Hop til indhold
gog

Hvem er det der er ikke er Lykkelig?

Recommended Posts

Er det GPèn der ikke er Lykkelig, hun gør det jo kun for at tjene penge :)

 

Er det gæsten der ikke Lykkelig, han bruger jo penge, mange gange på noget han kunne have fået der hjemme,

hvis han havde været Lykkelig ;)

 

Syntes at i skulle prøve at kikke i spejlet, være ærlige, og så sige til jer selv, hvorfor gør jeg dette :wink:

 

Skriv Jeres Ærlige svar herinde, hvis i har mod til det, tror nok der er flere gæster, end GPèr der vil lyve :)

 

gog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan to mennesker ikke have sex uden at det er synd for mindst en af dem?

Jeg tror der er meget få mennesker der, uden at lyve for sig selv, kan påstå at de er lykkelige hele tiden.

Og hvad var spørgsmålet egentlig helt præcist?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det GPèn der ikke er Lykkelig, hun gør det jo kun for at tjene penge :)

 

Er det gæsten der ikke Lykkelig, han bruger jo penge, mange gange på noget han kunne have fået der hjemme,

hvis han havde været Lykkelig ;)

 

Syntes at i skulle prøve at kikke i spejlet, være ærlige, og så sige til jer selv, hvorfor gør jeg dette :wink:

 

Skriv Jeres Ærlige svar herinde, hvis i har mod til det, tror nok der er flere gæster, end GPèr der vil lyve :)

 

gog

 

Umiddelbart forstår jeg ikke oplægget sat i relation til: "Hvem er ikke lykkelig"

 

En Gp´s ellers end kundes bevæggrunde for at sælge/købe fortæller næppe noget om et så abstrakt begreb som lykkelig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey gog.

 

Kan man ikke være lykkelig når man tjener penge? Om man, er GPér eller i et andet fag.Man skal vel tjene penge. Jeg er ikke ulykkelig fordi jeg besøger de søde piger tværtimod, Det giver mig et adrenalin rush, Som giver så mange signalstoffer, Nor-Adrenalin – agtsom, motiveret, opstemt, glad, lyst til sex. Dopamin – fokuseret, lyksalig, kontrol af appetit og bevægelse.

Serotonin – forøger selvværd, antidepressiv. Det er da motiverende.
 
Og hvorfor gør jeg det. Tja fordi jeg kan.
 
God tirsdag gog.
 
KK
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Happyboy 2.0

Jeg er ikke lykkelig, men jeg er altså hellere ikke ulykkelig. Hvad er virkelig lykke? Og kan man være lykkelig hele tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er ikke lykkelig, men jeg er altså hellere ikke ulykkelig. Hvad er virkelig lykke? Og kan man være lykkelig hele tiden.

 

Næh, det kommer vel i små skønne glimt. Det lyder hårdt og drænende at jage en konstant lykkefølelse, held og lykke! :D

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hey gog.

 

Kan man ikke være lykkelig når man tjener penge? Om man, er GPér eller i et andet fag.Man skal vel tjene penge. Jeg er ikke ulykkelig fordi jeg besøger de søde piger tværtimod, Det giver mig et adrenalin rush, Som giver så mange signalstoffer, Nor-Adrenalin – agtsom, motiveret, opstemt, glad, lyst til sex. Dopamin – fokuseret, lyksalig, kontrol af appetit og bevægelse.

Serotonin – forøger selvværd, antidepressiv. Det er da motiverende.
 
Og hvorfor gør jeg det. Tja fordi jeg kan.
 
God tirsdag gog.
 
KK

 

 

Du glemmer 'Oxytocin' - Lykkehormonet . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man knække dem over, ligesom de blå piller ??? :D :D :D

 

Tror jeg desværre ikke - Set en GP'er knækket midtover ? ?  ;)  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tror jeg desværre ikke - Set en GP'er knækket midtover ? ? ;);)

Jeg har ser en knække sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det som Knagsted: Kvinder og børn er lykkelige. Vi mennesker er det ikke :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke dårlig samvittighed over for nogen.

