Hop til indhold
Guest Kray

Hvordan har I råd

Recommended Posts

Jo jeg kan godt se din ironi, det var heller ikke dig den var møntet på, jeg ved du er fornuftig nok til at styre din lyst. Det var mere en generel kommentar om at nogle mænd tænker for meget med pikken at de sparer under lavmål eller gøre ufornuftige ting...

Okki dokki Nille. så fik vi afklaret den kontekst  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, men han kan nu engang ikke bruge flere penge end han har.

Nej, det synes jeg da heller ikke, at han skal. :) Ved ikke helt, hvordan vi nåede hertil? :huh::D

Og det virker egentlig heller ikke til, at trådstarteren har tænkt sig at gøre det. Han undrede sig bare over, hvordan andre kunne bruge mere end 500 om måneden. Lidt sjovt spørgsmål faktisk :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis vi nu ser bort fra pengene, så er der helbredsmæssige fordele ved at spise havregrød, frem for f.eks. English Breakfast med pølse, bacon og æg - forfærdeligt usundt! Meget andet mad, som man før i tiden betragtede som fattigmandskost, såsom grøntsager, fisk og skaldyr, erkender vi nu burde være øverst på menuen.

Redigeret af Louie De Palma

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis vi nu ser bort fra pengene, så er der helbredsmæssige fordele ved at spise havregrød, frem for f.eks. English Breakfast med pølse, bacon og æg - forfærdeligt usundt! Meget andet mad, som man før i tiden betragtede som fattigmandskost, såsom grøntsager, fisk og skaldyr, erkender vi nu burde være øverst på menuen.

Man bør spise varieret, det er absolut ikke sund at spise kun havregrød hver dag !

Skaldyr er heller ikke sundt i store mængder... alt med måde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved godt at det er en anden situation, når man som du er i et forhold. Men for mit eget vedkommende, hvis pengene havde været så knappe, ville jeg nok spare op til en tur til Lalandia med ungerne i stedet.

Jamen så tager du bare til Lalandia. Men trådstarteren har spurt ind til noget andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen det er der altså nogen der gør, og sætter sig i gæld for at kunne besøge frække damer! Det ville dog ødelægge fornøjelsen fra mig hvis det var, ligesom ublu overpriser også gør det.

Jeg tror ikke trådstarteren har planer om store forbrugslån. Han vil vist nok bare have lidt fremmed gattegung gategung.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jamen så tager du bare til Lalandia. Men trådstarteren har spurt ind til noget andet.

Specifikke svar kræver specifikke spørgsmål!

Jeg vil blot advokere for, at har man kun 500 kr til overs til købesex hver måned, så har man ikke råd til købesex, for det betyder, at der er andet man så må sige nej til. Prioriteringen er simpelthen skæv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke trådstarteren har planer om store forbrugslån. Han vil vist nok bare have lidt fremmed gattegung gategung.

Jeg tror heller ikke trådstarter ønsker råd om havregrød og andre gode retter haha :lol:

Men trådstarteren siger jo ikke så meget, så vi ved ikke hvad han egentligt søger af råd... måske kan jeg tilbyde at donere 500 kr.  :lol:

Skal vi ikke starte en landsindsamling til den stakkels mand, som kun har 500 kr. om måneden til sjov :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men trådstarteren siger jo ikke så meget, så vi ved ikke hvad han egentligt søger af råd... måske kan jeg tilbyde at donere 500 kr.  :lol:

Så er det problem jo løst. Dine 500 plus hans egne 500. I næste måned tager vi hul på mine problemer, hvor jeg håber på en hjælpende hånd fra den pensionerede amatør pige Nikita.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal vi ikke starte en landsindsamling til den stakkels mand, som kun har 500 kr. om måneden til sjov :lol:

Landsindsamlingen 2015 - til støtte for fattige og uformuende gamle liderbukke, der savner midler til at købe noget på den dumme !  :)

Jeg melder mig under fanerne som modtager!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man læser diverse indlæg med glædespige besøg, så er det i min verden mange penge man betaler. Forstår ikke hvordan I har råd.

Har fuldtidsjob med ok løn. Familie og børn. Sports aktiviteter til ungerne og privat skole.

500 kr, Kunne min økonomi klare, men når vi er oppe i 800+ så står jeg klart af.

Sjovt du skriver det. Jeg tænker tit: hvordan har folk dog råd til hele familie pakken med kone, børn, hus, bil, privatskole!  Jeg har prøvet at regne lidt på det og jeg kan sgu ikke få regnestykket til at gå op selvom jeg synes min løn er ok. Tror jeg er nød til at holde mig til smukke storbarmede blondiner, kraner er kun for de rige..

Del dette indlæg

Link til indlæg

I næste måned tager vi hul på mine problemer, hvor jeg håber på en hjælpende hånd fra den pensionerede amatør pige Nikita.

Penge kan du ikke få - men gode råd løber jeg aldrig tør for! :cool:

Og amatør... Hmfpr... Jeg havde helt styr på det. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og amatør... Hmfpr... Jeg havde helt styr på det. :P

Jamen nu er du jo ikke proff mere, så må du være amatør. Og det er heldig, da jeg netop har råd til sådan en.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen nu er du jo ikke proff mere, så må du være amatør. Og det er heldig, da jeg netop har råd til sådan en.

