Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg jo været på Sugar så længe, men hold nu op. Det vrimler jeg med plattensalger i alle aldre derinde...

Blev eks. kontaktet i nat af "SitaCph". Hende og hendes veninde ville tilbyde sig. Jeg skrev, at jeg kun ønsket er BJ. Det gik de med til. For 1000kr pr. hovede. Dyrt, men jeg var liderlig. Fik så, at vide en ene sov og måtte blive her til formiddag. Det næste der så sker er, at jeg får en besked, at nu ville de have flere penge....

Bliver næsten også dagligt kontaktet af "Latina Goddess". Hun skriver på engelsk og hver gang er det en standard besked om alt hvad hun kan gøre for en og god, billig og villig hun er. så beder hun om en mail adr så hun kan sende billeder.. så kommer mailen kæmpe lang med de vildeste opskruet priser.

DEt pisser mig mest af, at de har kontaktet mig og ikke omvent.

 

Måske skulle oprette en do and don't liste for Sugar?

   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg jo været på Sugar så længe, men hold nu op. Det vrimler jeg med plattensalger i alle aldre derinde...

Blev eks. kontaktet i nat af "SitaCph". Hende og hendes veninde ville tilbyde sig. Jeg skrev, at jeg kun ønsket er BJ. Det gik de med til. For 1000kr pr. hovede. Dyrt, men jeg var liderlig. Fik så, at vide en ene sov og måtte blive her til formiddag. Det næste der så sker er, at jeg får en besked, at nu ville de have flere penge....

Bliver næsten også dagligt kontaktet af "Latina Goddess". Hun skriver på engelsk og hver gang er det en standard besked om alt hvad hun kan gøre for en og god, billig og villig hun er. så beder hun om en mail adr så hun kan sende billeder.. så kommer mailen kæmpe lang med de vildeste opskruet priser.

DEt pisser mig mest af, at de har kontaktet mig og ikke omvent.

Måske skulle oprette en do and don't liste for Sugar?

Hej

Sjovt nok,

Da Sita var helt ny var jeg inde i varmen All services 1500 2 timer .. Men kun med gummi;-(

Da jeg ikke nyder BJ uden gummi droppede jeg den dame .. Nu har hun da skruet prisen op;-)

Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker bare mere vil have mere. Kunne de i det mindste komme med den rigtige pris første gang… måske også tjekke markeds priserne bare en smule.

Kunsten er jo selvfølgelig og kende skidt fra kanel…

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Bliver næsten også dagligt kontaktet af "Latina Goddess". Hun skriver på engelsk 

   

 

 

Hun besøger også min profil dagligt, dog uden at skrive :) Billeder og tekst oser dog langt væk af "prof", så din oplevelse kommer ikke bag på mig ... Derudover vil jeg tro, at forskellige brugere kan have forskellige oplevelser med de samme profiler. Det er nok en del af amatør-gamet, der sikkert indimellem aktiverer et hustler-gen hos den enkelte pige  ;)

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Latina Godness har vist indset at jeg har lidt for langt til Kbh - ellers har hun nogle lidt for fine billeder - og lidt for mange til en amatør  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er også inde på min profil. Er der nogen der kender Amagerpar? ellers har jeg mødt flere søde piger i kbh. på mit hotel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hænder da, at man bliver kontaktet af GP eller hustlere.

Jeg er mest til jagten, så når sådan nogle piger kontakter mig, så må det jo være fordi de trænger, og nej jeg tænker ikke på penge. ;-)

Så det må jo være fordi, at de bare vil hygge.

Det kommer lidt bag på dem, at et evt. møde ikke vil fylde deres pung.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

All services 1500 2 timer .. Men kun med gummi;-(

Da jeg ikke nyder BJ uden gummi droppede jeg den dame ..

 

Hvis du ikke nyder BJ uden gummi, og hun kun yder BJ med gummi, hvad er så problemet? Det virker ikke helt logisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Bliver næsten også dagligt kontaktet af "Latina Goddess".

 

 

Hun har besøgt min profil 38 gange på 2 måneder :)

 

Har været sammen med Sita. Dyr men dejlig. Enig i det er totalt nogo at hæve prisen når I havde en aftale

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan hverken finde "SitaCph" eller "Latina Goddess" mere derinde.

Søgning på profilnavn er defekt for tiden. Sætter du kriterier til enkelte møder, hovedstaden/københavn, 29-30 år, så er de blandt de første ...

