklamen ?  :D :D

 

måske det ændre sig, nu de har 'tilladt' katoy'er  :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

så du mener at en reklame for f.eks. Thai Airways kun er for at liderlige mænd kan komme med i 10 mile Club, når der er søde stewardesser med i reklamen ? :D :D

måske det ændre sig, nu de har 'tilladt' katoy'er :D :D

Æhhhhh enten forsøger du at være morsom- eller også har du ikke forstået hvad det er der blev diskuteret.

Jeg bemærkede godt dine smilys men de giver ikke rigtig mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aarhuselsker sagde den 16 Feb 2015 - 5:49 PM: Aarhuselsker sagde den 16 Feb 2015 - 5:49 PM:

Æhhhhh enten forsøger du at være morsom- eller også har du ikke forstået hvad det er der blev diskuteret.

Jeg bemærkede godt dine smilys men de giver ikke rigtig mening.

 

Ohhh Aarhuselsker kom nu. Det her er flueknepperi. Din kone kommer da heller ikke til at ligne den lækre fra Matas reklamen du så i tv.

Find nogle lidt større sko - Du plejer at være mere rummelig  :D

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enhver med en lille smule respekt for andre, og ikke mindst

sig selv og sine gerninger....kan ikke finde på at publicere

billeder af andre på deres site, og derved bringe personen

i et forkert lys men det kunne være hun var på gæstevisit...

Hvis ikke..er det en ommer

 

selv på gæstevisit er det ikke fair...også en ommer mener jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld, men din "snakken udenom" lugter lidt af at være blevet taget med fingrene i kagedåsen.

 

Du kunne jo vælge at bruge et billede af en orkidé eller noget andet smukt, ikke?

 

Eller ved du positivt, at den smukke dame ønsker at blive sat i forbindelse med dit bordel?

 

nemlig....angreb er det bedste forsvar....måske bare ikke lige her.... jeg giver dig ret Onslow..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...