Hop til indhold
Niki Geisha

GP, sygdom og overlevelse i branchen

Recommended Posts

Jeg synes, jeg har været lidt hårdt ramt af sygdom på de sidste 2 måneder. 
Man kommer selvfølgelig tæt på gæster, og hiver sig noget forkølelse, influenza, og andre små-sygdomme med hjem.

Men at være uarbejdsdygtig i næste 2 måneder.... det irritere mig vildt meget!

Så nu må jeg jo være mere langsigtet. Spise vitaminpiller, mere grønt og sundere.
Gå flere lange ture med hunden.

Jeg håber, at mine gæster har tålmodighed til, at jeg er benene igen.

Andre piger der døjer med samme problemer? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det rammer os alle lige for tiden.

 

Jeg gik glip af dit Juletilbud fordi jeg ikke ville møde op med et ordentligt snothorn..

 

Det er synd, både for dig og for mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Niki, du kunne tage en influenza vaccine.. det hjælper :D

Ikke altid . . .  :(  :(

 

1. januar var jeg misundelig på dem der havde tømmermænd - De burde være friske 2. januar. Jeg startede på en penicillinkur . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået en vaccine og er ikke blevet syg, trods kys med mange piger, så jeg er glad for vaccinen, krydser fingrene

 

O.k. Jeg har drukket kaffe hver morgen hele sidste år og har heller ikke fået influenza! (Hint: at du ikke er blevet syg siger lige præcis ingenting om vaccinen).

 

I øvrigt smitter håndtryk mere end kys, og dem har jeg givet utælleligt mange af i sæsonen pga. mit arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg havde et helt almindelig job på et kontor, var jeg næsten aldrig syg.
Så det kom helt bag på mig, at jeg har døjet så meget med det.
Har også fået en vaccine engang... da var jeg sgu syg 2 dage efter.... så det holder jeg mig fra.

Håber snart det ovre!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, jeg har været lidt hårdt ramt af sygdom på de sidste 2 måneder. 

Man kommer selvfølgelig tæt på gæster, og hiver sig noget forkølelse, influenza, og andre små-sygdomme med hjem.

Men at være uarbejdsdygtig i næste 2 måneder.... det irritere mig vildt meget!

Så nu må jeg jo være mere langsigtet. Spise vitaminpiller, mere grønt og sundere.

Gå flere lange ture med hunden.

Jeg håber, at mine gæster har tålmodighed til, at jeg er benene igen.

Andre piger der døjer med samme problemer? :)

 

Vask hænder.

 

Dine indgange i din krop, er dem der optager, bakterier, (dørhåndtage....så piller du næse,...du sidder nøgen hvor andre piger også sidder nøgen (Stolen) .

 

Tænk over hvor du bruger dine hænder når du bruger reb og andre ting, og hvor langt der kan være ud til en håndvask med albuen.

 

Sidst men ikke mindst: bliv selv forsørgende/selvstændig, uden nogen form for underhold/støtte/pension/sygepenge, eller andet...så er man altid rask. :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vask hænder.

 

Dine indgange i din krop, er dem der optager, bakterier, (dørhåndtage....så piller du næse,...du sidder nøgen hvor andre piger også sidder nøgen (Stolen) .

 

Tænk over hvor du bruger dine hænder når du bruger reb og andre ting, og hvor langt der kan være ud til en håndvask med albuen.

 

Sidst men ikke mindst: bliv selv forsørgende/selvstændig, uden nogen form for underhold/støtte/pension/sygepenge, eller andet...så er man altid rask. :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

UNDSKYLD - Men mindes at Lady C klagede over, at hun var smittet med ebola, og ikke kunne lufte den stakkels hund . . .  :grin:

 

Een der er ved at være frisk igen . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vask hænder.

 

Dine indgange i din krop, er dem der optager, bakterier, (dørhåndtage....så piller du næse,...du sidder nøgen hvor andre piger også sidder nøgen (Stolen) .

 

Tænk over hvor du bruger dine hænder når du bruger reb og andre ting, og hvor langt der kan være ud til en håndvask med albuen.

 

Sidst men ikke mindst: bliv selv forsørgende/selvstændig, uden nogen form for underhold/støtte/pension/sygepenge, eller andet...så er man altid rask. :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Kære Lady Cherie :)

 

- - -  Sidst men ikke mindst: bliv selv forsørgende/selvstændig, uden nogen form for underhold/støtte/pension/sygepenge, eller andet...så er man altid rask. :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:    - - -  nogle meget sande ord!! ;)

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet     ( og de sidste 35 år uden influenza - bliver vaccineret hvert år)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedr håndhygiejne, udover alm håndvask før og efter toiletbesøg og før og efter håndtering af madvarer, så vasker jeg hænder før og efter hver gæst, efter håndtering af penge, før jeg går hjem og når jeg er kommet hjem.

