Hop til indhold
DETH

Uopfordret sms fra GP

Recommended Posts

Har lige modtaget en sms fra en gp jeg var i kontakt med for over et år siden, med at hun havde fået nyt nr.

Nu er jeg singel og for ingen problemer ud af det, men andre kunne sagtes komme i problemer af det. Så mænd der har noget at skjule og været på besøg i vejle bør nok holde deres tlf tæt ind til kroppen de næste dage.

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige modtaget en sms fra en gp jeg var i kontakt med for over et år siden, med at hun havde fået nyt nr.

Nu er jeg singel og for ingen problemer ud af det, men andre kunne sagtes komme i problemer af det. Så mænd der har noget at skjule og været på besøg i vejle bør nok holde deres tlf tæt ind til kroppen de næste dage. 

er der en anmedelse af dit besøg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kunne nøjes med en besked der lyder noget i retning af, hej jeg har fået nyt nr hilsen *****. At sende et link med i beskeden er ikke smart. 

Har skrevet tilbage at det ikke er okay at skrive den slags. 

Ved ikke om det er okay at linke eller oplyse tlf nr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har ellers været med siden 2012!??!

Er ikke særlig god til at skrive om den slags, synes det er for privat. Men synes selv jeg har været hjælpsom når andre har spurgt ind til dem jeg har besøgt og har haft noget der kunne hjælpe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Æv... Det er bare ikke smart, når en pige laver det stunt :(

Men nu du gjorde hende opmærksom på det, hvad svarede hun så? Måske hun ikke havde tænkt over konsekvenserne - nogle tænker ikke lige langt - men er på den måde blevet opmærksom på problemet, efter du havde skrevet det til hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke fået et svar tilbage fra hende. Der står noget med auto svar til sidst i beskeden. Beskeden er sendt fra hendes nr og med et link til en side hun har en annonce på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm, autosvar? Så teknisk er jeg åbenbart ikke... :huh:

Måske du skulle prøve at ringe til hende... Hvis du altså vil bruge din tid på at gøre hende opmærksom på, at hun nok skal ændre sin markedsførings-strategi. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hmm, autosvar? Så teknisk er jeg åbenbart ikke... :huh:

Måske du skulle prøve at ringe til hende... Hvis du altså vil bruge din tid på at gøre hende opmærksom på, at hun nok skal ændre sin markedsførings-strategi. ;)

Hvad skulle det hjælpe? Hun bestemmer da selv sin markedsførings-strategi. 

Tror da næppe han har noget indflydelse på det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige prøvet at ringe til hende, men den blev ikke taget selv om hun har åbent til nu her. Hun skriver selv man kan bestille tid på sms, så går ud fra hun læser hendes smser. Tankeløs kan vi alle handle engang i mellem. Skrev det her inde for de mænd der kan komme på glat is af sådan en sms lige holder øje med deres tlf, ikke for at ramme hende, det har jeg personligt ingen grund til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad skulle det hjælpe? Hun bestemmer da selv sin markedsførings-strategi.

Tror da næppe han har noget indflydelse på det.

Ja, det har du da ret i. Men hvis det fra hendes side er en tanketorsk, så kunne han godt ende med at have indflydelse på en ændring.

De fleste piger kender til diskretions-kodekset, men denne pågældende pige gør åbenlyst ikke, og har måske derfor ikke tænkt over, hvor store problemer alle de afsatte mænd kunne risikere at få, hvis sådan en besked blev set af den forkerte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må nok siger at jeg kan se ide'en i en bollofon efter det her, når man et år efter kan modtage sådan en besked. Jeg kunne sagtes være kommet i et forhold og kæft det ville blive svært at snakke sig ud af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har været udsat for noget lignende det, som DETH beskriver. 

Valgte dog ikke at gøre noget videre ved det.

Jeg vidste nemlig ikke om det var af oprigtig interesse, eller om det bare var et salgsfremstød, at hun kontaktede mig og spurgte: "Hvordan går det ?"

Jeg kan godt se problematikken i det, hvis man er i et forhold, så er det jo ikke så smart. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også fået en lignende SMS fra en glædespige - men tror at det var sådan en servicemeddelelse/rundsending til alle der havde sendt beskeder til hende.

Hvis man gerne vil afmeldes listen, er det vel bare at sende en SMS til pigen om at blive slettet og evt. gøre hende opmærksom på, at det ikke er så smart, at hun sender dem til  kontakter, der f.eks. er mere end 1 md. gammel + ikke sender dem efter fyraften  :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg ikke bedt om at komme på nogen liste hos hende. Hvis jeg så havde besøgt hende flere gange kunne jeg måske forstå det. Det med ikke at sende dem efter fyraften er et vidt begreb i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det sker ca ved hver 4 pige jeg besøger, hvor det er private/amatør agtige forhold.

I starten af ugen, fik jeg en, som skrev hun havde lånt venindens telefon, og var ny, samt et par nøgen billeder af hende.

De har jo ikke fattet hvad det handler om, så de er 100 % sikker på ingen af de to ser mig igen.

Svarede surt tilbage på beskeden, at de skulle slette mit nummer og tænke sig om.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er så heldig at jeg både er elendig i sengen og har en lille tisser, så det er første gang det er sket for mig ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Som kunde kan man sikre sig mod pigernes indiskretion ved at købe en billig mobil og en taletidspakke med et anonymt telefonnummer fra Leabara eller andre udbydere.

Hvis man ikke ønsker på sin almindelige telefon at få opringninger fra en telefondame om at ens tid er rykket, sms fra piger som vil lokke en til et nyt besøg mere eller mindre direkte, så skal man skaffe sig en anonym telefon. Jeg har selv oplevet de nævnte tilfælde flere gange.

Det har også stået herinde at en pige gemmer ens telefonnummer og noterer hvilken slags kunde man er og arkiverer det under ens telefonnummer. Hvis man ikke ønsker at få sit almindelige telefonnummer registreret hos en massagepige så er det endnu en årsag til at få sig en fast anonym mobiltelefon som man kun bruger til denne interesse med de dejlige massagepiger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har altid haft noget ubetinget noia over det med mobil-numrene og diskretion. Har dog aldrig været ude for brud af de uskrevne regler, men jeg tænker altid: når jeg ringer til en GP med privat mobil, så er mit nummet sendt og derved også få klik fra at kende min hjemmeadresse og det meste af min civile status.

Hvis jeg ringer med firmatelefonen, så er nummeret dog ikke søgbart på nettet. Men det er sgu et skridt fra en fyrreseddel. :P

Hvis jeg skaffede en tredje telefon m taletid, så havde jeg en telefon som skulle skjules og som ikke kan forklares.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har altid haft noget ubetinget noia over det med mobil-numrene og diskretion. Har dog aldrig været ude for brud af de uskrevne regler, men jeg tænker altid: når jeg ringer til en GP med privat mobil, så er mit nummet sendt og derved også få klik fra at kende min hjemmeadresse og det meste af min civile status.

Hvis jeg ringer med firmatelefonen, så er nummeret dog ikke søgbart på nettet. Men det er sgu et skridt fra en fyrreseddel. :P

Hvis jeg skaffede en tredje telefon m taletid, så havde jeg en telefon som skulle skjules og som ikke kan forklares.

Jamen hvad gør du så ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arh, nu taler vi jo ikke om raketvidenskab. Er det virkelig ikke muligt at skjule en bollofon f.eks i en skrivebordsskuffe i firmaet, hvis du har sådan en, eller i et aflåst skab, som mange firmaer stiler til rådighed?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan man ikke få små kort som man stikker op telefonerne så man fx har et kort til normalt forbrug og så et fra en anden udbyder til frækt forbrug. Sådan et lille kort - hedder de SIM-kort er da nemme at gemme!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...