Hop til indhold
gog

Hvem er det der er ikke er Lykkelig?

Recommended Posts

Hej Gog

 

hæhæ, okay, jeg er proff, og de der penge, jamen jeg ved godt, at vi er nogle stakler, vi går i pjalter, der næsten ikke dækker vores krop, eller har saltet til et æg. Jammer og gru!

Og vi bliver omtalt som nogle billige tarvelig tøser(syntes ellers I drenge syntes vi er dyre nok, men okay, sætter da gerne prisen op igen? ) (så er det jeg kikker op i loftet, HOST, der skal satanedeme være meget galt på første etage, hvis ikke man har lagt lidt til side i hovedepuden eller invisteret lidt i noget til man fylder 275 år! )

 

Jo vi gør det kun for penge, vi syntes slet ikke det er sjovt, der er overhovede ikke nogen form for lykke, eller glæde forbundet med at være proff.

 

Og der er slet ingen tilfredsstillelse i at se en glad mand gå ud af døren!

Og slet ikke når man har lukket døren og man kan sige: YEEEEEEEEEEES !! den gik rent ind! og man ved at her, var bare total oplevelse for hver mønt.

 

Så Gog, du skriver: hvem er det der ikke er lykkelig?

 

Jamen det klassiske svar som "alle" jo ååååååå så gerne høre, som alle statestikker siger jamen det er jo:

 

Taaaa taaa: MIG !

 

(har jeg vundet en præmie for korrekt svar? ) :D :D :D

 

PS. Gog....hvad vil du så gøre ved det ?

Tror at det jeg skrev er blevet misforstået, det jeg mente, var at kunden burde kikke sig i spejlet, og se om han var lykkelig, i det han foretog sig, ikke GPèn, hun har jo kikket i spejlet mange gange og tænkt over det?

PS. Stammer du, og nej du har ikke vundet.

Jeeeg eeerr mmeeggeet kkkeed aafff hhhvviiiss jjeeg hhaar uudtttryygt mmiig ffffooorrkkkert

ggggooog

Redigeret af gog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det som Knagsted: Kvinder og børn er lykkelige. Vi mennesker er det ikke :D :D :D

.....men i det fjerne gør den traditionelle hund!

 

Eller også er det mig, der har fået færten af Niki Geisha  :mrgreen:

Redigeret af oros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte kun GP'er, da jeg var single og trængte til et godt skrald. Jeg besøgte kun danske klinikpiger, så er ret sikker på at ingen af dem var tvunget/handlet til prostitution. Siden jeg blev gift, har jeg ikke besøgt GP'er.

 

Jeg må sige, at jeg kun har haft gode erfaringer med det. Jeg fik det jeg kom efter, og pigerne var altid søde og imødekommende.

 

Og jo, at besøge GP'er gjorde mig bestemt mere lykkelig og tilfreds med livet, så tak for det til alle de dejlige GP'er derude  ;)

 

 

Redigeret af HenrikDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...