Alle gæster skal lige en tur på badeværelset, når vi har afregnet. Gerne i bad, men minimum vaske hænder, pik mv.

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vask hænder.

Dine indgange i din krop, er dem der optager, bakterier, (dørhåndtage....så piller du næse,...du sidder nøgen hvor andre piger også sidder nøgen (Stolen) .

Tænk over hvor du bruger dine hænder når du bruger reb og andre ting, og hvor langt der kan være ud til en håndvask med albuen.

Sidst men ikke mindst: bliv selv forsørgende/selvstændig, uden nogen form for underhold/støtte/pension/sygepenge, eller andet...så er man altid rask. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Og om 6 måneder klager hun over at have fået OCD :D

Ej, spøj til side :)

Pigernes råd er gode.

Jeg sørger også altid for ikke at fryse.

En forkølelse ville jo sætte de månedlige aktiviteter på pause.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Niki!

Lad mig først slå fast, at jeg er helt almindelig sexkøber som enhver anden herinde.

 

Jeg arbejder i sundhedssystemet og er i kontakt de samme kropsåbninger og -vedhæng som GP'r mange gange i løbet af en arbejdsdag. (Jeg undersøger dog aldrig disse uovertrufne punkter på vort legeme med munden! :oops: ) Udover naturligvis at bruge handsker har vi også andre hygiejniske spilleregler. Den vigtigste:

 

Brug håndsprit. Det er en langt mere effektiv bakteriedræber end en almindelig håndvask. Skal en håndvask være ligeså effektiv, tager det 10 min, for man skal ordentlig rundt: mellem fingrene, håndryg, håndled osv. Med sprit gør man bare hænderne våde med et lille skvæt og lader det tørre op.

 

Hvis du ikke synes, du vil lade din gæst spritte hænder af, når de går, så brug disse engangs afspritningsklude på dørhåndtag ol., når de er har sagt farvel.

 

Hvis du giver prostatamassage og ikke vil bruge handsker, kan du få en 'fingertut' til beskyttelse. (Nå, men det ved du sikkert!)

 

Og det kedeligste: Måske skal du overveje om super- og megafransk skal tages af menukortet? Lige præcis i den funktion er du endog meget udsat....

 

Dette ment som gode råd du kan benytte eller lade være.

 

God bedring!

 

Mvh

Oros

Redigeret af oros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brug håndsprit. Det er en langt mere effektiv bakteriedræber end en almindelig håndvask. Skal en håndvask være ligeså effektiv, tager det 10 min, for man skal ordentlig rundt: mellem fingrene, håndryg, håndled osv. Med sprit gør man bare hænderne våde med et lille skvæt og lader det tørre op.

 

Hvis du ikke synes, du vil lade din gæst spritte hænder af, når de går, så brug disse engangs afspritningsklude på dørhåndtag ol., når de er har sagt farvel.

 

Jeg er en af dem der spritter af... dog ikke kunderne - men det tror jeg faktisk jeg vil begynde på for min egen skyld :)  der er jo let, hurtigt og meget meget nemmere end at smide dem ud og vaske hænder og kan gøres til et sjovt lille forspil

 

 

men har lige et hurtigt spørgsmål - er der nogen mærker der er bedre end andre ? nogle der tørrer hurtigere ect... for så er det jo klart at foretrække :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil indføre håndsprit snarest, men ikke lade det erstatte håndvasken, gæsterne skal jo alligevel ud og vaske pik og boller :wink:

 

Og røv! Husk røven for pokker da. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der er noget håndsprit der tørrer meget hurtigere end andet. Desværre kan jeg ikke navnene.

Håndsprit skal ikke blot sjaskes på hånden. Det er ikke et magisk produkt, med selvspredende egenskaber. Det skal gnides omhyggeligt ind alle steder på hånden, husk mellem fingrene, og op af håndleddet, og skub noget op under neglene.

Som anført så overføres utroligt mange bakterier via hænderne. Vi mænd har jeg en forkærlighed for at putte vore fingre ind diverse steder.

Jeg vil derfor finde det helt ok at spritte hænder af, efter jeg har fået tøjet af, men inden jeg begynder at pille :)

Husk at hænderne skal decinficeres efter at man har taget tøjet af. Bæltespænder, lynlåse osv, betjener mænd som regel efter de har tørret mås, men før de vasker hænder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...