Hop til indhold
Osculatio

Russiancupid... fuck (i ordets egentlige betydning)

Recommended Posts

N0. Robert og Henrik klipper kun mig (Det er faktisk smukke-Anette, der gør det fysisk). Min ex blev såmænd klippet et MEGET dyrere sted :smile:

Jeg synes Art of Hair er dyrt nok, hvor der de dyrere steder ?

Dyrt er ikke altid godt.

Indimellem bliver jeg klippet i Berlin og NRW, billigere og super service.

Jeg blev sågar klippet i Sankt Petersborg :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nille Du vil besvime(hvis jeg kender dig ret).

De rigtig dyre kommer hjem til dig (Call-cut-girls - bare med sax og ikke med sex!).

Da vi var 5 dengang her på matriklen(uden mig - jeg tog Art of Hair) kunne hun være her en hel eftermiddag / aften. Først min søde blonde dyre ex. (Det tog tid). Så mine unger. Det gik ok hurtigt. Så mad (Hende incl - "veninde"). Klipperi fra 16-20.00. FEM klipninger incl min dyre blondine. Gæt selv prisen???? AAArgh,hvor var jeg åben og naiv.

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nille Du vil besvime(hvis jeg kender dig ret).

De rigtig dyre kommer hjem til dig (Call-cut-girls - bare med sax og ikke med sex!).

Da vi var 5 dengang her på matriklen(uden mig - jeg tog Art of Hair) kunne hun være her en hel eftermiddag / aften. Først min søde blonde ex. (Det tog tid). Så mine unger. Det gik ok hurtigt. Så mad (Hende incl - "veninde"). Klipperi fra 16-20.00. FEM klipninger incl min dyre blondine. Gæt selv prisen???? AAArgh,hvor var jeg åben og naiv.

Hvis jeg kender dig ret...

Kom frisøren hjem til dig og klipper, så er det vel til "orange" pris :lol:

eller har du røven fuld af penge :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt er "orange" her i Nordjylland! Har du hørt om een jyde, der betaler + 25 % i overpris ???? Jydedollars? Her er der en seriøs parallel-økonomi, du slet ikke kender til....

Nej Nille: Nu skal jeg fortælle dig noget, du garanteret ikke tror på (sure gamle mand!):

Om 14 dage rejser jeg til Surgut. Til vildt-smukke blonde Anna.Vi har aftalt,at prøve at ses og se hvad, der sker..... Vi har chattet og chattet hele dagen og hele natten til igår. Og de sidste dage faktisk. Snakket på Skype......Vi LIGNER hinanden så meget! Hun er Ingeniør og ansat i et stort Ukrainsk energiselskab. Tror faktisk, at hun er en af dem, vi GERNE vil integrere her i Dk. Jeg er så blød i knæene lige nu, at den ikke kan stå lodret..... I April må det desværre blive Pattaya. Hvis Anna er - hvad jeg faktisk tror,hun er, må Pattaya helt droppes og jeg må gå i kloster (nogen af d'Herrer, der kender et godt Nonne-kloster - by-the-way?)

Jeg giver en trøste-bajer til dig Nille - hvis det her er en scam.

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt er "orange" her i Nordjylland! Har du hørt om een jyde, der betaler + 25 % i overpris ???? Jydedollars? Her er der en seriøs parallel-økonomi, du slet ikke kender til....

Nej Nille: Nu skal jeg fortælle dig noget, du garanteret ikke tror på (sure gamle mand!):

Om 14 dage rejser jeg til Surgut. Til vildt-smukke blonde Anna.Vi har aftalt,at prøve at ses og se hvad, der sker..... Vi har chattet og chattet hele dagen og hele natten til igår. Og de sidste dage faktisk. Snakket på Skype......Vi LIGNER hinanden så meget! Hun er Ingeniør og ansat i et stort Ukrainsk energiselskab. Tror faktisk, at hun er en af dem, vi GERNE vil integrere her i Dk. Jeger så blød i knæene lige nu, at jeg ikke kan tænke rent..... I April må det desværre blive Pattaya. Hvis Anna er, hvad jeg faktisk tror, hun er, må Pattaya helt droppes og jeg må gå i kloster (nogen af d'Herrer, der kender et godt Nonne-kloster - by-the-way?)

Jeg giver en trøste-bajer til dig Nille - hvis det her er scam.

Surgut er en by i Sibirien ! :o husk varmt tøj. No kidding.

Godt for dig, jeg hører gerne om dine vilde eventyr med Anna, jeg giver en dig 2 trøste-bajer !

hvis det er scam eller rettere sagt du kommer til at betale dyrt... Sugardaddy !

Haha nu er der flere herinde som kender mig. Hvis jeg er en sur gammel mand, så er månen en grøn ost :lol:

PS. mht. til Orange priser... os andre betaler fuld pris og skal finansiere samfundet, mens du "snyder" med 25%...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anna skriver selv om koldt vejr.

Jg skrev om minus 6 gr. her til hende. Hun skrev om deres værste vinter: - 51 grader.

Jeg har oplevet -29 grader i Moskva som det værste, jeg kunne ikke mærke mine bene efter en lang gå tur... så -51 grader din pik vil være lillebitte og forfrossen.... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Drenge. Prøv Nu. Det ER IKKE en reklame. Det er helt gratis og uden scam. Det eneste scam er,at hvis du vil snakke med tøserne koster det 149/mdr. Check hvor mange russiske kvinder, der er Babus-ka-er! Ca <10 % er Lamsebamser. Men tænk nu med øverste hoved. Prøv lidt pct-regning....

I går glip af noget VIGTIGT, hvis i tror, på de sure gamle mænd.

www.russiancupido.com

my5c

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg

Link til indlæg

Drenge. Prøv Nu. Det ER IKKE en reklame. Det er helt gratis og uden scam. Det eneste scam er,at hvis du vil snakke med tøserne koster det 149/mdr. Check hvor mange russiske kvinder, der er Babus-ka-er! Ca <10 % er Lamsebamser. Men tænk nu med øverste hoved. Prøv lidt pct-regning....

I går glip af noget VIGTIGT, hvis i tror, på de sure gamle mænd.

www.russiancupido.com

my5c

Tak for dit reklame-indlæg, VI HAR FATTET DET !

Lad os snakke videre når du kommer tilbage fra EN BY I RUSLAND :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

PS. mht. til Orange priser... os andre betaler fuld pris og skal finansiere samfundet, mens du "snyder" med 25%...

Du er ikke nogen sur gammel mand, og du kan noget geografi. Men procentregning er ikke din stærke side. 100+25%=125, 125-25%=93,75

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du betaler orange pris= sort, betaler du i dit eksempel kun 100 kr, selv om du burde betale 125 kr.

Ja så folk snyder med 20% !

Ja. Og når du påstår vi snyder med 25%, så giver du os et unødig dårlig ry.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for dit reklame-indlæg, VI HAR FATTET DET !

Lad os snakke videre når du kommer tilbage fra EN BY I RUSLAND :lol:

I rest my case...

Men jeg tager faktisk til Moskva i uge 8. For at møde Anna.

MÅSKE skriver jeg lidt til sitet's sure gamle kældermennesker( citat:Dostojevskij til orientering) senere...

Facetime er en glad ting!

Kys kys

- og hav' en god dag

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja selvfølgelig findes der ægte piger på disse hjemmesider! Min mening var blot at advare folk om at der også er mange fælder man skal være på vagt overfor!

Det er da super fedt at du har fundet en pige!

Har du været i Rusland før?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som en side, hvor der både er fakes og rigtige.

De fake er nok de unge, der besvarer breve til meget ældre mænd med nøgenbilleder. Måske for at lokke et betalingsabonnement igang. Arbejdsløn er billig i Rusland.

De rigtige er dem der mere matcher i alder og udseende og som Osculatio vist er ved at have fat i.

De russiske piger er utroligt søde, de ved hvad de vil. Husk at behandle dem pænt :)

De er interesserede i vestlige mænd fordi de mener at de har bedre muligheder for økonomisk og på andre måder (fx. er mere ædruelige) at skabe rammerne om en stabil familie.

Nogle er måske interessede i at flytte til vesten, i andre tilfælde flytter manden til Rusland.

Held og lykke med det Osculatio...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Kære brødre

Jeg fulgte lidt med i denne tråd fra sidelinjen og morede mig kosteligt over de forskellige indlæg. Som de fleste af kommentarerne antyder, mener man, at det hele nok er for godt til at være sandt. Jeg besluttede mig derfor til at finde ud af hvad der er op og ned i denne sag og oprettede en profil på russiancupid.com

Profilen var af den gratis slags, så jeg havde kun begrænset mulighed for at kommunikere, med mindre kvinden i den anden ende, havde betalt for premium- eller goldabonnement. Ligesom Osculatio, fik jeg et hav af henvendelser. Jeg vil dele dem op i 4 kategorier:

1. Profiler, hvor kvinden var bosat i USA eller et andet vestligt land og hvor profilen ikke kunne ses på russiancupid.com efter henvendelsen.

2. Profiler, hvor kvinden var bosat enten i Ukraine eller Rusland og hvor profilen ikke kunne ses på russiancupid.com efter henvendelsen.

3. Profiler, hvor kvinden var bosat i enten Ukraine eller Rusland, men som også havde et gratisabonnement og derfor ikke havde adgang til at kommunikere med mig.

4. Profiler, hvor kvinden var bosat i enten Ukraine eller Rusland, men som havde et abonnement, så vi rent faktisk kunne kommunikere via russiancupid.com

Vedr. 1, sendte de alle deres private e.mailadresse i første hug, som man så kunne besvare. De var alle meget unge og efter min vurdering scam eller fake. Jeg besluttede at stoppe kommunikation med disse efter kun et par mails.

