Gæst Skrevet 4. April, 2015 Selvfølgelig er der scammers indimellem, men der er sgu masser af søde reelle russiske piger. Forstår slet ikke den mistroiske tilgang?! Ja, penge og status betyder meget for russere...nok mere end den gennemsnitlige europæer(hvilket nok har en del med deres fortid at gøre). Min far er gift med en russisk kvinde...hun er vildt sød, intelligent og ca. 15 år yngre end ham. Han har altid haft nok penge, men jeg er overbevist om at det ikke er derfor de er sammen. Selv har jeg været i Rusland en del gange...har ikke haft forhold med nogle russere, men har haft masser af lækker sex, med søde, frække, dejlige piger(selvom min fars kone ikke var helt tilfreds med at jeg bollede dem i lejligheden ;o). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 4. April, 2015 han nævner jo at kun de 3! af de mange henvendelser virker seriøse! nej, det var ikke det han sagde. Men: Er på nu på 126 mails. Tre er noget, jeg virkelig GÅR efter. 37 er på "ventelisten". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 4. April, 2015 Jeg har selv en held del erfaring med internationale datingsites, hvoraf Russiancupid er en af dem. Det er helt klart muligt (jf. min egen ydmyge erfaring) at få en dialog med seriøse kvinder. Problemet med disse sites er, at det kræver en høj grad af investering for at få et afkast. Det kræver en høj grad af investering af tid, da man skal gå til opgaven med megen kontrol og detektivarbejde, timer foran skype etc. Man bliver ramt af spammere en masse og når man har luget ud i spam, så skal man luge ud i scammere. Når det arbejde er gjort skal man finde de troværdige med nogle lange mailkorrespondancer og chatsamtaler over skype. På den anden side, så kan man jo altid betragte det som en hobby og når man har fået bid så har man mulighed for en kulturel oplevelse og måske den store kærlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2015 Selvfølgelig er der scammers indimellem, men der er sgu masser af søde reelle russiske piger. Forstår slet ikke den mistroiske tilgang?! Ja, penge og status betyder meget for russere...nok mere end den gennemsnitlige europæer(hvilket nok har en del med deres fortid at gøre). Min far er gift med en russisk kvinde...hun er vildt sød, intelligent og ca. 15 år yngre end ham. Han har altid haft nok penge, men jeg er overbevist om at det ikke er derfor de er sammen. Selv har jeg været i Rusland en del gange...har ikke haft forhold med nogle russere, men har haft masser af lækker sex, med søde, frække, dejlige piger(selvom min fars kone ikke var helt tilfreds med at jeg bollede dem i lejligheden ;o). Selvfølgelig er der god grund til at være mistroisk! Jeg har en ven som er blevet bedraget for flere 1000 kroner af en russisk pige, som han havde mødt på et dating site. Hun manipulerede groft med ham og udnyttede hans godtroenhed og naivitet til at franarre ham et større beløb, så jeg stoler hverken på russiske datingsites og ej heller østeuropæiske piger. Pas på derude ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2015 Selvfølgelig er der god grund til at være mistroisk! Jeg har en ven som er blevet bedraget for flere 1000 kroner af en russisk pige, som han havde mødt på et dating site. Hun manipulerede groft med ham og udnyttede hans godtroenhed og naivitet til at franarre ham et større beløb, så jeg stoler hverken på russiske datingsites og ej heller østeuropæiske piger. Pas på derude ! Skulle nok have skrevet overdrevne mistroiskhed. Jeg har læst om flere der er blevet snydt på sugardaters allerede...betyder det at alle danske piger og vesteuropæiske piger er sådan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2015 (edited) Skulle nok have skrevet overdrevne mistroiskhed. Jeg har læst om flere der er blevet snydt på sugardaters allerede...betyder det at alle danske piger og vesteuropæiske piger er sådan? Nej selvfølgelig ikke og jeg er helt enig Der findes golddiggers på alle dating platforme, men mon ikke der findes flere på de russiske. Hvis man har lidt almindelig sund skepsis, så kan man måske slippe udenom de værste af dem Redigeret 4. April, 2015 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Osculatio 