Om jeg er lykkelig eller ej, det ved jeg sgu ik, jeg smiler for det meste til alle jeg møder på min vej :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK :wink:

Mit spørgsmål kom ud fra tråden "Droppet af GP"en.

 

Men som sædvanlig er der nogle der "ikke forstår et indlæg" skal gøre sig kloge :(

Jeg forstår heller ikke altid deres indlæg, men jeg prøver ikke at spille KLOG :o

Afsporing, ja det skal man jo regne med, vi er jo nogle der hører til eliten, vi vil jo godt have uddybet et spørgsmål :rolleyes:

 

Hvorfor skal GPèrne endnu engang hænges ud for at være tabere, narkomisbrugere, pegegriske, OSV, gider ikke engang at skrive de ord i bruger.

 

Vær dog glad for at de er der for jer, jer med det dårlige sexliv derhjemme, er i ÆRLIGE når i skriver herinde?

 

Er Jasmin`s ord, som blev debatteret meget mellem jer herinde måske ikke "løgn"

 

PS. Det kunne være sjovt, hvis GPèrne fortalte det de hører :o  :o :o ? 

Men nej, de har mere pli, diskretion end jer

 

Kunne bare ikke holde min kæft i mere :o

Elsker jer GPèr

gog

 

Redigeret af gog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gog

 

 

Pudsigt nok, havde jeg lidt på fornemmelsen at det måske nok handlede om "bagsiden af medaljen"

Personligt er jeg så ikke så pokkers sikker på, at EG er moden til den slags, og profilerne endnu mindre.

 

Skal man tale om den slags åbent og ærligt, så vil det for det første kræve, at man ikke kun begrænser sig til den ene part, og for det andet vil den form for indsigt næppe gavne "forretningen" ej heller lysten til at købe sex.

 

Et eller andet sted er man også nødt til at erkende, at branchen i den grad er fyldt med rigtige mange følsomme og sårbare mennesker. Er det klogt at forsøge at debattere meget følsomme emner her ? jeg tror det næppe, fordi det som oftest udvikler sig grimt de gange det sker.

 

I bund og grund handler det vel mere om, at både piger og gæster er tilfredse med deres valg, og det der virkeligt for det til at spille er tilsætningen af illusioner. Jo mindre man ved, jo større er glæden - Sorry to say :)

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke lykkelig, men jeg er altså hellere ikke ulykkelig. Hvad er virkelig lykke? Og kan man være lykkelig hele tiden.

Det er godt, at du analyserer dig selv og din situation, det bør vi alle fra tid til anden gøre.

 

Personligt har jeg det sådan, at jeg allerhelst vil være superlykkelig (gensidigt forelsket) hele tiden, men det ved vi jo godt ikke kan lade sig gøre.

 

Dernæst vil jeg vælge at have det ad helvede til for så føler man i det mindste, at man lever.

 

Intet er værre end slet ikke at have det, den følelse, man uvægerligt får, når man kigger tilbage på én af de perioder af livet, hvor der intet er at bemærke, smile af, råbe af eller tude over. Når man fra tid til anden tænker tilbage på de sidste 14 dage, hvor skærmen bare er blank, så kunne man i virkeligheden lige så godt have været død.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er godt, at du analyserer dig selv og din situation, det bør vi alle fra tid til anden gøre.

 

Personligt har jeg det sådan, at jeg allerhelst vil være superlykkelig (gensidigt forelsket) hele tiden, men det ved vi jo godt ikke kan lade sig gøre.

 

Dernæst vil jeg vælge at have det ad helvede til for så føler man i det mindste, at man lever.

 

Intet er værre end slet ikke at have det, den følelse, man uvægerligt får, når man kigger tilbage på én af de perioder af livet, hvor der intet er at bemærke, smile af, råbe af eller tude over. Når man fra tid til anden tænker tilbage på de sidste 14 dage, hvor skærmen bare er blank, så kunne man i virkeligheden lige så godt have været død.

