Hop til indhold

Recommended Posts

Kunne god tænke mig at vide om der overhovedet er nogen der har fået andet en et engangsknald på SD ? , for mig virker det som om det bare er et "trav blad"..

 

Jeg har en dejlig ung 18årig pige, som jeg ser fast ca. 2 gange om mdr.

 

Udover hende, så undersøge jeg marked for nye talenter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på sugardaters i et par måneder. Var egentlig bare nysgerrig til at starte med. Mest fordi jeg netop regnede med at det først og fremmest var "alm" piger der var derinde.

Jeg blev desværre ret hurtigt skuffet. Det er jo tydeligvis en hel del profs...men ja okay sikkert også nogen alm. Det er bare sådan virkelig upersonligt det meste og ja hvad sku jeg have forventet kan man så sige. 

Egentlig havde jeg afskrevet det og kunne ikke se pointen med at betale og logge ind mere. Men så kom jeg i snak med stillepigen. Som navnet antyder er hun af den ret generte type. Faktisk meget genert viste det sig.

At hun er derinde handler vist mest om hendes nysgerrighed. At prøve hendes egne grænser af. Men hun hopper absolut ikke på hvem som helst.

Jeg snakkede med hende læææææææææænge. Så tålmodighden skal man have og så skal man falde i hendes smag.

 

Men altså............hvis man er til det ungpigede, uskyldige, generte...så har jeg personligt aldrig oplevet noget lignende. 

Jeg er selv 39....og jeg fik helt klart oplevet noget jeg aldrig troede at jeg skulle.

 

Kan ikke skrive en lang roman om det her. Men ja det korte af det lange er at jeg siden er flyttet pga arbejde og derfor ikke på den måde har kontakt med hende. Kun kontakt via nettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Egentlig havde jeg afskrevet det og kunne ikke se pointen med at betale og logge ind mere. Men så kom jeg i snak med stillepigen. Som navnet antyder er hun af den ret generte type. Faktisk meget genert viste det sig.

 

Det er det sjove ved sugardaters - der kommer hele tiden nye piger til, som måske ikke lige i første omgang laver den mest interessante profil eller tiltaler en - men gider man sende et lille brev - kan det være man pludselig er heldig at få en kontakt, der kan udvikle sig til langt mere, end man turde drømme om  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sugarbabe "MarylinMonroe" - hun vil bare mødes til en kaffe date for 2000,-

- ingen sex på første date, som hun sagde!...hahahahaha. Lad være at bruge tid på at skrive med hende.

 

Kan dog anbefale "Foxy Lady" - en time med oliesvensk og suuuuper blowjob. Jeg lå bare på ryggen og nød hvert sekund.

måtte slippe 1000,- for en solid time. Meget god oplevelse...

 

Jeg skal hilse fra Foxy Lady og sige tak for den positive omtale :-) Hun aner ikke hvem du er men takker alligevel...

 

Min oplevelse med hende var langt vildere en det du fik :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er vi ved afslutningen, af min SD periode og jeg forlænger ikke.

 

1.Mange  pige billeder, der ikke svarer og virker lidt fake model agtige.

2.Flere tilbud med kort og kontant til dobbelt pris, hvor det for det meste er, more value for the Money hos GP men hvor man måske får mere kvantitet end kvalitet hos SD pigerne..

 

Konklusion:

Der snakkes om at man for at afholde Kiddies fra at lægge fake profiler på SD vil validere folk med nem id eller lign, det tror jeg vil være en god ide. og indrømmet fik da opdateret og kigger på profilen en masse gange men desværre ikke lige min kop te, der er for mange der vil tror at ridderen på den hvide hest kommer i en Ferrari og giver millioner ud for lidt af det frække, men mon ikke, han ikke har behov for at skulle gå på SD ,,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey derude :-)

 

Først og fremmest, takker jeg denne community for at dele deres erfaringer. Man sparer en del penge, tid og slipper for dårlige oplevelser.

 

Jeg vil gerne bidrage med min første oplevelse til dette forum, i dette tilfælde om sitet SD, hvor jeg til min store overraskelse allerede fik etableret et møde efter 2. dagen jeg meldte mig ind (hvilket var for 3-4 dage siden). Jeg startede med en måneds abb. da der var delte meninger og vil ikke ofre så mange penge, hvis det ikke gav noget.

 

Heldigvis kom jeg i kontakt med en rigtig sød, slank, køn og charmerende pige i starten af 20 erne, som er meget indlevende og faktisk viste en stor interesse. En pige som jeg faktisk selv vil gå efter i en ædru tilstand. Akten blev dog udført i en bil, upraktisk men frækt.. Der var en okay kemi mellem os og vi faldt godt i snak.. men selvom vi egentlig havde en god dialog og var igang med at klæde os af, mens vi snakkede, gik hun efter min bedste ven i samme øjeblik jeg smed bukserne og jeg havde ikke en jordisk chance for at sige noget, fordi hun virkelig suttede godt, som hun selvfølgelig fik ros for... Og da jeg nåede den maksimale tilstand hoppede hun bare op på mig og ordnede mig godt og grundigt.. Hvilket var super fedt.. For selv hos en prof. har jeg aldrig oplevet noget lignende, hvor jeg bogstavelig talt ikke havde kontrol på noget tidspunkt..

 

Den dårlige side:

 

Der findes mange som tror de kan kræve alverdens, uden at de vil gengælde tilsvarende, hvilket irriterer mig lidt. Der er mange som heller ikke skriver tilbage. Der er så også få, som skriver tilbage med en afvisning, hvilket jeg egentlig synes er super fedt, fordi man ved, at når man endelig mødes med nogen, er der gensidig tiltrækning.

 

Jeg er nok blevet en lille fan af sitet, og synes konceptet er genialt. Jeg er allerede igang med at etablere flere møder, hvor jeg håber at få en ligeså god oplevelse. Dog vil jeg gerne have faste kontakter, da det kan være tidskrævende med hele tiden at skrive til nye.

 

Hav det godt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey derude :smile:

 

Først og fremmest, takker jeg denne community for at dele deres erfaringer. Man sparer en del penge, tid og slipper for dårlige oplevelser.

 

Jeg vil gerne bidrage med min første oplevelse til dette forum, i dette tilfælde om sitet SD, hvor jeg til min store overraskelse allerede fik etableret et møde efter 2. dagen jeg meldte mig ind (hvilket var for 3-4 dage siden). Jeg startede med en måneds abb. da der var delte meninger og vil ikke ofre så mange penge, hvis det ikke gav noget.

 

Heldigvis kom jeg i kontakt med en rigtig sød, slank, køn og charmerende pige i starten af 20 erne, som er meget indlevende og faktisk viste en stor interesse. En pige som jeg faktisk selv vil gå efter i en ædru tilstand. Akten blev dog udført i en bil, upraktisk men frækt.. Der var en okay kemi mellem os og vi faldt godt i snak.. men selvom vi egentlig havde en god dialog og var igang med at klæde os af, mens vi snakkede, gik hun efter min bedste ven i samme øjeblik jeg smed bukserne og jeg havde ikke en jordisk chance for at sige noget, fordi hun virkelig suttede godt, som hun selvfølgelig fik ros for... Og da jeg nåede den maksimale tilstand hoppede hun bare op på mig og ordnede mig godt og grundigt.. Hvilket var super fedt.. For selv hos en prof. har jeg aldrig oplevet noget lignende, hvor jeg bogstavelig talt ikke havde kontrol på noget tidspunkt..

 

Den dårlige side:

 

Der findes mange som tror de kan kræve alverdens, uden at de vil gengælde tilsvarende, hvilket irriterer mig lidt. Der er mange som heller ikke skriver tilbage. Der er så også få, som skriver tilbage med en afvisning, hvilket jeg egentlig synes er super fedt, fordi man ved, at når man endelig mødes med nogen, er der gensidig tiltrækning.

 

Jeg er nok blevet en lille fan af sitet, og synes konceptet er genialt. Jeg er allerede igang med at etablere flere møder, hvor jeg håber at få en ligeså god oplevelse. Dog vil jeg gerne have faste kontakter, da det kan være tidskrævende med hele tiden at skrive til nye.

 

Hav det godt!

 

jeg oplever en del piger bruger Sugardaters som et slags drømmeunivers. De mener de er prinsesser og skal behandles derefter - spørger hvad vi mænd kan gøre for dem, men de ved ikke helt hvad de selv kan tilbyde!

 

Deres pris- og gaveniveau er sygt urealistisk til tider (en ny iPhone for et møde er et konkret eksempel!...hahahahahaa) .... Nogle har nok endda en klar ide om at de aldrig vil mødes med nogen fysisk - men vil blot gerne bekræftes via interesse og beskeder osv....Og det i sig selv er nok for dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En iPhone 4s koster 1999 hos Fona

http://www.pricerunner.dk/pl/1-2916123/Mobiltelefoner/Apple-iPhone-4S-8GB-Sammenlign-Priser

 

Det giver jeg da gerne for 2-3 timers fantastisk sex, hvor pigen tydeligt også nyder behandlingen.

 

Venligst

French

 

Det tilbud ville jeg også gerne slå til på French, men her handlede det om en helt ny model til 6000,-!....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...