146 Skrevet 4. April, 2015 (edited) Jeg ER altså nødt til at blive lidt "bidsk" i den her diskussion:Hvis man har bestået 2. klasse og ikke er "personligt udfordret" af diverse sygdomme nord for halskraven, KAN man sædvanligvis nemt se forskel på fx "Veri-pigen" og "the love of UR life!I Rusland er der pt. så mange piger, der bare sådan håber på et bedre liv (tænk Ukraine). Og mange af de, der gør, er faktisk de klogeste. De, der tager hånd om sig selv, deres liv og deres børn. Og stor surprise: De, der kan gøre det, er oftest de mest empatiske og sødeste.My russian experience till now.Osc Redigeret 4. April, 2015 af Osculatio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Osculatio 146 Skrevet 4. April, 2015 (edited) Kom lige i tanke om et godt råd: Jo dårligere engelsk russiske piger kan, jo længere skal i holde jer væk. Der findes åbenbart en russisk "google translate", der er værre end Google selv!) En af de sjove, jeg fik i dag: "I want an honest, broke, jockey". Altså: Du ønsker dig en "ærlig, fattig hesterytter"????? What? :smile: Redigeret 4. April, 2015 af Osculatio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. April, 2015 Osculatio var du ikke både i Pattaya og i Rusland eller var det Ukraine ? Kan du berette lidt om dine oplevelser ? Vi har ventet i ugevis i spænding. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2015 Jeg ER altså nødt til at blive lidt "bidsk" i den her diskussion: Hvis man har bestået 2. klasse og ikke er "personligt udfordret" af diverse sygdomme nord for halskraven, KAN man sædvanligvis nemt se forskel på fx "Veri-pigen" og "the love of UR life! I Rusland er der pt. så mange piger, der bare sådan håber på et bedre liv (tænk Ukraine). Og mange af de, der gør, er faktisk de klogeste. De, der tager hånd om sig selv, deres liv og deres børn. Og stor surprise: De, der kan gøre det, er oftest de mest empatiske og sødeste. My russian experience till now. Osc Jeg har ikke de vilde fordomme i forhold til at finde en kvinde på et lignende site...tror ik det er min vej, men kan vel sagtens være for andre. Der er bare noget jeg har lidt svært ved at forstå...du skriver ovenover at det er nemt at se forskel på den kvinde der bullshitter og så the real deal. Hvordan hænger det sammen med det du har skrevet tidligere: Drenge...Ro på. Jeg kan selv. JEG er blevet RUNDBARBERET og udplyndret af 4 danske tøser! (gift med dem). Jeg er så glad for jeres advarsler, men kender vist fælderne nu. Hvordan kan det være at du efter nummer 2 eller 3 ikke kendte fælderne? Jeg kender intet til dig, men fornemmer bare en lidt desperat afhængig energi i det du skriver, som kan resultere i at du havner præcis det samme sted som du har været tidligere? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 5. April, 2015 I Rusland er der pt. så mange piger, der bare sådan håber på et bedre liv (tænk Ukraine). Og mange af de, der gør, er faktisk de klogeste. De, der tager hånd om sig selv, deres liv og deres børn. Og stor surprise: De, der kan gøre det, er oftest de mest empatiske og sødeste. Har du ambitioner om at være det de søger? Eller ønsker du at udnytte deres situation og misbruge dem til sex? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 5. April, 2015 (edited) Jeg ER altså nødt til at blive lidt "bidsk" i den her diskussion: Hvis man har bestået 2. klasse og ikke er "personligt udfordret" af diverse sygdomme nord for halskraven, KAN man sædvanligvis nemt se forskel på fx "Veri-pigen" og "the love of UR life!I Rusland er der pt. så mange piger, der bare sådan håber på et bedre liv (tænk Ukraine). Og mange af de, der gør, er faktisk de klogeste. De, der tager hånd om sig selv, deres liv og deres børn. Og stor surprise: De, der kan gøre det, er oftest de mest empatiske og sødeste. My russian experience till now. Osc Hvem er det som udnytter pigerne ? Det er slet ikke mænd som OSC... som rejser ud til piger i håbløse situationer og prøver at udnytte deres situation til lidt sex og kærlighed. Og giver pigerne håb om at de kan komme væk til Vesten... For lige at nuancere vores ven Osc's karakter, citerer jeg ham fra en anden tråd. I er