Hop til indhold
Guest Miss Hell

Fredag d. 30/1 - Miss Hell "Fødselsdags GB"

Recommended Posts

He he Miss Hell, hva' fanø er der nu galt i jeg er "forelsket" i din røv og vil ha' mine fingre i den?! - jeg er bare som ham den lille dreng i sandkassen der vil have den smart truck til at køre sand med. Alle vil ha den! - si vil han også!. Din røv er den smarte truck! :-P

 

Well, er nu også forelsket i din fisse - the best når "swordfighting" er igang i den. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forøvrigt giver jeg vanen tro "Argent" 110% ret....Mr Hell, er super cool. Både underholdende og relaxed at være sammen. Han er også en oplevelse værd, anytime! :-)

Og nej, den skulle IKKE misforstås! :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Hvor er det blæret jeg ikke behøver sidde i døgndrift og besvare spørgsmål men jer "faste" & dem af jer der har været hos mig, besvare spørgsmål for mig TAK!  :-P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Årrhh jo den sku jo, din lille numse-gøjler! :D

 

NUMSE-GØJLER?? hahaha årh et dejligt ord  :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde sgu aldrig klaret, at været del af et tyvemands team. Det ville være hård kost for potensen. I hvert fald ikke uden en fluffer på sidelinjen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde sgu aldrig klaret, at været del af et tyvemands team. Det ville være hård kost for potensen. I hvert fald ikke uden en fluffer på sidelinjen. :D

Tip top, det siger du kun fordi du ikke har set Miss Hell in action lige foran dig, så skal der nok komme gang i banditten. Det er et syn for sex-guder. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror jeg gerne ;) .. må også se om det ikke snart kan lade sig gøre at være med i frøkenens Gangbangs.. nu jeg kun har hørt godt om det fra mine knaldebrødre :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan da godt være fluffer..... ha ha ha ha ha

 

Naehhhh, Bonobo, er det nu en GO' ide!? ;-) ....ingen grund til du påtager dig et  klart kvinde job!.  :-D   (får jeg nu tæsk af feminister?!)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tacoma melder sig også under fanerne hos Miss Hell.

 

Glæder mig til igen at skulle kneppe din stramme fisse og komme i din frække mund.

Og med al den snak om din lækre røv, kunne det være at man også skulle ...

Nå, det tager vi som kommer :-)

 

Ses den 30/1 Guys

 

vh

Tacoma

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det her lyder totalt fedt men fungerer det hvis man kun er til sex med kondom uanset om det er blow eller alt det andet?

Attest eller ej så havde jeg foretrukket hvis der var en fast gummiregel for alle og til alt...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

jeg har tit fyre som benytter gummi til alt. Ind til videre er alt gået perfekt mht attester det ændre ikke på at der er masser af fyre der benytter sig af gummi til at. Personligt foretrækker jeg og sutte uden gummi, der har maks være 5 med attester til et GB, Det hvor vi var 11 i alt  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

og ser man mig UDEN for GB regi er det ALTID med gummi (på nær blowjob)

 

:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Jeg tvivler desværre på jeg kan nå at skaffe en attest :)

 

det tager ca. 3 dage ved egen læge ellers Bispebjerg 1 uge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...