Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Uanset hvor opfindsomme og dygtige i mænd end er til at lege skjul og leve et dobbeltliv, ja så er der SÅ mange muligheder ,hvis man som kvinde vil finde ud af hvad i laver af små hygge puttelege omkring smil. Husk alt elektronik i dag sladdre ,mange har f.eks indbygget gps i deres telefon og selv om det er pænt ulovligt, at overvåge et andet menneske sådan, ja så det sgu nemt... Vil man virkelig have bekræftet sin mistro, er det faktisk nemmere end, at finde den rigtige læbestift hihi... Ordet kvindelist og intuition må tænkes højt ja... Smil. Når det så er gjort og sagt, så er det trods alt rarest med ærligheden og at leve som man ønsker hver især ikk smil. Måske fordi jeg også er gp'er og høre / ser meget, samt skarp /,uddannet i at iagtage mennesker, så ser jeg tingene som sker og her må det jo være op til hver enkel kvinde/ mand, at afgøre om den viden så er det værd og hvad så bagefter...?Tilbage til emnet ; det er i min verden alt for fjernt ,at skulle skrive til mine gæster. mm jeg ved de ønsker det , så sker det aldrig uopfordret. Privatlivet begge veje skal respekteres og denne form for foretnings metode, er i mine øjne både desperat, for ydmygende, uden filter, uden respekt. En proff gp, tænker jeg ikke ville gøre sådan... Knus Line Jeg er ikke sikker på at jeg er enig med dig i den sidste sætning. Hvorfor skulle en proff gp ikke benytte sig af den slags forretnings-metoder ? Det er da ikke anerledes end, når man køber en vare på nettet, så får man tilsendt al muligt irrelevant SPAM fra det firma fordi man i købs-processen glemte at afkrydse feltet: "Ønsker at modtage nyhedsbreve... blah, blah, blah." Jeg vil tro at denne form for kundepleje er meget udbredt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Jeg er ikke sikker på at jeg er enig med dig i den sidste sætning. Hvorfor skulle en proff gp ikke benytte sig af den slags forretnings-metoder ? Det er da ikke anerledes end, når man køber en vare på nettet, så får man tilsendt al muligt irrelevant SPAM fra det firma fordi man i købs-processen glemte at afkrydse feltet: "Ønsker at modtage nyhedsbreve... blah, blah, blah." Jeg vil tro at denne form for kundepleje er meget udbredt. [/quote NEJ det vil jeg bestemt ikke tro... Kender ikke nogen af mine kollegaer der ville benytte denne form for foretnings metode og kundepleje kan det da umuligt sammenlignes med, da de helt sikkert ikke ville komme igen, da alt diskretion er brudt og privatlivet minus fredet og i fare! Husk mange af vires gæster ( for mit vedkommende over 80% ) i forhold af en slags... At du modtager spam kan jo ikke lige sammenlignes med en SMS om lir fra en gp'er vel... Mine snart 10 år i branchen, siger mig at det er totalt no go... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Jeg anerkender, at du ved mere om GP-branchen om mig, men minder samtidig om, at jeg sagde: "Jeg vil tro at denne form for kundepleje er udbredt." Den bemærkning var ikke møntet på GP-Branchen specifikt, men mere generelt i forhold til alle selvstændige erhvervsdrivende. Der er også firmaer, der giver deres faste kunder julegaver til jul. Det er også kundepleje. Jeg kan ikke forstå, at du ikke vil anerkende at der ikke foregår kundepleje indenfor GP-branchen også. Er det totalt "NO GO" at gp sender en sms til sin kunde for at høre, hvordan det går med vedkommende. Er det også et tilbud om lir ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Jeg anerkender, at du ved mere om GP-branchen om mig, men minder samtidig om, at jeg sagde: "Jeg vil tro at denne form for kundepleje er udbredt." Den bemærkning var ikke møntet på GP-Branchen specifikt, men mere generelt i forhold til alle selvstændige erhvervsdrivende. Der er også firmaer, der giver deres faste kunder julegaver til jul. Det er også kundepleje. Jeg kan ikke forstå, at du ikke vil anerkende at der ikke foregår kundepleje indenfor GP-branchen også. Er det totalt "NO GO" at gp sender en sms til sin kunde for at høre, hvordan det går med vedkommende. Er det også et tilbud om lir ?? Hvem sagde noget om ikke at ville anerkende noget??? Jeg tænker ikke at min/ din mening er mere rigtig eller forkert end den andens... Siger, at jeg ikke kender til nogen af mine kollegaer der skriver uopfordret til deres gæster og at jeg personligt synes det er no go om det er lir el andet er ikke afgørende i min optik, det er pricippet i det... Igen en firma julegave kan ikke sammenlignes med et tilbud eller beskeder fra en gp... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 21. Januar, 2015 Jeg anerkender, at du ved mere om GP-branchen om mig, men minder samtidig om, at jeg sagde: "Jeg vil tro at denne form for kundepleje er udbredt." Den bemærkning var ikke møntet på GP-Branchen specifikt, men mere generelt i forhold til alle selvstændige erhvervsdrivende. Der er også firmaer, der giver deres faste kunder julegaver til jul. Det er også kundepleje. Jeg kan ikke forstå, at du ikke vil anerkende at der ikke foregår kundepleje indenfor GP-branchen også. Er det totalt "NO GO" at gp sender en sms til sin kunde for at høre, hvordan det går med vedkommende. Er det også et tilbud om lir ?? Har aldrig oplevet at blive kontaktet af proffe GP'ere på mail/sms. . . Har kun været 'uheldig' en gang, da GP'en var inviteret over på den private mail - Men INTET at undskylde, hendes weekendhilsen var helt uskyldig, selv om eksen så den ved en fejltagelse, og lavede citronhalvmåne med munden . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Monster 62 Skrevet 21. Januar, 2015 Selv om man er ene om at kunne få adgang til sin telefon, er det det stadig muligt at dumme sig takket være moderne teknologi. Opdagede at det nok ikke var smart at gemme de bedste pigenavne og wellness steder i min adressebog på telefonen, der på få sekunder synkroniserer med bilens Bluetooth og viser alle navnene nok så nydeligt på bilens farveskærm til læsning for alle passagerer i bilen Ved stadig ikke om det blev bemærket, men navnene er ikke gemt i adressebogen længere. Venligst Monster 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Happyboy 2.0 Skrevet 26. Januar, 2015 Selv om man er ene om at kunne få adgang til sin telefon, er det det stadig muligt at dumme sig takket være moderne teknologi. Opdagede at det nok ikke var smart at gemme de bedste pigenavne og wellness steder i min adressebog på telefonen, der på få sekunder synkroniserer med bilens Bluetooth og viser alle navnene nok så nydeligt på bilens farveskærm til læsning for alle passagerer i bilen Ved stadig ikke om det blev bemærket, men navnene er ikke gemt i adressebogen længere. Venligst Monster Jeg har prøvet at have et par navne på listen, og de lå lige i toppen. De blev hurtigt omdøbt til XJens og XMichael - J og M var forbogstaverne, så jeg kunne huske dem. Senere opdagede min kone dem faktisk, og spurgte til hvem det var. Nå men det var bare nogle fra fodboldklubbens 2. hold, der var interesserede i at komme med, når jeg og en flok fra mit oldboyshold skulle ind og se FC Midtjylland mod FCK. Så var den ordnet. Men jeg har faktisk prøvet at få et uopfordret opkald. Jeg tog den, men hun sagde ikke noget, og jeg kunne høre, at hun kørte i bus, så den var simpelthen bare gået af i lommen på hende. Den mest pressede situation var på en sommerferie med familien i Paris, hvor min mobiltelefon faktisk havde været slukket i nogle dage. Jeg havde sendt en e-mail til en pige, som jeg både var på e-mailkontakt, sms-kontakt og også i telefonisk kontakt med. Hun besvarede så en e-mail med en sms. Jeg tænder min telefon om aftenen, fordi den skal bruges som vækkeur, og ca. kl. 6.00 bipper det ind med en længere besked fra XJens. Hele familien vågner, og min kone spørger forundret til, hvad det var, og jeg svarer lynhurtigt, åhr for pokker da, det var sådan noget reklamelort. Og så får jeg en skideballe for at have lagt mit nr. her og der på internettet, Den kunne jeg så godt lige klare i den situation. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Januar, 2015 Jeg har prøvet at have et par navne på listen, og de lå lige i toppen. De blev hurtigt omdøbt til XJens og XMichael - J og M var forbogstaverne, så jeg kunne huske dem. Senere opdagede min kone dem faktisk, og spurgte til hvem det var. Nå men det var bare nogle fra fodboldklubbens 2. hold, der var interesserede i at komme med, når jeg og en flok fra mit oldboyshold skulle ind og se FC Midtjylland mod FCK. Så var den ordnet. Men jeg har faktisk prøvet at få et uopfordret opkald. Jeg tog den, men hun sagde ikke noget, og jeg kunne høre, at hun kørte i bus, så den var simpelthen bare gået af i lommen på hende. Den mest pressede situation var på en sommerferie med familien i Paris, hvor min mobiltelefon faktisk havde været slukket i nogle dage. Jeg havde sendt en e-mail til en pige, som jeg både var på e-mailkontakt, sms-kontakt og også i telefonisk kontakt med. Hun besvarede så en e-mail med en sms. Jeg tænder min telefon om aftenen, fordi den skal bruges som vækkeur, og ca. kl. 6.00 bipper det ind med en længere besked fra XJens. Hele familien vågner, og min kone spørger forundret til, hvad det var, og jeg svarer lynhurtigt, åhr for pokker da, det var sådan noget reklamelort. Og så får jeg en skideballe for at have lagt mit nr. her og der på internettet, Den kunne jeg så godt lige klare i den situation. Er alt dette virkelig et skrald fisse vær? Der er vist noget om udsagnet, at når pikken først har mærket varmen, så tænker i/ den ikke på andet end, at komme tilbage dertil hele tiden... Godt for os gp'er, men sikkert ikke for alle de naive kvinder/ koner/ kærester osv rundt omkring... Det kunne være at Carl mar har ret, pik er Gud? Her er det nok nærmere omvendt hihi. Knus Line. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Happyboy 2.0 Skrevet 28. Januar, 2015 (edited) Er alt dette virkelig et skrald fisse vær? Der er vist noget om udsagnet, at når pikken først har mærket varmen, så tænker i/ den ikke på andet end, at komme tilbage dertil hele tiden... Godt for os gp'er, men sikkert ikke for alle de naive kvinder/ koner/ kærester osv rundt omkring... Det kunne være at Carl mar har ret, pik er Gud? Her er det nok nærmere omvendt hihi. Knus Line. Kære Line. Nej det er ikke det værd. Og det har jeg også taget konsekvensen af. Redigeret 28. Januar, 2015 af Happyboy 2.0 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 28. Januar, 2015 Er alt dette virkelig et skrald fisse vær? Uden spænding - ingen tænding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Januar, 2015 Uden spænding - ingen tænding Den havde jeg luret grisebasse hihi.... Og det er nok her ja, at svaret for en stor del ligger... Kh Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 28. Januar, 2015 hvis man nu kørte hen på tanken og købte travbladet og læste annoncerne og fandt en klinik uden tidsbestilling og så tog der hen så var alle jeres problemer løst, ups glemte lige at i også lige skulle købe nyeste nr af krak så i kan finde vej. simpel løsning ingen telefon eller gps der afsløre noget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 29. Januar, 2015 hvis man nu kørte hen på tanken og købte travbladet og læste annoncerne og fandt en klinik uden tidsbestilling og så tog der hen så var alle jeres problemer løst, ups glemte lige at i også lige skulle købe nyeste nr af krak så i kan finde vej. simpel løsning ingen telefon eller gps der afsløre noget Mon ikke konen ville undre sig over hvad man skal bruge en papirudgave af krak til når hun finder den!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 29. Januar, 2015 Mon ikke konen ville undre sig over hvad man skal bruge en papirudgave af krak til når hun finder den!? det er vel ikke unormalt at have et kort i bilen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 29. Januar, 2015 det er vel ikke unormalt at have et kort i bilen Jo hvis man har en GPS? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 29. Januar, 2015 gps kan jo svigte og jeg stoler heller ikke helt på dem 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 29. Januar, 2015 Så har man da sin smartphone som backup. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 29. Januar, 2015 nu er vi jo nogen stykker herinde der ikke har sådan nogen nymodens tingster 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 29. Januar, 2015 (edited) nu er vi jo nogen stykker herinde der ikke har sådan nogen nymodens tingster HURRA - det skal fejres, jeg har fået en ligestillet fælle i knallert som også er uden smart phone. En visit hos Sommer og Sol ville bare gøre dagen perfekt. **YEHAW** Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 29. Januar, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 29. Januar, 2015 nu er vi jo nogen stykker herinde der ikke har sådan nogen nymodens tingster Men så har du vel også allerede papir-krakskortet liggende i bilen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 29. Januar, 2015 Kære Line. Nej det er ikke det værd. Og det har jeg også taget konsekvensen af. Har du hugget dilleren af? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 29. Januar, 2015 Jo hvis man har en GPS? Vi har desværre 2-vejs GPS i firmabilerne af hensyn til flådestyring. Så slut med at gi' den en skalle om formiddagen, og holde laang frokostpause hos en GP'er. . Firmaet KAN ALTID se hvor vi er/har været . . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 29. Januar, 2015 Vi har desværre 2-vejs GPS i firmabilerne af hensyn til flådestyring. Så slut med at gi' den en skalle om formiddagen, og holde laang frokostpause hos en GP'er. . Firmaet KAN ALTID se hvor vi er/har været . . . . Man skulle være vvs mand så. Man kunne jo komme til, at skulle lægge rør ind. Også hos en gp. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg