Hop til indhold
The Gentleman

Femidom?

Recommended Posts

Er der nogen, der har erfaring med brug af femidom hos GP? (istedet for kondom)

Umiddelbart lyder det jo tiltalende, at der ikke skal rulles et kondom på - men hvordan er oplevelse/følelsen ellers?

Eller måske skulle man bare finde en interesseret test-GP? :-D

TG.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen, der har erfaring med brug af femidom hos GP? (istedet for kondom)

Umiddelbart lyder det jo tiltalende, at der ikke skal rulles et kondom på - men hvordan er oplevelse/følelsen ellers?

Eller måske skulle man bare finde en interesseret test-GP? :grin:

TG.

Relevant spørgsmål, jeg har ingen erfaring med pigers brug af femidom, men det spiller

måske ind, at 3 stk. koster ca. 100 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det blev opfundet af et dansk lægepar for en del år siden og udråbt som noget ret revolutionerende, men der blev, af årsager, som jeg ikke kender, ret hurtigt helt stille omkring det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

det spiller måske ind, at 3 stk. koster ca. 100 kr.

Jeg kender selvfølgelig ikke til hverken jeres økonomi eller virilitet. Men  3 stk. for en hund er vel overkommelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig den samme. Men han oplevede at det var bedre. Han var dog også meget veludrustet og havde problemer med at kondomerne strammede. Det gør femidomerne jo ikke.

Der er dog også den ekstra fordel at det kan sættes op i god tid så man ikke behøver at afbryde selve akten med kondompåsætning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig den samme. Men han oplevede at det var bedre. Han var dog også meget veludrustet og havde problemer med at kondomerne strammede. Det gør femidomerne jo ikke.

Der er dog også den ekstra fordel at det kan sættes op i god tid så man ikke behøver at afbryde selve akten med kondompåsætning.

Så kan det bagefter tømmes, rengøres og hænges til tørre, så det er klart til den næste.  sm154.gif   wana_fuck.gif

Det er jo moderne med genbrug. Så det vil være en win-win situation. rofl.gif rofl.gif rofl.gif

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kan det bagefter tømmes, rengøres og hænges til tørre, så det er klart til den næste.  sm154.gif   wana_fuck.gif

Det er jo moderne med genbrug. Så det vil være en win-win situation. rofl.gif rofl.gif rofl.gif

Hvis man ikke skifter håndklæde behøver man vel heller ikke skifte femidom? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man ikke skifter håndklæde behøver man vel heller ikke skifte femidom? :D

Nej da, det må lige være noget for GB-freunde, swup-swup-swup sm154.gif  sm154.gif den der smør godt kører godt, så gider vi altså heller ikke høre mere om tørre fisser og glidecreme, velrofl.gif rofl.gif

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...