Hop til indhold

Femidom?

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen, der har erfaring med brug af femidom hos GP? (istedet for kondom)

Umiddelbart lyder det jo tiltalende, at der ikke skal rulles et kondom på - men hvordan er oplevelse/følelsen ellers?

Eller måske skulle man bare finde en interesseret test-GP? :-D

TG.

Skrevet

Er der nogen, der har erfaring med brug af femidom hos GP? (istedet for kondom)

Umiddelbart lyder det jo tiltalende, at der ikke skal rulles et kondom på - men hvordan er oplevelse/følelsen ellers?

Eller måske skulle man bare finde en interesseret test-GP? :grin:

TG.

Relevant spørgsmål, jeg har ingen erfaring med pigers brug af femidom, men det spiller

måske ind, at 3 stk. koster ca. 100 kr.

Skrevet

Jeg har kun prøvet det én gang, men det virkede fint. Ja, desværre er de dyre i indkøb.

Skrevet

Det blev opfundet af et dansk lægepar for en del år siden og udråbt som noget ret revolutionerende, men der blev, af årsager, som jeg ikke kender, ret hurtigt helt stille omkring det.

Skrevet
  • Author

Ja prisen lyder lidt som en stop-klods for udbredelsen - ideen er ellers fin nok....

Skrevet

det spiller måske ind, at 3 stk. koster ca. 100 kr.

Jeg kender selvfølgelig ikke til hverken jeres økonomi eller virilitet. Men  3 stk. for en hund er vel overkommelig.

Skrevet

For mig den samme. Men han oplevede at det var bedre. Han var dog også meget veludrustet og havde problemer med at kondomerne strammede. Det gør femidomerne jo ikke.

Der er dog også den ekstra fordel at det kan sættes op i god tid så man ikke behøver at afbryde selve akten med kondompåsætning.

Skrevet

For mig den samme. Men han oplevede at det var bedre. Han var dog også meget veludrustet og havde problemer med at kondomerne strammede. Det gør femidomerne jo ikke.

Der er dog også den ekstra fordel at det kan sættes op i god tid så man ikke behøver at afbryde selve akten med kondompåsætning.

Så kan det bagefter tømmes, rengøres og hænges til tørre, så det er klart til den næste.  sm154.gif   wana_fuck.gif

Det er jo moderne med genbrug. Så det vil være en win-win situation. rofl.gif rofl.gif rofl.gif

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Skrevet

Jeg er frisk på at prøve :D

Alt andet havde da overrasket mig. :D

Skrevet
  • Author

Tak for svar til alle - jeg bestiller nogle stykker, finder en super-frisk GP og vender tilbage med en anmeldelse :)

Skrevet

Så kan det bagefter tømmes, rengøres og hænges til tørre, så det er klart til den næste.  sm154.gif   wana_fuck.gif

Det er jo moderne med genbrug. Så det vil være en win-win situation. rofl.gif rofl.gif rofl.gif

Hvis man ikke skifter håndklæde behøver man vel heller ikke skifte femidom? :D

Skrevet

Hvis man ikke skifter håndklæde behøver man vel heller ikke skifte femidom? :D

Nej da, det må lige være noget for GB-freunde, swup-swup-swup sm154.gif  sm154.gif den der smør godt kører godt, så gider vi altså heller ikke høre mere om tørre fisser og glidecreme, velrofl.gif rofl.gif

Redigeret af BigDick

Skrevet
  • Author

Det er vel nærmere, når der er flere piger til én mand at Femidom er optimalt ;) Fri hop mellem alle hullerne uden skift af kondom. Lyder helt fint med mig!

T.G.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.