Hop til indhold
Guest Miss Hell

Fredag d. 30/1 - Miss Hell "Fødselsdags GB"

Recommended Posts

Guest Miss Hell

6 sikre (forudbetalende) med 8 dage til eventet... det må være en ny rekord SÅ tidligt. da de fleste tilmelder sig få dage før hehe ..!

 

Det tegner godt  :wub:  

 

Miss Hell

(Can't wait)

:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg deltog modtog vi adressen på sms på dagen for arrangementet, og så vidt jeg ved er der ikke ændret på den procedure. Hvis du har brug for en cirka angivelse aht transport, så synes jeg du skal sende MissHell en PM...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

så det i morgen :) rekorden på 11 bliver næppe slået men enkelte kan komme ud af busken i morgen, især hvis det er de velkendte ansigter :) dem savner jeg tilsagn fra  :idea:  men vi er over 8 som det ser ud nu ... 

 

Nåh men dem af jer der beslutter jer i morgen, så gør det lige inden 12-13 stykker. Jeg sender min runde sms ud i dette tidsrum. Hvis 1-2 af jer kunne komme en 30-45 minutter tidligere og hjælpe Mr. Hell med det famøse setup smid mig lige en PM 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

ÅÅÅrh forresten ... det er jo min 23 års fødselsdag :) så man må da gerne have blomster med til mig  :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ha ha Frenchlover... der skulle lige hav været et par smileys..... og bare rolig drenge.. det var en joke :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

ha ha Frenchlover... der skulle lige hav været et par smileys..... og bare rolig drenge.. det var en joke :D

Njaaaa, eller en skjult drøm? Spring du bare ud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hva Søren Århus Elsker.. skal du med til GB? :)

Jeg er skam sprunget for lang tid siden ÅE..... men der er jo ingen grund til at skræmme folk væk fra arrangementet vel ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

TAAAAAAAAAAAAAAAAK til alle mine fødselsdags hilsner  :wub:

 

Sikke en weekend og holde den i hehe først minimum 8 pikke til mig (MINIMUM) det er de fast tilmeldte, så der 2-3 der hænger)

 

SÅ ellers bare nyde weekenden inden den lille pie starter i skole igen på mandag ... weee.... hehehe 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...