Godt skrevet! Man kan fylde en masse vås på her og små kommentarer. Men du har fat i kernen i det at leve. :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det en vedtaget præmis, at der skal være ulykkelige involveret i købesex? Jeg vil ile med en undskyldning, hvis nogle af gudinderne har siddet ulykkeligt tilbage efter et møde med undertegnede, men personligt har jeg det nu sådan, at jeg oftest forlader pigerne med et smil på læben. Ja, jeg kan sågar finde på at sidde og fløjte lidt for mig selv - eller synge med på et nummer i radioen - på vejen hjem.

 

Nogle GP'er er helt sikkert ulykkelige pga. det job de har. Men jeg bilder mig altså ind at være så god en menneskekender, at de piger hvis selskab jeg har fornøjelsen af, ikke virker som nogen, der sidder og græder mellem gæsterne.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

Nogle GP'er er helt sikkert ulykkelige pga. det job de har. Men jeg bilder mig altså ind at være så god en menneskekender, at de piger hvis selskab jeg har fornøjelsen af, ikke virker som nogen, der sidder og græder mellem gæsterne.

 

Selvfølgelig kan der være nogle åbenlyse reaktioner, der ikke er til at misforstå. Men jeg vil dog hævde, at man på ingen måder kan sætte lighedstegn imellem at pigen måske kom i en dejlig orgasme, kyssede en farvel osv og at hun så i alle henseender er velfungerende uden nogen kvaler af den ene eller anden.

 

Hvorfor skulle det være nemmere at spotte hos GP`er end hos andre mennesker. Jeg tror vi alle i livet at mødt mennesker, der på overfladen virkede glade og lykkelige, og hvor man så pludselig blev overrasket over at høre eller opdage, at dette billede ikke holdt vand.

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det GPèn der ikke er Lykkelig, hun gør det jo kun for at tjene penge :)

 

Er det gæsten der ikke Lykkelig, han bruger jo penge, mange gange på noget han kunne have fået der hjemme,

hvis han havde været Lykkelig ;)

 

Syntes at i skulle prøve at kikke i spejlet, være ærlige, og så sige til jer selv, hvorfor gør jeg dette :wink:

 

Skriv Jeres Ærlige svar herinde, hvis i har mod til det, tror nok der er flere gæster, end GPèr der vil lyve :)

 

gog

 

Hej Gog

 

hæhæ, okay, jeg er proff, og de der penge, jamen jeg ved godt, at vi er nogle stakler, vi går i pjalter, der næsten ikke dækker vores krop, eller har saltet til et æg. Jammer og gru!

Og vi bliver omtalt som nogle billige tarvelig tøser(syntes ellers I drenge syntes vi er dyre nok, men okay, sætter da gerne prisen op igen? ) (så er det jeg kikker op i loftet, HOST, der skal satanedeme være meget galt på første etage, hvis ikke man har lagt lidt til side i hovedepuden eller invisteret lidt i noget til man fylder 275 år! )

 

Jo vi gør det kun for penge, vi syntes slet ikke det er sjovt, der er overhovede ikke nogen form for lykke, eller glæde forbundet med at være proff.

 

Og der er slet ingen tilfredsstillelse i at se en glad mand gå ud af døren!

Og slet ikke når man har lukket døren og man kan sige: YEEEEEEEEEEES !! den gik rent ind! og man ved at her, var bare total oplevelse for hver mønt.

 

Så Gog, du skriver: hvem er det der ikke er lykkelig?

 

Jamen det klassiske svar som "alle" jo ååååååå så gerne høre, som alle statestikker siger jamen det er jo:

 

Taaaa taaa: MIG !

 

(har jeg vundet en præmie for korrekt svar? ) :D :D :D

 

PS. Gog....hvad vil du så gøre ved det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...