EDDER-BRODERE-MIG nogle rigtig klamme og potentielt farlige fætre....Tommy Hansen, Nille, Titman, Morten81. Håber virkelig, at en masse har gennemskuet jer og set, hvor farlige I er for pigerne. Håber samtidig at policen også har en lille lytter med her på EG. Tak for at kalde folk for klamme og farlige, det er person-angreb af værste skuffe... nu hvor det er påske, vælger jeg at ignorere Osc's person-angreb. Men et eller andet tyder på at han er en vaskeægte gentleman haha... Redigeret 5. April, 2015 af Nille 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. April, 2015 Tak for at kalde folk for klamme og farlige, det er person-angreb af værste skuffe... nu hvor det er påske, vælger jeg at ignorere Osc's person-angreb. Men et eller andet tyder på at han er en vaskeægte gentleman haha... Ja sådan var min umiddelbare vurdering af OSC's indlæg også, men det var så grotesk og nærmest komisk, at jeg valgte at lade det passere og det ville jeg have gjort også selvom det ikke var påske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Osculatio 146 Skrevet 5. April, 2015 Kære Nille, Morten og andre klamme fætre.Grunden til, at jeg nu logger ud i det uendelige er netop jer.!) Ja. Jeg har været i Ukraine. (og sPb - with love)2) Ja. Pattaya3) Ja. Men ikke samme dag.Håber ALDRIG vi mødes.Kys (= Osculatio, hvis man - som jer - næppe kan latin) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 5. April, 2015 Hvis jeg ville spendere 500$ om måneden (to makeup, going out, better appartment and better life in general som pigen selv siger) + rejseudgifter, så ville jeg være SD for en Ukrainsk pige. Dnipro er bare et vanskeligt sted at komme til og fra.... Så det er egentlig ikke så meget der skal til, når man snakker om piger der er vant til meget lidt. Jeg vælger dog at prioritere anderledes.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 5. April, 2015 Kære Nille, Morten og andre klamme fætre. Grunden til, at jeg nu logger ud i det uendelige er netop jer. !) Ja. Jeg har været i Ukraine. (og sPb - with love) 2) Ja. Pattaya 3) Ja. Men ikke samme dag.Håber ALDRIG vi mødes. Kys (= Osculatio, hvis man - som jer - næppe kan latin) Hvad sker der hvis vi mødes ? er det en trussel ? Jeg har arbejdet i SPb, og kender byen godt hvor har du været og hvad har du set ? Hvad er meningen med denne tråd ? du reklamerer voldsomt med søde russiske piger og nu vil du ikke berette om dine oplevelser, jeg tror det er en and... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 5. April, 2015 Hvis jeg ville spendere 500$ om måneden (to makeup, going out, better appartment and better life in general som pigen selv siger) + rejseudgifter, så ville jeg være SD for en Ukrainsk pige. Dnipro er bare et vanskeligt sted at komme til og fra.... Så det er egentlig ikke så meget der skal til, når man snakker om piger der er vant til meget lidt. Jeg vælger dog at prioritere anderledes.... Jeg har faktisk overvejet en Ukrainsk sugarbaby. Man behøver ikke helt til Dnipropetrovsk for at finde dem. Jeg har et par veninder i Kiev, og med fast arbejde tjener de ca. 5000 grivna om måneden. Det svarer dd. til 1600 DKK eller USD 230. Med USD 500 om måneden ville man hæve deres levestandard betydeligt, og så besværligt er det nu heller ikke at flyve til Borispol. Desuden er Ukraine skiltet på internationalt generelt pga noget fodbold stævne (EM?) der blev holdt der for nogle år siden. Der er rygter om at med indførelsen af ny biometrisk pas standard i Ukraine vil det snart være muligt for ukrainere at rejse visumfrit i schengen. Nogle mener allerede i år. Personligt venter jeg på udfaldet af det før jeg indlader mig på noget SD forhold i Kiev, men tanken er besnærende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 5. April, 2015 Ja det er ikke ret svært at komme til ukraine! Heller ikke specielt dyrt! Der skal ganske rigtigt afholdes et møde mellem de ukrainske ledere og eu i begyndelsen af maj måned så vidt jeg husker! Her skal det drøftes hvad denne associaseringsaftale man har underskrevet, i første omgang skal indeholde. Udover en masse handelsaftaler og kvoter regnes det for forholdsvist sikkert at der vil komme en begrænset schengen aftale med ukraine. Den ville i første omgang begrænse sig til Danmark, Sverige, Storbritannien, baltikum og Polen. Det er dog kun spekulationer indtil videre! Spændende at følge med i bliver det dog helt sikkert! Med chokolade kongen Poroschenko og en garanteret fornærmet kammerat Putin kan det også blive ganske farverigt! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 5. April, 2015 . Der er rygter om at med indførelsen af ny biometrisk pas standard i Ukraine vil det snart være muligt for ukrainere at rejse visumfrit i schengen. Nogle mener allerede i år. Personligt venter jeg på udfaldet af det før jeg indlader mig på noget SD forhold i Kiev, men tanken er besnærende. Det lyder godt. Min veninde påstår at et visum (som skal tillægges rejseudgiften) koster godt 100$. Ved du om det passer nogenlunde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thomasonly64 Skrevet 5. April, 2015 Gammel tråd... men kunne ikke lade være med lige at tjekke et af billederne. Er på nu på 126 mails. Tre er noget, jeg virkelig GÅR efter. 37 er på "ventelisten". De TRE har givet mig deres tlf nummer og vist så mange billeder af deres hverdagsliv, at jeg tror på dem...Børn etc. Vi tager lige en russer mere for husarerne blandt d'herreer: Mest populære billede 19. september 2010. Så som minimum er det 5 år gammel... og nok ikke hende. http://godsartnudes.com/gallery/Alena-Hemkova-Sleeping-Beauty-Free-Photos-From-Jan-Nudes-Visit-Site-For-More/28323#.VSGMj_msWSo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 5. April, 2015 Gammel tråd... men kunne ikke lade være med lige at tjekke et af billederne. Mest populære billede 19. september 2010. Så som minimum er det 5 år gammel... og nok ikke hende. Siger at Osc, lyver haha, hvem skulle dog få den ide 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. April, 2015 (edited) Hvad er meningen med denne tråd ? du reklamerer voldsomt med søde russiske piger og nu vil du ikke berette om dine oplevelser, jeg tror det er en and... Nu har Osc jo ikke ligefrem vist sig at være bare nogenlunde troværdig i tidligere tråde, snarere tværtimod, så meget kan jo tyde på, at du har ret denne gang. Redigeret 5. April, 2015 af smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 5. April, 2015 Det lyder godt. Min veninde påstår at et visum (som skal tillægges rejseudgiften) koster godt 100$. Ved du om det passer nogenlunde? jeg sender en pm. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 5. April, 2015 Hvis hun skal have et pas samtidigt med, ellers lyder det til at være lidt i overkanten. Prisen svinger lidt fra region til region, og den kan da være steget pga deres økonomiske situation pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
golf 2 36 Skrevet 10. April, 2015 Nu vil jeg lige komme på banen og melde ud til alle skeptiker Det er rigtig, pga af krigen i øst ukrina er dollers kursen steget rigtig meget, og de skal ha visum for at komme til vesten.. Ang Russiancupid, har jeg gode erfarning, jeg har været i asian for at besøge en pige fra de tidliger sovjet lande. Og især hvis man er til asiaske kvinder er der mange flotte der over, men de kan bare ikk særlig meget engelsk På site finderes der relle profiler og falske profiler, det kræver lige lidt at kunne gennemskuge de falske, jeg vil sige relle er der ca 70% og falske 30% Hvis man tror at en 22 år ukriner er helt vild interssert i en, så tager man fejl, kik på dig selv...vil du være sammen med en overvægtig, med fettede hår, grim, dårlig tøj smag...? De relle profiler kvinder er oppe i alderen 30-40, Det er rigtige at mange vil til vesten pga voldlige ægtemænd, alkohold, fattigdom (mange steder koster et halv kilo okse kød mere en en liter vodka, i de centrale tidliger sovjet lande kan en månedes løn ligge på 1000 kr) Men forstille dig at DU skulle leve i rusland, så ved du også hvor svært de russiske kvinder har det i vesten pga sproget... Der er en anden wep side om kontakt med russiske kvnder der også er god, også der er RIGTIG mange websider der er kun penge maskine 2 billeder.. er de for real eller falske profiler...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg