Hop til indhold
Jernsvinet

Vaskeanvisning for mænd

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/176168

 

Vaskeanvisning før besøg- mænd !

Midtjylland

Velkommen hos mig : )

 Jeg er til  alt i alm. fræk, våd kærestesex, jeg får let  sprøjteorgasmer og vild med at sutte pik. Du er gavmild, og dit udseende betyder ikke noget, bare du er sød, ordentlig, skandinavisk og over 35 år.

Jeg er  fræk, sød, køn, glad,  positiv  og meget ligetil, 42 år, 160/69/ 85B. Runde former.  

Kan mødes i Viborg.   

Torsdag kl. 11.30 - 15.30

Privat og diskret, lever ikke af dette. Er bare liderlig og  vild med sex og  pik... Tænder på  det "uartige" i,  at sælge mig selv.

Har du besøgt mig tidligere, så nævn det i smsén. Jeg gemmer ikke tlf. numre og kan derfor ikke genkende dig : )

Aftaler laves på mail [email protected] eller  sms: 2977 6026. Jeg  har almindeligt job  til dagligt og besvare din besked, når jeg har tid. (indtalte beskeder aflyttes ikke).

 Billeder fremsendes ikke.

Renlighed og diskretion er en gensidig selvfølge. VASKEANVISNIG !!!!

Vask jer ikke bare på pik hovedet, men i hele skridtet.... dem med hår, har en stor opgave... og Vask jer i numsen og under armnene,,, OG MEGET VIGTIGT, brug antiperispirant under armene... 33, kr Sanex. med parfume. Tak :)



Knus og krammer Malene

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Som udgangspunkt må jeg stille mig enig i hendes vaskeanvisning, et rent pikhoved hjælper ikke meget hvis nosserne stinker af gammel sved og man kan tælle ranglebærerne... Min oplevelse er dog at det er ganske sund fornuft for de fleste, og de få der har fejlet har altid taget pænt imod at jeg bad dem gøre det bedre, ja blevet helt pinlige og undskyldt og whatnot.

 

Dog undrer jeg mig over så specifikke krav til parfumen... Er der noget ved lugten af Sanex der bare tænder hende helt vildt, eller? lol

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Sanex duften, ikke lugten, er en oldgammel duft. Den er gennem tiderne brugt af mange, Nivea for eksempel.

Der er nogle dufte der trigger en til at tænke på friskhed, skov, strand osv. Dufte er et meget videnskabeligt udforsket emne inden for markedsføring.

Den klammeste jeg kan huske er Irish Spring duften. Kan I huske den?

Den var meget gennemtrængende, og egentlig ikke særlig forårsagtig. Men grunden til at den blev så populær var at man lancerede duften som et event, Meeeeeget nyt dengang. Man indhyllede simpelthen sælgerne i duften, og gav dem samtidig nogle positive oplevelser. Vupti, så havde de forbundet duften med skønne kvinder, bonuspenge og alt det der.

Motivation hedder det i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det da ligefør hun selv må vaske ens skridt, så man er helt sikker på, at den er så renlig som hun kræver :P

 

Så tænker jeg jo soapie i Thailand - der bliver man vasket og der er man REN :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

det da ligefør hun selv må vaske ens skridt, så man er helt sikker på, at den er så renlig som hun kræver :P

 

Jeg elsker også at gå i bad med pigerne - tidligere var der flere piger der havde en pirrende badecocktail på menuen  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Stakkels pige – hun må da haft en del trælse oplevelser – for de fleste af os er det jo "logik for burhøns" – hun kunne overveje at ta' en "vasketur" med gæsterne som en obligatorisk start på besøget – det ville være en fin måde på at varme op på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ked af at sige det Mature man, men der er faktisk en del mænd, der ikke helt har styr på renligheden forneden, så Malens vaskeanvisning er ikke helt skæv ;) Rigitg mange steder, går folk jo også ind og lægger sig i sengen uden at vaske hverken skridt eller hænder.

I min butik går vejen om badeværelset, før legen begynder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ked af at sige det Mature man, men der er faktisk en del mænd, der ikke helt har styr på renligheden forneden, så Malens vaskeanvisning er ikke helt skæv ;) Rigitg mange steder, går folk jo også ind og lægger sig i sengen uden at vaske hverken skridt eller hænder.

I min butik går vejen om badeværelset, før legen begynder ;)

 

 

Jeg er typen der altid takker ja til et bad om jeg så lige er stået ud af badet derhjemme, hader at ligge der og blive i tvivl om man nu er ren, har en gang oplevet at der var smuttet lidt vask forneden og jeg har aldrig i livet før eller siden været så flov  :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Ked af at sige det Mature man, men der er faktisk en del mænd, der ikke helt har styr på renligheden forneden, så Malens vaskeanvisning er ikke helt skæv ;) Rigitg mange steder, går folk jo også ind og lægger sig i sengen uden at vaske hverken skridt eller hænder.

I min butik går vejen om badeværelset, før legen begynder ;)

 

Netop derfor var det måske en ide at lave en vasketur inden det sjove i kanen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er der nu galt i en 40 graders strygefri vask med moderat centrifugering og så lidt Esprit de Valdemar som skyllemiddel ?  B)

Redigeret af Biltong

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dukker jeg frisk op fra badet så overlever jeg også en ekstra brusetur. Kommer jeg frisk så fortæller jeg det også og fremhæver at pigen selvfølgelig må sende mig ud hvis noget skulle være galt. Det har der så aldrig været. Jeg insisterer altid på at vaske hænder. Det er lidt ulækkert at tænke på de bakterier der kan overføres via pengesedler så ALTID håndvaskning. Nogle gange ryger der jo  både fingre i fissen og røvhullet på pigen. Så renlighed er en dyd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Netop derfor var det måske en ide at lave en vasketur inden det sjove i kanen :)

Hvis jeg skal med i badet, så tæller tiden derfra, det er ikke alle der ønsker det.

Hos mig er det fint at nøjes med en vaskeklud, hvis man kommer lige fra badet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må rødmende indrømme, at jeg ren faktisk har fået privat undervisning af Malene vang. (Hun gav såmænd selv en hjælpende hånd). Desværre gik det lidt ud over "kemien". Jeg syntes Malene er en utrolig fræk pige, men kemien har lidt overlast, så jeg har kun været der en gang.

 

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre er ikke alle håndbrusere lige velegnede til undervognskyld - især ikke dem med store brusehoveder og 7 forskellige indstillinger er håbløse:

 

1. det tager tid at finde den rigtige indstilning, som giver nogle får koncentrerede stråler med turbo

2. når den den så endelig er fundet - er der ikke meget turbo

3. det store brushovede er svært at manøvrere

4. desuden er det ofte utæt

 

De bedste brusearmaturer er efter min mening og erfaring, dem med kun 2 indstilninger - en bred vandkandestråle og en koncentreret med få stråler og gerne med turbo (kan man ikke få tryk nok på denne, kan det være en hjælp at skille den ad og simpelthen stoppe en del af hullerne til med f.eks. silicone) - de er nemme at indstille - der er kun 2 indstillinger, så man skal ikke hele skiven rundt og de bliver derfor også sjældent utætte - eller de holder bare længere  :)

 

PS. sid gerne på hug, når der foretages undervognsskyld og hvis det er muligt - ja, det burde nærmest være lovbefalet at brusearmaturet og bruseren kunne nås fra toiletsæddet - holder ihvertfald mine hæmorider nede og jeg er fri for at vågne op med fingre, der lugter  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gensidig hygiege er nødvendig. Desværre findes der nogen der nok aldrig lærer det, jeg har også truffet et par piger hvor det kneb.

Når jeg tager til Flensborg tager jeg et godt bad hjemme inden, det skal siges at jeg har en halv times kørsel. Når jeg når frem til den udvalgte gør jeg opmærksom på at jeg lige har badet; men går ud og vasker kronjuvelerne og skridtet grundigt.

Hos Yasemin i Flensborg sørger hun for vasken og hun sparer ikke på sæben.

Går jeg på club starter jeg altid med et bad og bader mellem hver session, har jeg været på toilettet tager jeg også en skyller til understellet.

Jeg møder altid med rene klippede negle og sørger for ikke at have alt for meget hård hud under fødderne. Er man velsoigneret bliver man nok bedre modtaget af pigerne.

En gang på Harmony, da jeg skulle betale en pigen, roste hun mig da hun så toilettasken hænge i skabet.

Tandbørste, mundskyl og deodorant har jeg altid med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvordan får man mon på en pæn måde sagt at vask at undevogn ikke var godt nok ??? uden det helt ødelægger kemien...kan det overhovedet lade sig gøre ???

nogen der har gode forslag...

 

overvejer faktisk at tage kopi af vaskeanvisningen og hænge op på badeværelset

 

nogle piger overdænger sig med parfume med god grund....

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvordan får man mon på en pæn måde sagt at vask at undevogn ikke var godt nok ??? uden det helt ødelægger kemien...kan det overhovedet lade sig gøre ???

nogen der har gode forslag...

 

overvejer faktisk at tage kopi af vaskeanvisningen og hænge op på badeværelset

 

nogle piger overdænger sig med parfume med god grund....

Så skal han jo jages ud på badeværelset først . . .  ;)

 

Skriv det med småt nederst på menukortet - Vi skal ALTID huske at læse det med småt nederst på siden . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

nogle piger overdænger sig med parfume med god grund....

Haha... Det får mig til at huske en kollega, som jeg engang havde. Hun sprøjtede godt med parfume lige på det område imellem tommel- og pegefinger, på selve pegefingeren og så lidt ud på håndryggen. I ved det punkt, som mange bruger til at tjekke, om en bøf er stegt på den ønskede måde. ;)

Jeg spurgte hende hvorfor... Jow, det var hvis nu hun skulle sutte diller i et ikke så velduftende skridt-område. Når hun så imens havde hånden om dilleren, så havde hendes næse jo i stedet retning mod parfumen... :D :D :D

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha... Det får mig til at huske en kollega, som jeg engang havde. Hun sprøjtede godt med parfume lige på det område imellem tommel- og pegefinger, på selve pegefingeren og så lidt ud på håndryggen. I ved det punkt, som mange bruger til at tjekke, om en bøf er stegt på den ønskede måde. ;)

Jeg spurgte hende hvorfor... Jow, det var hvis nu hun skulle sutte diller i et ikke så velduftende skridt-område. Når hun så imens havde hånden om dilleren, så havde hendes næse jo i stedet retning mod parfumen... :D :D :D

 

Det var da et meget godt fif hun havde ;):D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

F@ck, hvor er det klamt! Jeg skammer mig på mit køns vegne ... Eller rettere på andre mænds køn. Hvor svært er det lige at tage et bad (eller flere) om dagen og skifte undertøj og sokker?!

Og nej, det er ikke sved der lugter, men derimod bakterier, der lever et sundt og lykkeligt liv i den sump af gammel sved, død hud og rester af alverdens ting af sager, der kommer ud af vores krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Desværre er ikke alle håndbrusere lige velegnede til undervognskyld - især ikke dem med store brusehoveder og 7 forskellige indstillinger er håbløse:

 

1. det tager tid at finde den rigtige indstilning, som giver nogle får koncentrerede stråler med turbo

2. når den den så endelig er fundet - er der ikke meget turbo

3. det store brushovede er svært at manøvrere

4. desuden er det ofte utæt

 

De bedste brusearmaturer er efter min mening og erfaring, dem med kun 2 indstilninger - en bred vandkandestråle og en koncentreret med få stråler og gerne med turbo (kan man ikke få tryk nok på denne, kan det være en hjælp at skille den ad og simpelthen stoppe en del af hullerne til med f.eks. silicone) - de er nemme at indstille - der er kun 2 indstillinger, så man skal ikke hele skiven rundt og de bliver derfor også sjældent utætte - eller de holder bare længere  :)

 

PS. sid gerne på hug, når der foretages undervognsskyld og hvis det er muligt - ja, det burde nærmest være lovbefalet at brusearmaturet og bruseren kunne nås fra toiletsæddet - holder ihvertfald mine hæmorider nede og jeg er fri for at vågne op med fingre, der lugter  :)

 

Ja det er faktisk lidt ærgeligt at vi ikke har tradion for bidet som i mange andre lande – jeg har osse selv installeret en lille håndbruser ved mit toilet – men desværre kun koldt vand :eek::mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...