Vedr. 2. sendte de alle deres private e-mailadresser i første eller anden e-mail. De lød mere seriøse i begyndelsen, men alle var dog ret unge og meget ihærdige med at forklare, at det jo ikke var alderen, som var det afgørende, men indholdet. Disse forklaringer, fordi jeg jo ikke er tyve længere og mange af henvendelserne kom fra kvinder, som er yngre end mine egne børn. Jeg havde kommunikation med flere af disse kvinder i omkring en måned med daglige e-mails. Jeg forsøgte med flere lejligheder at få dem ud af busken m.h.t. hvorfor de dog ville indlade sig med en mand, som kunne være deres far. Ingen synes at dette var et problem. Alle endte dog op med at bede om penge til visum, pas og rejse eller andet. Har man lyst til at bruge sin tid på at kommunikere med disse kvinder (eller hvem der nu gemmer sig bag de mange e-mails), synes jeg man skal prøve. Det var til tider ret morsomt og om ikke andet, så sender de en masse billeder af flotte kvinder med mere eller mindre tøj på. Tror faktisk, at hvis man spurgte efter nøgenfotos, så ville man sikker få dette. I samme øjeblik de bad om penge, slutte jeg kommunikationen.

Vedr. 3. vurderer jeg, at der i de fleste tilfælde var tale om reelt søgende kvinder, som måske blot ikke havde penge til at oprette et betalingsabonnement. Jeg tror, at hvis jeg havde valgt at betale for et abonnement, så kunne jeg have skrevet til disse kvinder og oplyst min e-mailadresse for videre kommunikation. Om de herefter ville vise sig at være golddiggere, kan jeg jo af gode grunde ikke sige noget om.

Vedr. 4. er der tale om reelt søgende kvinder, som havde betalt for et abonnement, som gjorde det muligt at kommunikere med dem og udveksle e-mailadresser. Jeg endte op med at skrive med to af dem og nu her godt en måned senere, skriver jeg stadig med den ene. Hun er ganske reel og vi kommunikerer fint på engelsk. Hun er ikke nogen skønhed, men heller ikke det modsatte. Da jeg ikke skal til Rusland og hun sikkert heller ikke skal til Danmark, har jeg valgt at se stort på dette og nyder den gode kommunikation vi nu en gang har. Hun er en intelligent kvinde i en ledende stilling i Moskva.

Dette var min oplevelse på russiancupid.com - det kunne være spændende at høre hvad der kom ud af alle de positive udmeldinger fra Osculatio. Var han i Rusland i uge 8? Fik han så meget russisk kød, som det lød til han var blevet stillet i udsigt? Eller endte det hele med at være scam og fake?

Osculato, fortæl fortæl.......

Hilsen

Huaa Laan

Redigeret af Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære brødre

Flot stykke arbejde.

Osculato, fortæl fortæl.......

Osculato? Sandsynligvis er han endt som gidsel hos det russiske mafia. Til sommer sælger de ham nok til et homobordel i Sibirien.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det virker jo fantastisk.
Han får en masse mails med lovning om sex, men han skal bare lige betale for at besvare dem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

En helt kort opdatering:

1) I'm still alive.

2) Jeg har fået en rigtig sød og meget smuk veninde i sPb, som jeg skal over at besøge 1. maj igen.

Osc.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

OH MY BUDDAH!

Var så skør at checke ind på denne russiske datingside. Den er vild:

www.russiancupid.com

Jeg har været der i nu 2 døgn. Holder det bare lidt vand,  har jeg pt ca 30 tilbud om sex og det vokser hver time lige nu. Og nej: alle virker seriøse. De skriver laange breve på pigeon-engelsk....     :smile:

Har tilbud i Omsk, Momsk, Siberien, St. Petersburg, Moskva osv pt. Og jeg har altså sorteret alle de grimme store trunter fra i 1. sortering. De, der melder ind er seriøst + 10 på en skala fra 1-10. Tror de er så trætte af vinter, fordrukne mænd og Putin. Måske mest det midterste. Jeg har et billed på og er +50. Alligevel skriver babes på 28-29 helt seriøse lange lange breve....

Det kan godt være jeg skal til Thailand i foråret og se på små lamse-bamser, men inden sommeren kommer må jeg vist på en lang tur.... lidt mindre østpå....

Prøv at checke siden ud (det her er IKKE en reklame, hvis nogen af d'herrer skulle få den ide). Alle søgefunktioner virker selv om man ikke betaler (du skal først betale, hvis du vil sende mails til pigerne eller chatte)

:smile:

Godt for dig at de ikke kender noget til din ret blakkede fortid på EG hvor Gina Faith afslørede dig som en løgner i værste potens, en der simpelthen bare er fuld af løgn/utroværdig.

Trist at du bare kan fortsætte på EG uden konsekvenser. :geek: :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...