Hop til indhold

Recommended Posts

Men var det ikke en idé at lave en post med Sugarbabes som man bør holde sig fra?

Jeg er lige blevet hustlet af en forleden! - Af skade bliver man klog men sjældent rig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige nu er jeg helt oppe og flyve har fundet en pige der er til mere end hvad jeg har drømt om,

Hun er mere moden end den sidste faste men hold da kæft hun er en fræk, sulten og vild pige.

Hvis det holder er jeg nok permanent færdig herinde og de Polske piger (Sydhavnen) går konkurs.

 

Det var da synd for de polske piger - som jeg intet kendskab har til. Men så har vi forhåbentligt Mina i fred for dig, hvis hun vender tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved vi jo alle at intet vare evigt her i livet... Så lad os se... Hvornår jeg er tilbage ;-)

Altså en hygge stund hvor man lige skal læse lidt op .. Altid, men ingen review af SD pige!

Hygge .. Og hvor kommer jeg til at savne de små politibetjente herinde ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men var det ikke en idé at lave en post med Sugarbabes som man bør holde sig fra?

Jeg er lige blevet hustlet af en forleden! - Af skade bliver man klog men sjældent rig ;)

tør man spørge hvem du er blevet hustlet af?.....evt PM

Del dette indlæg


Link til indlæg

tør man spørge hvem du er blevet hustlet af?.....evt PM

 

Det turde du åbenbart godt ;)

 

Det var: sugarbabe20

 

Drenge hold jer fra hende!!!

Redigeret af SnowmanKbh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men var det ikke en idé at lave en post med Sugarbabes som man bør holde sig fra?

Jeg er lige blevet hustlet af en forleden! - Af skade bliver man klog men sjældent rig ;)

 

Konge ordsprog ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet flere af pigerne der tilbyder fotos og film. Men hvem siger det er af dem!  Og det kan godt være at skriver at der er mulig for møde når man har købt deres billeder og film. Men den tror jeg sgu ikke på. Det er kun for at lokke folk til at købe deres billeder.....

 

Disse piger vil jeg ikke rører med en ildtang!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sugarbabe "MarylinMonroe" - hun vil bare mødes til en kaffe date for 2000,-

- ingen sex på første date, som hun sagde!...hahahahaha. Lad være at bruge tid på at skrive med hende.

 

Kan dog anbefale "Foxy Lady" - en time med oliesvensk og suuuuper blowjob. Jeg lå bare på ryggen og nød hvert sekund.

måtte slippe 1000,- for en solid time. Meget god oplevelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har talt med flere piger derinde. De virker meget dyre.

 

Et par piger bad om 4000 kr. for 2 piger i 2 timer... De ville kun arbejde sammen. Begge så unge og lækre ud... Dog er 4000 mange penge og jeg mener ikke at noget knald kan være 4000 kr. værd... 

 

En anden pige bad om 3000 kr. for et par timer... Det mente hun at hun var værd. Det kan jeg jo ikke argumentere imod, men på den anden side er det mange penge at ofre hvis hun nu ikke er det værd....

 

Har forsøgt mig med 1 mdr. abonnement og vil se om der er noget i det andet end meget dyre amatører... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har talt med flere piger derinde. De virker meget dyre.

 

Et par piger bad om 4000 kr. for 2 piger i 2 timer... De ville kun arbejde sammen. Begge så unge og lækre ud... Dog er 4000 mange penge og jeg mener ikke at noget knald kan være 4000 kr. værd... 

 

En anden pige bad om 3000 kr. for et par timer... Det mente hun at hun var værd. Det kan jeg jo ikke argumentere imod, men på den anden side er det mange penge at ofre hvis hun nu ikke er det værd....

 

Har forsøgt mig med 1 mdr. abonnement og vil se om der er noget i det andet end meget dyre amatører... 

 

Jeg har en del lignende oplevelser. En del piger er dyre!...

Jeg har osse prøvet det af en måneds tid...

