Hop til indhold
Guest Miss Hell

Fredag d. 30/1 - Miss Hell "Fødselsdags GB"

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

TAAAAAAAAAAAAAAAAK til alle mine fødselsdags hilsner  :wub:

 

Sikke en weekend og holde den i hehe først minimum 8 pikke til mig (MINIMUM) det er de fast tilmeldte, så der 2-3 der hænger)

 

SÅ ellers bare nyde weekenden inden den lille pie starter i skole igen på mandag ... weee.... hehehe 

 

Rigtig god føsda, da.

De der 2-3 stykker er der hænger - æhh er du ikke kvinde for at ændre på det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

FUUUCK så fik jeg lige en fantasi til samlingen ... det SKAL da prøves ... lækkert! det link er hermed gemt hahaha

 

Et stort tillykke herfra.
 
Idag er det MH's fødselsdag, 
hurra hurra hurra
Hun sikkert sig en gave får,
som hun har ønsket sig i år 
og dejlige chokolade - pikke til.... :P
 
Håber du havde en god fest 
og at dine fantasier gik i opfyldelse... :D 
 
Jeg gad godt være fluen på væggen hehe :P:lol:
 
-Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for iaften Mr og Miss Hell, det var fanme både fremragende festligt, mega frækt og pisse hyggeligt. :-)

Og fortsat god fødselsdag til Miss Hell, håber chokoladen passer frøkenen...det må godt deles med Mr Hell, han fortjener det. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

FUCK en fødselsdag .... boy's TAK for sperm og dejligt lækkert selskab. NU skal jeg i spa og nyde resten af min fødselsdags weekend.  :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fortjent!!! Og selv tsk, vi nød det alle max. ;-)

PS: osse lige en hilsen til alle deltagerne det var fedt at møde jer...og et par gode og spændende venskaber undervejs fornemmer jeg. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Tak for iaften Mr og Miss Hell, det var fanme både fremragende festligt, mega frækt og pisse hyggeligt. :smile:

Og fortsat god fødselsdag til Miss Hell, håber chokoladen passer frøkenen...det må godt deles med Mr Hell, han fortjener det. :smile:

 

 

han siger han æder dem alle når jeg smutter i seng  haha 

 

SOV godt og 1000 TAK  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For helvede en fest!!

TAAK til hr. og fru helvede og til alle de cool deltagere. Masser af pli og fed stemning. 

Og her gik jeg og troede jeg havde prøvet det meste... men åbenbart ikke :D

3i1 : tjek

mega dick sleeve + 1 ekstra pik: tjek

 

.... og resten snakker vi ikke om :D

Vi glemte at synge fødselsdagssang mens vi knaldede.... men bedre sent end aldrig:

 

Bestod jeg jobbet som fluffer ha ha ha ha

 

Håber i får en fortsat fed fødselsdagsweekend i to!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev der et øjeblik i morgenens gøremål til at ønske den dejlige Frk. Helvede endnu et STORT tillykke! Tak for at være så fandens dejlig at være omkring! ..og til samtlige deltagende: et kæmpe tak for en fed aften!

Jeg døjede jo så med lidt intern kommunikation-besvær, de to hoveder imellem, men var ikke mindre fedt at se en bundliderlig tøs blive revet rundt i noget seriøs liderleg!

Må og skal med i 3i1-logen næste gang - var jo slet ikke klar over det var på min liste af livsmål, før igår! :D

Og til Cerious, Nille og Bonobo - i særdeleshed tak for at holde mit humør højt, trods mit besvær. I nogle herlige fyre!

Del dette indlæg


Link til indlæg

For helvede en fest!!

TAAK til hr. og fru helvede og til alle de cool deltagere. Masser af pli og fed stemning.

Og her gik jeg og troede jeg havde prøvet det meste... men åbenbart ikke :D

3i1 : tjek

mega dick sleeve + 1 ekstra pik: tjek

.... og resten snakker vi ikke om :D

Vi glemte at synge fødselsdagssang mens vi knaldede.... men bedre sent end aldrig:

">

Bestod jeg jobbet som fluffer ha ha ha ha

Håber i får en fortsat fed fødselsdagsweekend i to!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev der et øjeblik i morgenens gøremål til at ønske den dejlige Frk. Helvede endnu et STORT tillykke! Tak for at være så fandens dejlig at være omkring! ..og til samtlige deltagende: et kæmpe tak for en fed aften!

Jeg døjede jo så med lidt intern kommunikation-besvær, de to hoveder imellem, men var ikke mindre fedt at se en bundliderlig tøs blive revet rundt i noget seriøs liderleg!

Må og skal med i 3i1-logen næste gang - var jo slet ikke klar over det var på min liste af livsmål, før igår! :D

Og til Cerious, Nille og Bonobo - i særdeleshed tak for at holde mit humør højt, trods mit besvær. I nogle herlige fyre!

Hørt!

Og jeg melder mig også på 3i1 listen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også bare igen sige tak til Mr. & Miss Hell for et lækkert arrangement.

Superfrækt med tripple-penetrering - så har man prøvet det med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Åh ja for f. da .... 3.pen. det var for VIIIILDT ... og 2 gange ... dammit det var for fucking frækt mand! det er en ny MUST på listen når jeg holder event hehe ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åh ja for f. da .... 3.pen. det var for VIIIILDT ... og 2 gange ... dammit det var for fucking frækt mand! det er en ny MUST på listen når jeg holder event hehe ;)

 

Pictures - or it did'nt happend :D

 

Nej helt seriøst.. det var sgu for frækt!! Faktisk kan jeg ikke komme i tanker om nogensinde at have været til så fræk en fuck-fest før......... ever!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...