Arh, nu må du sgu lige lægge låg på natpotten igen og få styr på begreberne... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du gode råd til hustruerne, hvordan de skal tilfredsstille deres mænd (og omvendt) så de ikke får brug for at gå til GP'er og snolde pengene væk på ufornuftigvis.

Vi hører at der er mænd med rådighedsbeløb på kun 500 kr./mdr.

Det kunne være dejlige hvis det knappe beløb blive brugt til børnene, i stedet for søgen og higen efter et billig knald eller BJ :P

Du er selv hustru, hvordan holder du dampen oppe i den sorte gryde derhjemme og i sengen :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du gode råd til hustruerne, hvordan de skal tilfredsstille deres mænd (og omvendt) så de ikke får brug for at gå til GP'er og snolde pengene væk på ufornuftigvis.

Vi hører at der er mænd med rådighedsbeløb på kun 500 kr./mdr.

Det kunne være dejlige hvis det knappe beløb blive brugt til børnene, i stedet for søgen og higen efter et billig knald eller BJ :P

Du er selv hustru, hvordan holder du dampen oppe i den sorte gryde derhjemme og i sengen :P

Oh well, mit private sexliv hører...ja privatlivet til.

Jeg mener dog ikke, at jeg er et eller andet orakel, der kan redde samtlige pars sexliv, bare fordi jeg har været glædespige.

Når det kommer til sexlivet, så har jeg ét ord til dig... Kommunikation!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en tilbøjelighed til at bestille thai take away, eller at gå alene på kinesisk restaurant for at spise buffet/Mongolian Barbeque, relativt ofte.

Det koster mellem 80 + og ca 200 kr pr gang, og der er da i hvert fald 1000 kr + at spare på den konto om måneden, hvis bare jeg systematisk spiser en færdigret i stedet.

Prøver at droppe det når jeg spiser alene, og prioritere det når vi er 2 der spiser sammen.

Det er på den ene side de lavest hængende frugter i mit tilfælde, men på den anden side så har jeg snildt råd til et klatforbrug på 1000 kr om måneden, mens jeg samtidig forsvarligt kan vælge at bruge i snit max 2000 kr om måneden på købesex.

Men nu kan jeg ikke bruge pengene fornuftigt i det hjemlige, sådan som det nu en gang foregår i Danmark, og der hvor jeg kunne bruge 1000 kr mere om måneden, ville være til at styrke budgettet til at rejse til Tyskland, for med min indkomst bliver det alt for sjældent når det koster 5 - 10000 kr hver gang.

Godt man ikke har kone og børn, og de udgifter heraf følger.

Ofte har jeg indtryk af at jeg har bedre råd til at købe sex, end mange der tjener det dobbelte af min løn, men så nøjes de fleste heller ikke som jeg med en 2 v ejer, ingen bil og ingen børn.

PS

Frej du er ikke værdigt trængende med den øse du kører i, og det forbrug du har hver gang du er på tur med Nille ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oh well, mit private sexliv hører...ja privatlivet til.

Jeg mener dog ikke, at jeg er et eller andet orakel, der kan redde samtlige pars sexliv, bare fordi jeg har været glædespige.

Når det kommer til sexlivet, så har jeg ét ord til dig... Kommunikation!

Fair nok Nikita :D

Som hustru og GP'er kan du vel se problemerne fra begge partner, det kan måske give nogle andre perspektiver, hvad med at starte noget par-terapi-rådgivning ? :)

Nøgle ordet er kommunikation! enig.... jeg snakker på liv og løs når vi knalder :P

Dog synes jeg også at kvinderne/konerne bør gøre mere ud af sig selv, være femmine og sexy indimellem...ellers løber manden og konen sur i det på et tidspunkt.

Manden skal også indimellem være romantisk og være fremme i skoene, tage initiativ til en romantisk weekend, dinner, mv. så kvinden føler affektion og opmærksomhed fra manden...jeg ved godt det er lettere sagt end gjort, når andre problemer i hverdagen presser på,  stress og travlhed er desværre ofte "modkiller" i hverdagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har heldigvis ikke lyst til at stifte familie, og ville også nødig gøre det med 2 x min indtægt.

Jeg klarer mig kun godt fordi jeg er enlig med færre udgifter end de fleste med samme indtægt, hvilket er den eneste grund til at jeg kan købe sex i et beskedent omfang.

Frygter blot for at der ikke er noget der hedder folkepension når den tid kommer, og håber at jeg har sparet nok op til at kunne klare mig i det samfund der venter min generation :unsure:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man læser diverse indlæg med glædespige besøg, så er det i min verden mange penge man betaler. Forstår ikke hvordan I har råd.

Har fuldtidsjob med ok løn. Familie og børn. Sports aktiviteter til ungerne og privat skole.

500 kr, Kunne min økonomi klare, men når vi er oppe i 800+ så står jeg klart af.

Der har tidligere været en eller to strenge med dette spørgsmål. Her kan du hente yderligere svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er et spørgsmål om prioritering og hvordan man ligger et budget til at kunne besøge glædespiger.

Jeg er mest aktiv med at besøge glædespiger i vinterperioden, og så spare jeg i sommerperioden, hvor jeg har meget travlt med arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...