Alternativt skriv

https://sugardaters.dk/show?alias=

i adresse linjen, efterfulgt af profilnavn (Du skal være logget ind, og mellemrum i navnet erstattes med +)

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du ikke nyder BJ uden gummi, og hun kun yder BJ med gummi, hvad er så problemet? Det virker ikke helt logisk.

Nej, det forstås... Nyder kun blow uden ... Dobbelt negering

Del dette indlæg


Link til indlæg

har også haft min gang på sugardaters gennem et stykke tid, og har da mødt en del piger efterhånden.

 

sitacph skrev jeg også med her den anden dag, først hen ad aftenen, og så skrev hun sent på natten, af hun og hendes veninde var med på hvadsomhelst for 5000, takkede dog nej, da det lød som om hun skruede bissen på, tror de havde fået lidt for meget at drikke, og virkede ret desperat, så ved ikke lige hvad det er de har gang i.

 

nogen der ved hvem hendes veninde er, er hun også på sugardaters?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine egne oplevelser og ting jeg erfarer på anden vis ;) tyder på at der er nogle piger der mere eller mindre hurtigt bliver "korrumperede" af konceptet og prøver at malke mænd på den dårlige måde.

Der er sikkert nogen der hopper på.

Der kan være mange mekanismer på spil, men fx hvis man føler sig lidt for meget som luder på den dårlige måde efter "et møde", så kan mange tanker komme i spil. Fx hvis manden nu accepterede en pris uden forhandling, så var den måske for lav? Måske skal spillet vendes, så hun føler at hun udnytter i stedet for at blive udnyttet. Men det kan også bare være at det tænder hende mere jo flere penge der er, hvor "tænder" kan være seksuelt eller på anden måde (personlig bekræftelse). Mulighederne er mange for at det udvikler sig sådan.

Get'em while they're young (in the game)!

Del dette indlæg


Link til indlæg

mon de selv kan overskue hvad de har gang i.

Et spørgsmål jeg også overvejer om/for mig selv. Tror min bank også vil gøre det snart, hvis jeg ikke bremser lidt op ;)

Så længe det ikke går den vej, hvor de sætter discountpriser på for at få noget op at stå, så er jeg ikke bekymret. Dem der ikke kan overskue det dropper nok ud før eller lige efter deres første møde.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv mødt The Student for nogle måneder siden.

18 år og er virkelig lækker.

Hun vil gerne have lov til at sende billeder til sin kæreste undervejs. Ikke ansigtbilleder ;)

Bla. insisterer hun på at sende et billede efter man er kommet i munden på hende. Kan kun anbefale hende :)

Jeg tror hun har en profil under et andet navn nu

Redigeret af Pingo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv mødt The Student for nogle måneder siden.

18 år og er virkelig lækker.

Hun vil gerne have lov til at sende billeder til sin kæreste undervejs. Ikke ansigtbilleder ;)

Bla. insisterer hun på at sende et billede efter man er kommet i munden på hende. Kan kun anbefale hende :)

Jeg tror hun har en profil under et andet navn nu

 

Wow, de billeder må være frække at se..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Jeg har selv mødt The Student for nogle måneder siden.

18 år og er virkelig lækker.

Hun vil gerne have lov til at sende billeder til sin kæreste undervejs. Ikke ansigtbilleder ;)

Bla. insisterer hun på at sende et billede efter man er kommet i munden på hende. Kan kun anbefale hende :)

Jeg tror hun har en profil under et andet navn nu

 

The Student - har da stadig en annonce der inde (Jeg har ikke mødt hende, så ved ikke om det er hende)

https://sugardaters.dk/show?alias=The+Student

 

HUSK du skal være logget ind for at se .. Men, hun ser sgu sprød ud, hvis det er hende - ret ung & uskyldig

 

Hvad er prislejet for hendes ydelser ???

- Gerne PM hvis du ikke vil poste i tråd?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge,

Ja pigerne herinde (SD) er sku de fleste ret aktive og modnes med tiden til semi prof.

Jeg fornemmer der er ved at gå lidt selvsving i det... Nu tilbyder flere af dem double.

Det er dog stadigt sådan at der er guldkorn imellem, og jeg har nu fået en vinder igen.

Hun er farlig og ku sku koste et ægteskab.. Men lige nu er det ren nydelse og SEX

Det betyder at i andre må holde de polske piger beskæftiget, for jeg går et gear ned.

Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...