Hop til indhold
Jernsvinet

Vaskeanvisning for mænd

Recommended Posts

særpræget diskussion ... som i så mange andre tråde på site'et lader det til at 'det forventelig' bliver ophøjet til noget helt særligt uden at være det ... det er banalt at en GP vil yde bedre service såfremt man er ren over det hele, hvorfor skal det gøres til en særlig kunstart ?

... man må nok forvente en anelse distance og maskinel rutine om forberedelsen har bestået i en hurtig omgang med den vådserviet man fik ved sidste bilvask og nu smyger sig om ens stolthed i et ringe forsøg på at skjule en generel dårlig hygiejne ...

Måske bare mig der ikke synes det er noget særligt eller specielt, at vaske sig i røven, skridtet m.v. ... måske fordi jeg har gjort det hver dag så længe jeg husker ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske bare mig der ikke synes det er noget særligt eller specielt, at vaske sig i røven, skridtet m.v. ... måske fordi jeg har gjort det hver dag så længe jeg husker ...

Jo. Det er vist bare dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan overhovedet ikke nyde sex hvis jeg ikke føler mig fuldstændig ren fra alle kroppens afkroge. Hovedet, forhuden, nosser, mellemkød, nummeren.. det hele skal være lige til at spise fra :D

At man så blive "beskidt" under sexakten er dog en anden sag. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan overhovedet ikke nyde sex hvis jeg ikke føler mig fuldstændig ren fra alle kroppens afkroge. Hovedet, forhuden, nosser, mellemkød, nummeren.. det hele skal være lige til at spise fra

Altså at partneren som udgangspunkt ikke er ren, men at det er ok med dig? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vask jer ikke bare på pik hovedet, men i hele skridtet.... dem med hår, har en stor opgave... og Vask jer i numsen og under armnene,,, OG MEGET VIGTIGT, brug antiperispirant under armene... 33, kr Sanex. med parfume. Tak :)

Knus og krammer Malene

Man kan vist roligt fastslå, at hun ikke appellerer til segmentet af parfume-allergikere. Og de udgør efterhånden en ret stor del af befolkningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan overhovedet ikke nyde sex hvis jeg ikke føler mig fuldstændig ren fra alle kroppens afkroge. Hovedet, forhuden, nosser, mellemkød, nummeren.. det hele skal være lige til at spise fra :D

Som denne ?  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha... Det får mig til at huske en kollega, som jeg engang havde. Hun sprøjtede godt med parfume lige på det område imellem tommel- og pegefinger, på selve pegefingeren og så lidt ud på håndryggen. I ved det punkt, som mange bruger til at tjekke, om en bøf er stegt på den ønskede måde. ;)

Jeg spurgte hende hvorfor... Jow, det var hvis nu hun skulle sutte diller i et ikke så velduftende skridt-område. Når hun så imens havde hånden om dilleren, så havde hendes næse jo i stedet retning mod parfumen... :D :D :D

Jeg får sådan et indre billede af en vægtløfter der lige tager et snus i lugte saltet inden han skal hive 100 kg dødvægt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså at partneren som udgangspunkt ikke er ren, men at det er ok med dig? :D

He he, nej men bagefter må man gerne hørme af sved fra alle porene, så værelset lugter som en svømmehal sauna. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her i Jylland er der kun to sider af den sag. På den ene side er vi nogle mænd, som vil betale for noget beskidt sex. Og på den anden side er der nogle piger, som vil have penge for at dyrke sex med nogle beskidte mænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her i Jylland er der kun to sider af den sag. På den ene side er vi nogle mænd, som vil betale for noget beskidt sex. Og på den anden side er der nogle piger, som vil have penge for at dyrke sex med nogle beskidte mænd.

Problemet er nok, at vi har meget beskidte tanker, når vi skal møde en GP'er . . .  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er nok, at vi har meget beskidte tanker, når vi skal møde en GP'er . . .  :lol:

Ja det er en beskidt og skamfuld verden vi lever i. Jeg forstår skam godt, at flere af trådens deltagere vælger at tage et kogebad inden de går ned for at få en spiller hos en påklædt thaimassør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fandme da også at svine med vandet at bade hver dag,

Nej 2 x om året, 1 x sommer og 1 x vinter må sgu være nok, enten det behøves eller ej. :P  :P  :P

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har syndet: for noget tid siden var jeg syg og sprang et bad over en dag. Til gengæld bruger jeg altid shampoo i håret ved det daglige bad.

Men Malene har jo sådan set ret: man skal være intim med et andet menneske og så kunne man jo godt lige tage hensyn... selvom jeg ikke bruger Sanex. Det må være en GP's - og en kundes ret - at sige nej tak.

Man kommer nyvasket og bliver man tilbudt en skyller siger man vel tak som byder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...