Ved ikke om jeg gider forlænge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sugarbabe "MarylinMonroe" - hun vil bare mødes til en kaffe date for 2000,-

- ingen sex på første date, som hun sagde!...hahahahaha. Lad være at bruge tid på at skrive med hende.

Kan dog anbefale "Foxy Lady" - en time med oliesvensk og suuuuper blowjob. Jeg lå bare på ryggen og nød hvert sekund.

måtte slippe 1000,- for en solid time. Meget god oplevelse...

Hun lyder spændende!

Hun står til at være 44 år, hvordan er hendes krop og udseende generelt.

Kan man få andet en massage og blow!

Hvilken by er vi i ? (Kan vel godt oplyses, det er jo ikke den nøjagtig adresse jeg efterlyser)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder spændende!

Hun står til at være 44 år, hvordan er hendes krop og udseende generelt.

Kan man få andet en massage og blow!

Hvilken by er vi i ? (Kan vel godt oplyses, det er jo ikke den nøjagtig adresse jeg efterlyser)

 

Hun er en skide sød og helt normal kvinde som man ville kunne møde i Irma. Alder passer synes jeg. Hun tog i mod privat på Amager.

 

Måske kan du osse få lov at sexe med hende.

Hun gav mig det mest intense blow jeg nogensinde har modtaget. Med gag-effekt og maaaassere af spyt. Hun var nøgen under seancen og jeg fik fint lov at røre og mærke overalt på hende under seancen.

Hun havde gjort klar med kondomer på kommoden, men jeg havde ikke lyst at knalde. Kun ligge og nyde...

Jeg kom i munden på hende, og hvis jeg ikke tager fejl så slugte hun proteinladningen under stor tilfredshed.

 

Hun havde en helt normal krop uden tusser og piercinger heldigvis.

Hun kan rigtig godt anbefales. Bare kontakt hende og sig du er blevet anbefalet af mig. Det kan hun vel næppe have noget imod.

 

mvh

Vim

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fandt lige en profil derinde nu her og det blev jeg nød til at dele med mine brødre her:

 

Jeg er glad for gaver og foretrækker at være en >holdt pige< - det vil sige at du sørge for at jeg har et rart sted at bo, hvor du kan komme og besøge mig så tit du vil.

 

Jeg har da et kælderrum hun kan bo i.....hehe

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fandt lige en profil derinde nu her og det blev jeg nød til at dele med mine brødre her:

 

Jeg er glad for gaver og foretrækker at være en >holdt pige< - det vil sige at du sørge for at jeg har et rart sted at bo, hvor du kan komme og besøge mig så tit du vil.

 

Jeg har da et kælderrum hun kan bo i.....hehe

 

Tror nu nok hun stiler lidt højere - og hvis man nu havde en pæn lejlighed eller hus, der alligevel stod tomt, var det da et udmærket tilbud - men jeg tror nu nok, jeg ville foretrække at betale hendes husleje, der hvor hun bor nu og så først efter et stykke tid.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fandt lige en profil derinde nu her og det blev jeg nød til at dele med mine brødre her:

 

Jeg er glad for gaver og foretrækker at være en >holdt pige< - det vil sige at du sørge for at jeg har et rart sted at bo, hvor du kan komme og besøge mig så tit du vil.

 

Jeg har da et kælderrum hun kan bo i.....hehe

 

Hahaha...der er nogle vilde tøser imellem...!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@vim , det er da faktisk mere som jeg ser en rigtig SD forhold.

en husleje og masser af tid sammen , er hvad hun giver udtryk for .

Føler faktisk at der er mange herinde som har en ide om at SD er bare GP men helst til billigere penge .

hvis det bare er knald på timebasis så er konceptet forkert for de herrer.

just my 2 cent

/Softcore

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er opstarten gået på uge 2 på SD, jeg søger:

Et real SD forhold.

Modtaget ca.

10 mail. med hej 2000,- + fra piger over 25 - 50.

3 mails med billeder sælges. 18 - 22

2 mails small talk 18 - 35-

2 mail med seriøse henvendelser med et SD forhold.35+

Så er der brugt masser af spildtid på at besøge profiler , der leder efter et eller andet man ikke kan læse, piger der gerne vil have +10.000, og ikke mindst piger der mangler penge til husleje.

Så ved indgangen til denne uge, er min umiddelbare tanke er at dem der ikke er Glædespiger derinde, eller unge pengeslugere, sikkert ikke ved ret meget om et SD forhold, de fleste tror at det drejer sig om penge, og ved ikke at et SD forhold går begge veje, alt i alt er det jo en Elskerinde og en Elsker,..

Jeg regner med at den sidste uge skal gå med, kun at søge under devisen NO moneyNO Honey :smile:

Redigeret af bamsefar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med "gaver"? Hvor meget betaler I for sådan en som "student"? og plejer I at invitere på date - eller bare direkte på hotel?

Søg på "sugardaters" her på sitet. Der får du svar på alle dine spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey alle sammen

Jeg opdagede denne her tråd, og det kom til min opmærksomhed at i omtaler brugere fra sugardaters som om de var normale gp.
Deler ud med jeres erfaringer, ups and downs, og sågar anbefaler dem til hinanden. hvad I har betalt og hvad i fik...

jeg syntes det er helt forkert af jer og vil gerne opfordre jer alle sammen til at lade være med dette..
jeg er sikker på ingen brugere af siden kan lide at i omtaler og "anmelder" dem herinde på eroguide..
Som i nok ved alle jer der bl.a har delt informationer af "the Student" pg fået hende anbefalet, har hun slettet sin profil.

i snakker også om at de er amatør gp. der tager overpris og ikke "forstår" sugardaters.. men i er selv med til at ødelægge det, pigerne finder jo ud af at i skriver om dem her, hvilket de højst sandsyneligt ikke syntes er særligt fornøjeligt..

jeg tror i gør jeg klogt i at stoppe den her snak, da det bringer ingen af jer nogen vegne.. i ødelægger det ganske enkelt for jer selv.
jeg er godt klar over at der er normale GP'er på siden, men majoriteten er stadig amatører, som enten søger spænding eller lidt til husleje..

Jeg håber ikke jeg har lydt sur, angribende eller ude med riven.. jeg er ganske enkelt bare bekymret for at sugardaters bliver ødelagt både for mandlige og kvindelige brugere.. jeg har kun haft det en uge, og har haft kontakt med en masse piger.. som både tager overpris og fair pris.. 
nogle MEGET billigere en normale GP andre MEGET dyrere..

Tak fordi i tog jer tid til at læse dette, håber at i fandt det brugbart eller noget..

Young

PS jeg er ikke ude på at starte en lang diskussion har sagt hvad jeg vil sige.. og har hverken mere eller mindre at tilføje

 

Redigeret af YoungMoney

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne da være dejligt hvis vi andre kunne slippe for alle de lange og utroligt ligegyldige sugardaters tråde.

By the way så jeg en super lækker kvinde i Netto forleden og jeg forsøgte at få øjenkontakt med hende men så var jeg pludselig den næste i køen og så skete der ikke mere.

Men så så jeg en anden lækker på parkeringspladsen men hun skyndte sig at køre da jeg stod og slikkede på hendes rude :-)

Go røv og go weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fandt lige en profil derinde nu her og det blev jeg nød til at dele med mine brødre her:

Jeg er glad for gaver og foretrækker at være en >holdt pige< - det vil sige at du sørge for at jeg har et rart sted at bo, hvor du kan komme og besøge mig så tit du vil.

Jeg har da et kælderrum hun kan bo i.....hehe

Hey drenge,

Ja, hende nød jeg da jeg læste profilen .... Jeg har et skur i haven... Konen kommer der aldrig;-)

Det er sku med indbygget varme;-) men fuck det hun kan vel kneppe sig til varmen... Den dreamer!

Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...