Hop til indhold

Fredag d. 30/1 - Miss Hell "Fødselsdags GB"

Featured Replies

Skrevet

Miss Hell tæller dagene til den store dag  :wub:

• Svar 101
  • Visninger 29.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Miss Hell's GBs er efterhånden vel-dokumenterede herinde, kig du bare de afholdte GB-tråde igennem, og bær vidne til den velfortjente ros af ikke mindst arrangørerne, men også deltagerne, for nogle ri

• En af deltagerne kunne melde sig som fluffer

• Tacoma melder sig også under fanerne hos Miss Hell.   Glæder mig til igen at skulle kneppe din stramme fisse og komme i din frække mund. Og med al den snak om din lækre røv, kunne det være at man o

Postede billeder

Skrevet

6 sikre (forudbetalende) med 8 dage til eventet... det må være en ny rekord SÅ tidligt. da de fleste tilmelder sig få dage før hehe ..!

Det tegner godt  :wub:  

Miss Hell

(Can't wait)

:ph34r:

Skrevet

Jeg venter nok også til sidste øjeblik, hvis det er. Skal lige afklare i hovedet om jeg tør :)

Skrevet

Er det egentligt bare mig der er blind, men kan pludselig ikke finde hvor det foregår henne?

Skrevet

Da jeg deltog modtog vi adressen på sms på dagen for arrangementet, og så vidt jeg ved er der ikke ændret på den procedure. Hvis du har brug for en cirka angivelse aht transport, så synes jeg du skal sende MissHell en PM...

Skrevet

5 dage tilbage  :grin:

Skrevet

3 1/2 dag tilbage men status qvo mht tilmeldingerne

Skrevet

He he, skal jeg tilmelde mig igen... Så stiger antallet. :-D

Ser frem til fredag!!! :-P

Skrevet

så det i morgen :) rekorden på 11 bliver næppe slået men enkelte kan komme ud af busken i morgen, især hvis det er de velkendte ansigter :) dem savner jeg tilsagn fra  :idea:  men vi er over 8 som det ser ud nu ... 

Nåh men dem af jer der beslutter jer i morgen, så gør det lige inden 12-13 stykker. Jeg sender min runde sms ud i dette tidsrum. Hvis 1-2 af jer kunne komme en 30-45 minutter tidligere og hjælpe Mr. Hell med det famøse setup smid mig lige en PM 

Skrevet

Jamen 8 stk lyder da heller ikke dårligt. Vi skal nok gøre vores aller bedste. :-P

Skrevet

ÅÅÅrh forresten ... det er jo min 23 års fødselsdag :) så man må da gerne have blomster med til mig  :wub:

Skrevet

Går sikkert godt Nille! :-) ....bare du holder dig fra at ha' parykken på. :-D

Skrevet

Tillykke med fødselsdagen søde Miss Hell, jeg håber du får en dejlig dag :)

Skrevet

Jeg kommer hvis der er plads...... og fluffer

Skrevet

Jeg kommer hvis der er plads...... og fluffer

Hvis du gør det ligeså godt som Mette, er du da velkommen ;-)

Venligst

French

Skrevet

ha ha Frenchlover... der skulle lige hav været et par smileys..... og bare rolig drenge.. det var en joke :D

Skrevet

ha ha Frenchlover... der skulle lige hav været et par smileys..... og bare rolig drenge.. det var en joke :D

Njaaaa, eller en skjult drøm? Spring du bare ud ;)

Skrevet

Hva Søren Århus Elsker.. skal du med til GB? :)

Jeg er skam sprunget for lang tid siden ÅE..... men der er jo ingen grund til at skræmme folk væk fra arrangementet vel ;)

Skrevet

TAAAAAAAAAAAAAAAAK til alle mine fødselsdags hilsner  :wub:

Sikke en weekend og holde den i hehe først minimum 8 pikke til mig (MINIMUM) det er de fast tilmeldte, så der 2-3 der hænger)

SÅ ellers bare nyde weekenden inden den lille pie starter i skole igen på mandag ... weee.... hehehe 

Skrevet

Nåhhh jaaaa.. Tillykke! Vi synger en fødselsdagssang for dig mens vi knalder :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.